Služby zákazníkom

Asistent / Asistentka pre B2C department

Mám záujem
ilustračný obrázok

Mzdové podmienky

Od 1 500 €/mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mesto

Bratislava

Za tvoju prácu ťa odmeníme:

Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti. Okrem mzdy Vám ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).

Aká bude tvoja rola?

Do nášho B2C oddelenia hľadáme spoľahlivú a proaktívnu posilu, ktorá zabezpečí administratívnu podporu riaditeľa úseku a prispeje k hladkému fungovaniu celého tímu. Táto pozícia je ideálnou príležitosťou pre kandidáta / kandidátku, ktorý / ktorá sa rád pohybuje v dynamickom prostredí medzinárodnej spoločnosti a má záujem o ďalší kariérny rozvoj.

V súčasnosti ide o pozíciu na dobu pokrývajúcu materskú dovolenku.

Čomu sa u nás budeš venovať?

  • zodpovedať za administratívnu podporu riaditeľa úseku
  • koordinovať pracovný kalendár, plánovať a organizovať stretnutia
  • zúčastňovať sa porád a spracovávať záznamy
  • evidovať a distribuovať poštu (internú aj externú)
  • spracovávať podklady pre dochádzku zamestnancov
  • objednávať kancelárske potreby
  • zabezpečovať SIM karty pre nových zamestnancov, vrátane ich aktivácie
  • podporovať kolegov pri organizácií služobných ciest vrátane ich následného vyúčtovania
  • kontrolovať čerpanie rozpočtu úseku a zadávať objednávky na základe pokynov
  • spracovávať knihu jázd
  • podporovať aktivity zamerané na budovanie employer branding a tímovej kultúry

Koho hľadáme?

  • Aktívna znalosť anglického jazyka – schopnosť komunikovať s anglicky hovoriacim riaditeľom
  • Výborné organizačné & komunikačné zručnosti
  • Proaktívny prístup, samostatnosť a flexibilita
  • Diskrétnosť a príjemné vystupovanie
  • Predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícií – výhodou

Prečo pracovať u nás?

  • Možnosť čiastočného Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • Parkovanie pre zamestnancov
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • MultiSport karta
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
  • 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
  • Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych

O výberové konanie sa postará

Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.

Zuzana Krześniak

Zuzana Krześniak

Recruiter