Novinky a tlačové správy

ilustračný obrázok k článku: Katarína Boledovičová preberá vedenie komerčného B2C úseku, ostáva pri zákazníckej skúsenosti

Katarína Boledovičová preberá vedenie komerčného B2C úseku, ostáva pri zákazníckej skúsenosti

Od 1. septembra 2025 prejde súčasná riaditeľka úseku zákazníckej skúsenosti a B2B Katarína Boledovičová na novú pozíciu vo vrcholovom manažmente spoločnosti. Od dnešného dňa bude pôsobiť ako riaditeľka úseku B2C a zákazníckej skúsenosti. Po takmer troch rokoch sa Katarína bude venovať vedeniu mass market úseku (B2C), kam spadá riadenie oblastí tvorby a manažovania služieb pevnej i mobilnej siete pre domácnosti, aktivity v sieti predajní i call centier, rozvoj digitálnych kanálov a v neposlednom rade marketingová komunikácia a značka. Naďalej bude zodpovedať za tím zákazníckej skúsenosti, ktorý pod jej doterajším vedením dosiahol výborné výsledky a posunul vpred spokojnosť zákazníkov v NPS i ďalších atribútoch.

Tlačové správy
ilustračný obrázok k článku: Orange Slovensko vás pripraví Späť do školy: hardvérový kupón, internet v každej zóne domácnosti, Paušálik a Moja prvá zmluva

Orange Slovensko vás pripraví Späť do školy: hardvérový kupón, internet v každej zóne domácnosti, Paušálik a Moja prvá zmluva

Orange Slovensko uvádza pred štartom nového školského roka ponuku pre zákazníkov pevných služieb, v ktorej si budú môcť vybrať zo širokej palety zariadení či vylepšiť Wi-Fi pripojenie v domácnosti.

Tlačové správy
ilustračný obrázok k článku: Orange uvádza na slovenský trh Paušálik a Moju prvú zmluvu

Orange uvádza na slovenský trh Paušálik a Moju prvú zmluvu

Orange Slovensko prináša na slovenský trh novinku určenú pre rodičov a ich deti. Pred štartom školského roka zaradí do ponuky nový program Paušálik a spolu s ním sa venuje aj konceptu odovzdania prvého mobilu školákovi.

Tlačové správy
ilustračný obrázok k článku: Nový atraktívny koncept, aj lepšia zákaznícka skúsenosť: zrekonštruovaná predajňa Orangeu v OC Central je otvorená

Nový atraktívny koncept, aj lepšia zákaznícka skúsenosť: zrekonštruovaná predajňa Orangeu v OC Central je otvorená

Novootvorená predajňa Orange v OC Central v Bratislave už od dnešného dňa víta svojich zákazníkov v úplne novom, sviežom a modernom dizajne, ktorý spája funkčnosť, pohodlie a inovatívne služby pod jednou strechou. Navyše vďaka novovytvorenej zóne prvého kontaktu je viac prispôsobená potrebám zákazníkov s cieľom posunúť ich skúsenosť a zážitok s Orangeom na ešte vyššiu úroveň.

Tlačové správy
ilustračný obrázok k článku: Orange v prvom polroku 2025: Stabilná pozícia vďaka konzistentným výnosom a počtu zákazníkov

Orange v prvom polroku 2025: Stabilná pozícia vďaka konzistentným výnosom a počtu zákazníkov

K 30. júnu 2025 dosiahol Orange celkové výnosy vo výške 278,9 miliónov €. Medziročne zostali na takmer identickej úrovni ako v rovnakom období roku 2024, výnosy z predaja maloobchodných služieb vzrástli o 3 % na 210,8 milióna €. Stalo sa tak vďaka viac než 8 - percentnému medziročnému nárastu počtu zákazníkov využívajúcich pevný internet v optickej sieti. Ich počet na konci prvého polroka bol 206 tisíc, pričom celkový počet zákazníkov pevného internetu bol na úrovni 326 tisíc. V porovnaní s prvým polrokom 2024 narástol aj segment TV služieb, ten dosiahol 187 tisíc prístupov. Dlhodobo stabilizovaný je počet aktívnych zákazníkov mobilných, ako aj konvergentných služieb. Počet zákazníkov využívajúcich mobilné a fixné služby v jednom balíku ku koncu júna 2025 prekročil 181 tisíc, počet zákazníkov mobilných služieb dosiahol 2,396 mil.

Tlačové správy