Telemarketing

Záleží nám na tom, aby si naši existujúci, ale aj potenciálni zákazníci čo najlepšie nastavili svoje komunikačné potreby a získali tie najlepšie telekomunikačné služby.

Preto vás z času na čas proaktívne oslovujeme (a to výhradne spôsobom a za podmienok stanovenými platnými právnymi predpismi) s aktuálnymi ponukami služieb, špeciálnymi akciami, ponukou výhod či benefitov, aby ste za svoje peniaze získali to najlepšie a neprišli o nič, čo vám práve telekomunikačný operátor môže ponúknuť. Mnohí z vás vítajú túto možnosť jednoducho získať užitočné informácie z prvej ruky alebo nezáväzne si porovnať, či dostávate všetko, čo sa dá. Udelením súhlasu s marketingovými aktivitami (tzv. marketingový súhlas) dostávate možnosť získať napríklad od našich kolegov na telefóne informácie o aktuálnych ponukách, benefitoch, výhodách a vylepšeniach, ktoré vám spoločnosť Orange Slovensko aktuálne vie ponúknuť pre vás, vašich známych či rodinu.

Táto služba je bezplatná a šetrí váš čas – nemusíte informácie prácne vyhľadávať, kamkoľvek chodiť alebo sa časovo obmedzovať – po dohode vám zavoláme vtedy, keď vám to vyhovuje.

Chápeme však, že každý preferuje iný spôsob vyhľadávania informácií a rešpektujeme vaše rozhodnutia, preto máte možnosť požiadať, aby sme vás s marketingovými ponukami nekontaktovali na vami uvedenom telefónnom čísle alebo viacerých telefónnych číslach. Môžete to dať vedieť napríklad priamo nášmu pracovníkovi pri telefonickom kontakte alebo telefonátom na zákaznícku linku Orangeu na telefónnom čísle 0905 905 905. Ak ste náš zákazník, môžete túto požiadavku zrealizovať aj v zákazníckej zóne Môj Orange.

ilustračný obrázok hotelového poslíčka

Ste náš zákazník?

Informovať nás o tom, že nechcete byť kontaktovaný s marketingovými ponukami spoločnosti Orange Slovensko na konkrétnom telefónnom čísle môžete jednoduchým nastavením v Zákazníckej zóne Môj Orange alebo telefonátom na Zákaznícku linku 905 na tel. čísle 0905 905 905.

Prihlásiť sa do Môj Orange

Často kladené otázky