Reklamácie služieb, poskytovaných spoločnosťou Orange Slovensko, a.s., je možné podať
osobne na každom predajnom mieste Orangeu, alebo písomne (odporúčame doporučenou
poštovou zásielkou) na adresu: Reklamačné oddelenie, Orange Slovensko, a.s.,
Metodova 8, 821 08 Bratislava 2.
Reklamácie mobilných zariadení s viazanosťou aj bez viazanosti, zakúpených od
spoločnosti Orange Slovensko, a.s., je možné podať osobne na každom predajnom mieste
Orangeu. Reklamácie tovaru, zakúpeného za plnú cenu (neviazaný tovar) je možné
osobne podať len na tom istom predajnom mieste, na ktorom bol zakúpený. Záručné
listy k zariadeniam sú pre zákazníkov uložené v elektronickej forme a pri
reklamácii mobilného zariadenia nie je vyžadované ich predloženie na predajnom
mieste Orangeu.
V prípade, že reklamačné konanie týkajúce sa výlučne elektronických
komunikačných služieb bolo ukončené, a účastník nie je spokojný s vyriešením
svojej reklamácie, môže sa s podnetom obrátiť na Úrad pre reguláciu
elektronických komunikácií a poštových služieb s návrhom na začatie
mimosúdneho riešenia sporu v zmysle zákona č. 452/2021 Z.z. o elektronických
komunikáciách. Reklamačný poriadok pre tovar je dostupný tu.
Reklamačný poriadok týkajúci sa reklamácií elektronických komunikačných služieb
spoločnosti Orange je uvedený v príslušných všeobecných podmienkach na
konkrétnu službu, ktorej sa reklamácia týka.
V prípade uznania reklamácie na tovar ma zákazník právo na jedno z nasledujúcich
plnení: opravu tovaru, výmena tovaru, primeraná zľava z kúpnej ceny alebo
odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie kúpnej ceny, a to všetko podľa
okolností konkrétneho prípadu a v zmysle Reklamačného poriadku a platnej
legislatívy.
V prípade uznania reklamácie na elektronické komunikačné služby má účastník v zmysle
platnej legislatívy a príslušných všeobecných podmienkach právo
na bezplatné odstránenie porúch v poskytovaní elektronickej komunikačnej
služby, ktoré nezavinil a na vrátenie pomernej časti ceny za čas neposkytovania
verejnej služby zavineného spoločnosťou Orange; toto právo musí uplatniť u spoločnosti
Orange najneskôr do troch mesiacov po obnovení poskytovania elektronickej
komunikačnej služby.
Sťažnosti a podnety je možné podať na predajných miestach spoločnosti Orangeu
alebo prostredníctvom www.orange.sk/orange-slovensko/kontakty.