Hlasová odkazová služba

Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nemôžete prijať hovor, alebo ste mimo dosahu signálu, odkazová služba ho za vás jednoducho preberie, uloží a oznámi vám jeho nahratie.

Ako si aktivujem alebo deaktivujem hlasovú odkazovú službu?

Hlasová odkazová služba je aktívna automaticky a nie je možné ju deaktivovať. Je ale možné nastaviť pravidlá, či majú byť hovory v prípade Vašej nedostupnosti presmerované do odkazovej schránky. Tieto pravidlá si viete nastaviť telefonicky zavolaním na zákaznícku linku, alebo cez Váš mobilný telefón zadaním sieťových kódov.

Systematické presmerovanie Podmienené presmerovanie Zrušenie presmerovania
Každý prichádzajúci hovor presmerovaný priamo do odkaz. schránky Ak ste mimo dosah alebo bez signálu Ak neodpovedáte do 30 sekúnd Ak je obsadené, prebieha iný hovor Pri Vašej nedostupnosti nebude žiadny hovor presmerovaný do odkaz. schránky
**21*555*11# **62*555*11# **61*555*11# **67*555*11# ##002#

Často kladené otázky