Služby zákazníkom

Market Insights & Client Strategy Manager

Bratislava

Pridajte sa do Orange tímu
Mám záujem o túto pozíciu
časopis O nás
Pridajte sa do Orange tímu

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mzdové podmienky (brutto)

Od 3 500 €/mesiac

Za vašu prácu vás odmeníme:

Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti. Okrem mzdy Vám ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).

Čo Vás u nás čaká?

KLIENT je pre nás najdôležitejší, a preto mu dávame prioritu číslo 1.

Ak to vnímaš rovnako aj Ty, poď jeho zážitok a skúsenosť vylepšovať s nami. Orange v súčasnosti výrazne meníme a je to jedinečný pocit aj skúsenosť byť práve teraz pri tom.

Spolu vytvoríme stratégiu zákazníckej skúsenosti a prispôsobíme jej všetky naše ďalšie aktivity.

Vytvárame špeciálny tím so šikovnými ľuďmi, ktorých budeš mať šancu viesť. Otvorená myseľ a cit pre klienta, skúsenosť s riadením tímu, predchádzajúce projekty vo vyslepšovaní klientskej skúsenosti, uvádzaní nových produktov, prieskumami sú podmienkou a nové pojmy ako agile, service design, behaviorálna ekonómia budú pre Teba výhodou. Budeš riadiť budget na prieskumy, merať vplyv klientskej spokojnosti na biznisové výsledky.

Čo bude náplňou Tvojej práce?

  • Rozvíjať stratégiu zvyšovania zákazníckej skúsenosti - identifikovať a vyhodnocovať nové príležitosti na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
  • Podieľať sa na nastavovaní cieľov pre zákaznícku skúsenosť a sledovať ich plnenie
  • Spravovať rozpočet určený pre zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
  • Definovať a zabezpečovť reporty pre manažment Orange Slovensko
  • Navrhovať vzdelávacie aktivity pre zamestnancov v oblasti zákazníckej skúsenosti a podpory
  • Dohliadať na proces uvádzania nových produktov a služieb na trh s cieľom zabezpečiť
  • jednoduchosť aktivácie a používania služieb a produktov
  • zrozumiteľnú komunikáciu smerom k zákazníkom všetkými komunikačnými kanálmi
  • pomáhať produkčným a propozičným tímom identifikovať problémové oblasti
  • Koordinovať jednotlivcov a pracovné tímy naprieč celou spoločnosťou pri dosahovaní cieľov zákazníckej skúsenosti
  • Koordinovať internú komunikáciu smerom k zamestnancom s cieľom pravidelne informovať všetkých zamestnancov o cieľoch a výsledkoch spoločnosti OSK v oblasti zákazníckej skúsenosti
  • Udržiavať efektívne pracovné vzťahy s obchodnými partnermi a externými dodávateľmi, ktorí riadia zákaznícku skúsenosť na miestach kontaktu so zákazníkmi (POS, kontaktné centrá, digitálne kanály).
  • V jemu zverených oblastiach spolupracovať s ostatnými krajinami Orange Group pri plnení spoločných úloh, zdieľaní skúseností a participáciou na spoločných projektoch.

Za Vašu prácu ponúkame:

  • Od 3500 €/mesiac + atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
  • Možnosť vykonávať prácu aj z domu, štandardne 2 dni v týždni.

Prečo pracovať u nás a s nami?

Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. Aj preto máme pre našich zamestnancov prichystanú atraktívnu ponuku benefitov, ktoré idú ruka v ruke s našimi hodnotami a podporujú vyváženosť práce a oddychu.

  • Flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre vás aj vašich blízkych
  • 100 % hradené stravné (5,85 €/deň)
  • Cez Referral program vás odmeníme až do výšky 1500 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo nonstop k dispozícii pre vás aj vašich blízkych

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • humanitné, Humanitné/Ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - Pokročilý
  • Microsoft Word - Pokročilý

Požadovaná prax

  • Oblasť starostlivosti o zákazníkov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Min. 2-ročná prax s podobnou agendou v nadnárodnej korporácii je vítaná
  • Znalosť v oblasti klientskej skúsenosti, marketingu, produktového vývoja, prieskumov trhu, poskytovanie digitálnych produktov a služieb

Zaujala Vás táto pozícia?

Prvým krokom je Vaše rozhodnutie a klik na „Mám záujem o túto pozíciu“. Potom stačí už len vyplniť krátky dotazník a pripojiť životopis.

Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!

O výberové konanie sa postará

Máte k pracovnej pozícii doplňujúce otázky? Napíšte nám, radi vám ich zodpovieme.

Eva Valentínyová

Eva Valentínyová

Talent Attraction Specialist

eva.valentinyova@orange.com

Eva Valentínyová