Miesto práce
Druh pracovného pomeru
Termín nástupu
Mzdové podmienky (brutto)
Za vašu prácu vás odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti. Okrem mzdy Vám ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Čo Vás u nás čaká?
KLIENT je pre nás najdôležitejší, a preto mu dávame prioritu číslo 1.
Ak to vnímaš rovnako aj Ty, poď jeho zážitok a skúsenosť vylepšovať s nami. Orange v súčasnosti výrazne meníme a je to jedinečný pocit aj skúsenosť byť práve teraz pri tom.
Spolu vytvoríme stratégiu zákazníckej skúsenosti a prispôsobíme jej všetky naše ďalšie aktivity.
Vytvárame špeciálny tím so šikovnými ľuďmi, ktorých budeš mať šancu viesť. Otvorená myseľ a cit pre klienta, skúsenosť s riadením tímu, predchádzajúce projekty vo vyslepšovaní klientskej skúsenosti, uvádzaní nových produktov, prieskumami sú podmienkou a nové pojmy ako agile, service design, behaviorálna ekonómia budú pre Teba výhodou. Budeš riadiť budget na prieskumy, merať vplyv klientskej spokojnosti na biznisové výsledky.
Čo bude náplňou Tvojej práce?
- Rozvíjať stratégiu zvyšovania zákazníckej skúsenosti - identifikovať a vyhodnocovať nové príležitosti na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
- Podieľať sa na nastavovaní cieľov pre zákaznícku skúsenosť a sledovať ich plnenie
- Spravovať rozpočet určený pre zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
- Definovať a zabezpečovť reporty pre manažment Orange Slovensko
- Navrhovať vzdelávacie aktivity pre zamestnancov v oblasti zákazníckej skúsenosti a podpory
- Dohliadať na proces uvádzania nových produktov a služieb na trh s cieľom zabezpečiť
- jednoduchosť aktivácie a používania služieb a produktov
- zrozumiteľnú komunikáciu smerom k zákazníkom všetkými komunikačnými kanálmi
- pomáhať produkčným a propozičným tímom identifikovať problémové oblasti
- Koordinovať jednotlivcov a pracovné tímy naprieč celou spoločnosťou pri dosahovaní cieľov zákazníckej skúsenosti
- Koordinovať internú komunikáciu smerom k zamestnancom s cieľom pravidelne informovať všetkých zamestnancov o cieľoch a výsledkoch spoločnosti OSK v oblasti zákazníckej skúsenosti
- Udržiavať efektívne pracovné vzťahy s obchodnými partnermi a externými dodávateľmi, ktorí riadia zákaznícku skúsenosť na miestach kontaktu so zákazníkmi (POS, kontaktné centrá, digitálne kanály).
- V jemu zverených oblastiach spolupracovať s ostatnými krajinami Orange Group pri plnení spoločných úloh, zdieľaní skúseností a participáciou na spoločných projektoch.
Za Vašu prácu ponúkame:
- Od 3500 €/mesiac + atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
- Možnosť vykonávať prácu aj z domu, štandardne 2 dni v týždni.
Prečo pracovať u nás a s nami?
Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. Aj preto máme pre našich zamestnancov prichystanú atraktívnu ponuku benefitov, ktoré idú ruka v ruke s našimi hodnotami a podporujú vyváženosť práce a oddychu.
- Flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre vás aj vašich blízkych
- 100 % hradené stravné (5,85 €/deň)
- Cez Referral program vás odmeníme až do výšky 1500 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo nonstop k dispozícii pre vás aj vašich blízkych
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- humanitné, Humanitné/Ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft PowerPoint - Pokročilý
- Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
- Oblasť starostlivosti o zákazníkov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. 2-ročná prax s podobnou agendou v nadnárodnej korporácii je vítaná
- Znalosť v oblasti klientskej skúsenosti, marketingu, produktového vývoja, prieskumov trhu, poskytovanie digitálnych produktov a služieb
Zaujala Vás táto pozícia?
Prvým krokom je Vaše rozhodnutie a klik na „Mám záujem o túto pozíciu“. Potom stačí už len vyplniť krátky dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
O výberové konanie sa postará
Máte k pracovnej pozícii doplňujúce otázky? Napíšte nám, radi vám ich zodpovieme.