Problémy a pomoc s využívaním služby

Zadali ste adresu tv.orange.sk do prehliadača a stránka sa vám napriek tomu nezobrazuje? Skúste vymazať vyrovnávaciu pamäť vášho prehliadača. Ako postupovať pri vymazaní v najrozšírenejšom prehliadači Google Chrome:

Ak odstránite súbory cookie, systém vás odhlási zo všetkých webov a uložené predvoľby môžu byť odstránené.

  • Otvorte v počítači Chrome.
  • Vpravo hore kliknite na položky Viac a potom Nastavenia.
  • V dolnej časti kliknite na položku Rozšírené.
  • V časti Ochrana súkromia a zabezpečenie kliknite na možnosť Nastavenia obsahu.
  • Kliknite na položky Súbory cookie > Zobraziť všetky súbory cookie a údaje webov > Odstrániť všetko.
  • Voľbu potvrďte kliknutím na tlačidlo Vymazať všetko.

Po vymazaní vypnite a zapnite webový prehliadač, následne prejdite opät na  stránku tv.orange.sk.

Doplnkové TV balíky je možné vybrať pri podpise zmluvy/dodatku k Orange TV cez internet s platnosťou od aktivácie za mesačný poplatok. Mesačné poplatky za doplnkové služby sú účtované dopredne. V prípade aktivácie balíkov priamo v zmluve sú doplnkové TV balíky aktivované spolu so službou Orange TV cez internet do 24 hodín.

Doplnkové TV balíky je možné aktivovať/deaktivovať aj dodatočne. Aktivácia prebieha do 24 hodín a deaktivácia k najbližšiemu fakturačnému obdobiu. Pre viac informácií kontaktuje našu Zákaznícku linku 905.

Zmenu účastníckeho programu a doplnkových služieb je možné realizovať od najbližšieho fakturačného obdobia a to medzi paušálmi Go Basic TV a Go Optimal TV. Pre zmenu účastníckeho programu kontaktuje zákaznícku linku 905.

Službu môžete využívať na ľubovoľnej IP adrese z EÚ.

Rodičovský/nákupný PIN je na začiatku nastavený na hodnotu 0000 a kedykoľvek je možná jeho zmena. Ak ste svoj PIN kód zmenili a zabudli, požiadajte o nový cez Zákaznícku linku 0905 905 905.

Napriek tomu, že máte správne prihlasovacie meno a heslo sa Vám nemusí podariť prihlásiť pretože pri poslednom využití stránky ste sa neodhlásili zo svojho účtu. Preto odporúčame vymazať z prehliadača Chrome cookie a históriu prehliadania.

Vymazanie všetkých súborov cookie

Ak odstránite súbory cookie, systém vás odhlási zo všetkých webov a uložené predvoľby môžu byť odstránené.

  • Otvorte v počítači Chrome.
  • Vpravo hore kliknite na položky Viac a potom Nastavenia.
  • V dolnej časti kliknite na položku Rozšírené.
  • V časti Ochrana súkromia a zabezpečenie kliknite na možnosť Nastavenia obsahu.
  • Kliknite na položky Súbory cookie > Zobraziť všetky súbory cookie a údaje webov > Odstrániť všetko.
  • Voľbu potvrďte kliknutím na tlačidlo Vymazať všetko.
Vymazanie histórie
  • Otvorte v počítači Chrome.
  • Vpravo hore kliknite na položku Viac
  • Kliknite na položky História > História.
  • Kliknite na ľavej strane na možnosť Vymazať dáta prehliadania. Zobrazí sa pole.
  • V rozbaľovacej ponuke vyberte rozsah histórie, ktorú chcete odstrániť. Ak chcete vymazať všetko, vyberte možnosť Celé obdobie.
  • Začiarknite políčka pri informáciách, ktoré chcete vymazať v Chrome, vrátane políčka História prehliadania.
  • Kliknite na možnosť Vymazať dáta.

Keď vymazanie cookie ani histórie nepomohlo vyskúšajte prihlásenie pomocou stránky www.orange.sk/pozerajtv

Ak situácia stále pretrváva kontaktujte nás na Zákazníckej linke 0905 905 905.

To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo:
Ak od nás potrebujete odpoveď, kontaktuje nás priamo.