Čo je eSIM karta?
Najčastejšie otázky
Informáciu o aktivácii, zakúpení eSIM, telefónoch podporujúcich eSIM ako aj iné úžitočné informácie nájdete na stránke: https://www.orange.sk/produkty-a-sluzby/volania/esim
PIN kód každej novej plastovej SIM karty aj eSIM je automaticky nastavený na 0000. Následne si ho zákazník vo svojom zariadení zmení na vlastný kód.
PUK kód k Vašej eSIM zistíte jednoducho po prihlásení do Zákazníckej zóny > Môj profil > Moje SIM karty, kde sa zobrazia informácie o Vašej aktívnej SIM karte.
Áno, o vydanie eSIM môžete požiadať na predajnom mieste aj k službe Prima karta alebo Funfón. Pri Šikovnej prime o ňu môžete požiadať aj priamo po prihlásení sa do Zákazníckej zóny > Môj profil > Moje SIM karty > Vyžiadať novú SIM > Aktivovať eSIM kartu > potvrdiť súhlas s účtovaním poplatku tlačidlom Súhlasím > zobrazenie QR kódu s postupom aktivácie (náhľad)
QR kód je jednorázovný a eSIM profil už nie je možné po aktivácii preniesť do iného zariadenia, ak by ste chceli telefónne číslo využívať v inom zariadení, je potrebné vygenerovanie novej eSIM (spoplatnenie podľa platného cenníka)
Áno je to možné. V jednom zariadení môžete súčasne využívať telefónne číslo s plastovou SIM kartou a druhé telefónne číslo s eSIM. Voľbu telefónneho čísla pre volanie, sms alebo dáta si už následne volíte priamo v zariadení.
Pomohli vám tieto informácie?
To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo:
Ak od nás potrebujete odpoveď,
kontaktuje nás priamo.