Miesto práce
Druh pracovného pomeru
Termín nástupu
Mzdové podmienky (brutto)
Za vašu prácu vás odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti. Okrem mzdy Vám ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Čo Vás u nás čaká?
Náplňou práce asistentky / asistenta pre finančný úsek sú nasledujúce oblasti:
- Zabezpečuje administratívnu podporu riaditeľke oddelenia.
- Koordinuje pracovný kalendár nadriadenej, plánuje a organizuje stretnutia.
- Pripravuje podklady k stretnutiam.
- Zúčastňuje sa porád oddelenia, spracováva záznamy z porád a stretnutí.
- Spracováva podklady pre dochádzku zamestnancov daného oddelenia.
- Eviduje, objednáva a distribuuje kancelárske potreby.
- Zabezpečuje podporu pri organizácii služobných ciest a následných vyúčtovaní.
- V prípade potreby zadáva objednávky a kontroluje tok faktúr.
- Organizuje podujatia v rámci oddelenia.
- Spracováva knihu jázd nadriadenej a vyúčtovanie výdavkov.
- Spolu s HR oddelením zabezpečuje vybavenie novo nastúpeného zamestnanca.
- V prípade potreby zastupuje inú asistentku v čase jej neprítomnosti v dohodnutom rozsahu.
Životopisy prosím posielajte v anglickom jazyku.
Za Vašu prácu ponúkame:
- 1600 €/mesiac + atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
- Dobu neurčitú.
- Možnosť vykonávať prácu aj z domu.
Prečo pracovať u nás a s nami?
Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. Aj preto máme pre našich zamestnancov prichystanú atraktívnu ponuku benefitov, ktoré idú ruka v ruke s našimi hodnotami a podporujú vyváženosť práce a oddychu.
- Flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre vás aj vašich blízkych
- 100 % hradené stravné (5,85 €/deň)
- Cez Referral program vás odmeníme až do výšky 1500 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo nonstop k dispozícii pre vás aj vašich blízkych
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- ekonomické
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je anglický jazyk na aktívnej úrovni
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Samostatnosť, výborný time management, schopnosť efektívne organizovať kalendár sebe aj nadriadenému
- Spoľahlivosť, precíznosť a zodpovednosť
- Flexibilita a proaktívny prístup
- Priateľskosť, ochota pomôcť, príjemné vystupovanie
- Predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícii sú výhodou, ale nie podmienkou
- Francúzština výhodou
Zaujala Vás táto pozícia?
Prvým krokom je Vaše rozhodnutie a klik na „Mám záujem o túto pozíciu“. Potom stačí už len vyplniť krátky dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
O výberové konanie sa postará
Máte k pracovnej pozícii doplňujúce otázky? Napíšte nám, radi vám ich zodpovieme.