Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú tvoje skúsenosti. Okrem mzdy ti ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Aká bude tvoja rola?
Chceš rozvíjať svoju kariéru v oblasti Treasury? Hľadáš pozíciu, kde budeš riešiť operačné aj strategické výzvy, mať zodpovednosť za cash management, komunikovať s bankami a spolupracovať naprieč skupinou? Ak chceš rásť v tejto oblasti a hľadáš zmysluplnú, samostatnú rolu s priestorom na zlepšovanie procesov, toto je pre teba.
- Riadenie platobného styku a vzťahov voči bankám a group Treasury.
- Participácia na otváraní a ukončovaní spolupráce s bankami: zabezpečenie zmluvnej dokumentácie a inštalácie SW riešení.
- Riadenie krátkodobého cash-flow a tvorba cash-flow prognóz.
- Spolupráca s Controlling oddelením pri plnení požiadaviek podľa úverových zmlúv a pri reporte voči financujúcim bankám.
- Príprava treasury odhadov pre závierku.
- Pravidelný treasury reporting pre Groupu
- Monitorovanie, štandardizácia a optimalizácia procesov v rámci Treasury.
- Zabezpečenie každodenných operácií v súlade s internými zásadami a procedúrami.
Ak hľadáš stabilnú pozíciu, v ktorej môžeš reálne ovplyvňovať cash management a bankové vzťahy, prihlás sa — radi ťa spoznáme! Životopis prosím posielaj v ANGLICKOM jazyku.
Koho hľadáme?
- Komunikačné zručnosti: vieš efektívne komunikovať s bankami, internými stakeholdermi a Group Treasury.
- Analytické myslenie:meníš dáta na zrozumiteľné závery, vieš vytvárať a vyhodnocovať cash-flow prognózy.
- Kritické myslenie a rozhodovanie: zvažuješ riziká, prijímaš informované rozhodnutia a vieš reagovať na nečakané situácie.
- Schopnosť práce s dátami: skúsenosť s Excelom / ERP, precízne spracovanie čísiel a reporting.
- Budovanie vzťahov a tímová spolupráca: steblovanie dôveryhodných vzťahov s bankami a internými tímami.
- Adaptabilita: rýchlo sa prispôsobíš zmenám na trhu, novým SW nástrojom a procesom.
- Riadenie času: efektívne prioritizuješ viacero projektov a termínov.
- Pozornosť k detailom: presný a dôkladný prístup k reportingu a zmluvnej dokumentácii.
- Etické správanie a odolnosť voči stresu.
- Prax v účtovníctve (základy). Skúsenosť s bankovníctvom je výhodou.
- Anglický jazyk – min. úroveň B2.
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- Parkovanie pre zamestnancov
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- MultiSport karta
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.