Novinky a tlačové správy

IPčko, Človek v ohrození a Orange spustili Krízovú linku pomoci v ukrajinskom jazyku
Psychosociálna podpora je v súčasnosti jednou z kľúčových foriem pomoci pre ľudí utekajúcich pred vojnou na Ukrajine, a to priamo na ukrajinsko-slovenskej hranici, ale aj mimo nej. Občianske združenie IPčko, nezisková organizácia Človek v ohrození a Orange preto spojili sily a v rekordne krátkom čase, dnes o 12.00 h, spustili Krízovú linku pomoci v ukrajinskom jazyku.

Orange predstavil nový portál s cieľom podporiť bezpečné a zodpovedné využívanie internetu
Orange nadväzuje na dlhoročné aktivity v oblasti prevencie a bezpečnosti v online priestore a v Deň pre bezpečnejší internet predstavuje nový portál beznastrah.online. Má za cieľ pomôcť predovšetkým rodičom a všetkým, ktorí pracujú s deťmi a záleží im na ich vývoji, prinášať informácie o rizikách a nástrahách internetu a ponúkať rady a odporúčania, ako ich eliminovať. Obsah portálu je pripravený odborníkmi, psychológmi a v spolupráci s IPčko ponúka bezplatnú, non-stop, anonymnú poradňu.

Orange v roku 2021: Stabilné výnosy, dvojciferný rast počtu zákazníkov fixných aj konvergentných služieb, úspešný štvrtý kvartál
K 31. decembru 2021 evidoval Orange 292 tisíc zákazníkov pevného internetu prostredníctvom technológií FTTH, DSL a fixného LTE, čo predstavuje takmer 17-percentný medziročný nárast. Naďalej rástol aj segment TV služieb, o takmer 24 % v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka. Popri náraste počtu zákazníkov fixných služieb zaznamenal Orange aj nárast počtu zákazníkov využívajúcich konvergentné služby, čiže mobilné a fixné služby v jednom balíku. Ich počet k 31. decembru 2021 medziročne stúpol o 27 % a dosiahol takmer 151 tisíc. Celkové výnosy Orangeu za rok 2021 dosiahli výšku 542 mil. eur, čo predstavuje mierny medziročný nárast o 0,2 %.

Nadácia Orange systematicky a udržateľne podporí rast kultúrno-komunitných centier na Slovensku
Nadácia Orange systematicky a udržateľne podporí rast kultúrno-komunitných centier na Slovensku. Vytvorila unikátny program.

Vieme, kto a prečo stojí za hackerskými útokmi na slovenské celebrity!
Na úvod, prosím, prijmite naše úprimné ospravedlnenie. V posledných dňoch sme aj vás zatiahli do našej kampane. Môžeme vás však ubezpečiť, že ste v tom neboli sami - spontánne sa zapojilo takmer 50 médií, ako aj niekoľko známych osobností. A čo je ešte dôležitejšie - išlo o dobrú vec. Naším cieľom bolo poukázať na hrozby existujúce v digitálnom prostredí, ktoré si bežní užívatelia častokrát ani neuvedomujú, alebo nechcú uvedomiť. Aj preto sme presvedčení, že je našou povinnosťou ochrániť svojich zákazníkov v online prostredí.