
Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Aká bude tvoja rola?
Chceš rozvíjať svoju kariéru v nákupnom oddelení? Hľadáš pozíciu, kde sa budeš môcť realizovať, riešiť výzvy, byť samostatný/á v rozhodovaní a manažovaní tendrových tímov?
Ak máš min. 5 rokov (a viac) skúseností v oblasti nákupu a chceš rozvíjať svoju kariéru v tomto odbore, toto je pre teba ideálna pozícia. Čaká ťa super tím a veľa príležitostí na rozvoj!
- Príprava stratégie nákupu pre komodity alebo skupiny komodít v Tvojej zodpovednosti - najmä pre oblasť IT a Customer Equipment
- Vedenie komplexných nákupných procesov (tendrov, priamych vyjednávaní a iných nákupných procesov) od identifikácie potreby cez management výberového konania až po prezentovanie výsledkov a prípravu zmluvy s dodávateľom
- Vyjednávanie najlepších podmienok nákupu a vyjednávanie nákupnej zmluvy
Ak ťa naša ponuka zaujala, prihlás sa k nám! Životopis prosím posielaj v ANGLICKOM jazyku.
Koho hľadáme?
- Komunikačné zručnosti: Máš vyjednávacie a taktické schopnosti, vieš jasne vyjadriť potreby a zároveň počúvať s cieľom pochopiť očakávania zainteresovaných strán.
- Analytické myslenie: Identifikuješ a riešiš problémy, analyzuješ trendy a súvislosti na trhu, následne logicky vyhodnocuješ a interpretuješ.
- Kritické myslenie a rozhodovanie: Prijímaš rozhodnutia na základe informácií, predvídaš riziká a vieš reagovať na nepredvídané udalosti.
- Schopnosť práce s dátami: spracovávaš dáta a identifikuješ podstatné informácie v kontexte.
- Budovanie vzťahov a tímová práca: Spolupracuješ s tímami a dodávateľmi, buduješ spoľahlivé vzťahy.
- Adaptabilita: Prispôsobuješ sa zmenám na trhu a výzvam zo strany dodávateľov, zároveň si udržuješ prehľad o nových trendoch a technológiách v oblasti obstarávania.
- Riadenie času: Efektívne určuješ priority viacerých projektov v oblasti obstarávania a zabezpečuješ ich včasné dodanie.
- Pozornosť k detailom: vieš vypracovať prehľadné, syntetické a dôkladné prezentácie pre management spoločnosti. Spolu s tendrovým teamom zabezpečuješ, aby výrobky alebo služby spĺňali stanovené požiadavky a normy.
- Etické správanie je samozrejmosť
- Odolnosť a zvládanie stresu
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (B2)
Ak ťa naša ponuka zaujala, prihlás sa k nám! Životopis prosím posielaj v ANGLICKOM jazyku.
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- Parkovanie pre zamestnancov
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- MultiSport karta
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.