Pomoc s TV v mobile, tablete či v PC

Všeobecné informácie o službe Orange TV cez internet

Sledujte v TV, v mobile, v tablete či v PC/notebooku obľúbené TV stanice až 31 dní spätne. Vďaka tomu už nič nepremeškáte a viete sa vrátiť ku vybraným programom 31 dní spätne. Vysielanie sa dostane do zariadenia cez internet (teda cez 3G/4G/5G, Wi-Fi alebo cez sieťový kábel).

Služba funguje v týchto zariadeniach:

  • vo vašej TV prostredníctvom set-top boxu Orange TV Box alebo Arris
  • Samsung Smart TV s operačným systémom Tizen 3.0 a vyšším prostredníctvom aplikácie Orange TV
  • Android TV s verziou operačného systému 8, 9 alebo 10
  • v LG Smart TV (verzia webOS 6.0 a viac)
  • mobily, tablety cez mobilnú aplikáciu Orange TV určenú pre operačné systémy Android (verzia 8 a viac) a iOS (verzia 11 a viac)
  • počítače, notebooky cez webový portál Orange TV určený pre operačné systémy Windows 7, 8.1 a 10 a prehliadač Google Chrome (verzia 52 a vyššia)
  • na iných prehliadačoch ako Google Chrome nie je možné službu využívať

Návod na inštaláciu aplikácií

Na mobilných zariadeniach je možné aplikácie Orange TV stiahnuť priamo zo storov jednotlivých poskytovateľov OS – Android (Google Obchod) a iOS (App Store).

Pre PC/notebooky netreba sťahovať žiadny špeciálny prehrávač, stačí prehliadač Google Chrome (ideálne aktuálna verzia).

Pre sledovanie na TV prostredníctvom set-top boxu nie je nutná inštalácia žiadnych aplikácií.

V Samsung Smart TV si cez sekciu Apps najskôr stiahnite aplikáciu Orange TV.

Pre Android TV si cez Google Play Store stiahnite aplikáciu Orange TV.

LG Smart TV si cez sekciu APPS najskôr stiahnite aplikáciu Orange TV.

Návod na vytvorenie účtu k službe Orange TV cez internet

  • v prehliadači Google Chrome zadajte webovú stránku tv.orange.sk/registracia
  • vyplňte všetky povinné polia, ak nemáte párovací PIN zavolajte na Zákaznícku linku 0905 905 9050905 905 905, kde vám bude poskytnutý
  • vytvorte si svoje meno a heslo, ktoré budete používať na prihlásenie

Ako prihlasovacie meno odporúčame používať svoj e-mail, ktorý si ľahko zapamätáte.

Limit povolených zariadení

Počet zariadení, v ktorých môžete službu využívať, je limitovaný. Za zariadenie, ktoré sa páruje so službou, sa považuje:

  • mobil
  • tablet
  • internetový prehliadač Chrome v konkrétnom PC/notebooku
  • smart TV s operačným systémom Tizen, Android TV alebo LG webOS
  • set-top box

Počet zariadení, v ktorých sa dá služba používať, je limitovaný počtom:

  • tri (Orange TV cez internet, Orange TV Šport cez internet)

Službu môžete využívať iba v prvých troch zariadeniach, v ktorých sa zaregistrujete alebo prihlásite.

Ak používate službu prostredníctvom internetového prehliadača, vymazanie dočasných internetových súborov (tzv. cookies) spôsobí, že prihlasovacie údaje z PC sa vymažú. V takom prípade sa bude aj opätovné prihlásenie cez ten istý prehliadač, ktorý ste doposiaľ používali, vnímať ako nové zariadenie. Ak okrem PC používate aj iné zariadenie (resp. viaceré zariadenia), môže dôjsť k zobrazeniu hlášky o prekročení limitu počtu zariadení.

Ak došlo k strate, zničeniu alebo k inej neočakávanej udalosti, ktorá viedla k výmene zariadenia, a preto potrebujete zmeniť väzbu služby na určité zariadenie, prípadne došlo k vymazaniu cookies v používanom internetovom prehliadači, máte dve možnosti:

  • zavoláte na Zákaznícku linku 0905 905 9050905 905 905
  • ak využívate k službe Orange TV cez internet set-top box Arris odparovanie zariadení vykonáte v Nastavenia/Správa zariadení/Zoznam zariadení/Vymazať zariadenie

Najčastejšie otázky