Financie

Bank Relationship Specialist

Mám záujem
ilustračný obrázok

Mzdové podmienky

Od 2 000 €/mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mesto

Bratislava

Za tvoju prácu ťa odmeníme:

Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).

Aká bude tvoja rola?

Chceš rozvíjať svoju kariéru v oblasti Treasury? Hľadáš pozíciu, kde budeš riešiť operačné aj strategické výzvy, mať zodpovednosť za cash management, komunikovať s bankami a spolupracovať naprieč skupinou? Ak chceš rásť v tejto oblasti a hľadáš zmysluplnú, samostatnú rolu s priestorom na zlepšovanie procesov, toto je pre teba.

  • Riadenie platobného styku a vzťahov voči bankám a group Treasury.
  • Participácia na otváraní a ukončovaní spolupráce s bankami: zabezpečenie zmluvnej dokumentácie a inštalácie SW riešení.
  • Riadenie krátkodobého cash-flow a tvorba cash-flow prognóz.
  • Spolupráca s Controlling oddelením pri plnení požiadaviek podľa úverových zmlúv a pri reporte voči financujúcim bankám.
  • Príprava treasury odhadov pre závierku.
  • Pravidelný treasury reporting pre Groupu
  • Monitorovanie, štandardizácia a optimalizácia procesov v rámci Treasury.
  • Zabezpečenie každodenných operácií v súlade s internými zásadami a procedúrami.

Ak hľadáš stabilnú pozíciu, v ktorej môžeš reálne ovplyvňovať cash management a bankové vzťahy, prihlás sa — radi ťa spoznáme! Životopis prosím posielaj v ANGLICKOM jazyku.

Koho hľadáme?

  • Komunikačné zručnosti: vieš efektívne komunikovať s bankami, internými stakeholdermi a Group Treasury.
  • Analytické myslenie:meníš dáta na zrozumiteľné závery, vieš vytvárať a vyhodnocovať cash-flow prognózy.
  • Kritické myslenie a rozhodovanie: zvažuješ riziká, prijímaš informované rozhodnutia a vieš reagovať na nečakané situácie.
  • Schopnosť práce s dátami: skúsenosť s Excelom / ERP, precízne spracovanie čísiel a reporting.
  • Budovanie vzťahov a tímová spolupráca: steblovanie dôveryhodných vzťahov s bankami a internými tímami.
  • Adaptabilita: rýchlo sa prispôsobíš zmenám na trhu, novým SW nástrojom a procesom.
  • Riadenie času: efektívne prioritizuješ viacero projektov a termínov.
  • Pozornosť k detailom: presný a dôkladný prístup k reportingu a zmluvnej dokumentácii.
  • Etické správanie a odolnosť voči stresu.
  • Prax v účtovníctve (základy). Skúsenosť s bankovníctvom je výhodou.
  • Anglický jazyk – min. úroveň B2.

Prečo pracovať u nás?

  • Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • Parkovanie pre zamestnancov
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • MultiSport karta
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
  • 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
  • Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych

O výberové konanie sa postará

Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.

Zuzana Krześniak

Zuzana Krześniak

Recruiter