Reklamácie

Reklamácie služieb, poskytovaných spoločnosťou Orange Slovensko, a.s., je možné podať osobne na každom predajnom mieste Orangeu, alebo písomne (odporúčame doporučenou poštovou zásielkou) na adresu:

Reklamačné oddelenie
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava 2

Reklamácie mobilných zariadení s viazanosťou aj bez viazanosti, zakúpených od spoločnosti Orange Slovensko, a.s., je možné podať osobne na každom predajnom mieste Orangeu. Reklamácie tovaru, zakúpeného za plnú cenu (neviazaný tovar) je možné osobne podať len na tom istom predajnom mieste, na ktorom bol zakúpený. Záručné listy k zariadeniam sú pre zákazníkov uložené v elektronickej forme a pri reklamácii mobilného zariadenia nie je vyžadované ich predloženie na predajnom mieste Orangeu.

V prípade, že vaše reklamačné konanie týkajúce sa výlučne elektronických komunikačných služieb bolo ukončené, a vy nie ste spokojný s vyriešením vašej reklamácie, môžete sa s podnetom obrátiť na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb s návrhom na začatie mimosúdneho riešenia sporu v zmysle zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách.

Reklamačný poriadok s službám: Reklamačný poriadok týkajúci sa reklamácií elektronických komunikačných služieb spoločnosti Orange je uvedený v príslušných všeobecných podmienkach na konkrétnu službu, ktorej sa reklamácia týka.

Informácia o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených zákonom č. 391/2015 Z.z. a o ODR platforme.