Katarína Boledovičová preberá vedenie komerčného B2C úseku, ostáva pri zákazníckej skúsenosti

Od 1. septembra 2025 prejde súčasná riaditeľka úseku zákazníckej skúsenosti a B2B Katarína Boledovičová na novú pozíciu vo vrcholovom manažmente spoločnosti. Od dnešného dňa bude pôsobiť ako riaditeľka úseku B2C a zákazníckej skúsenosti. Po takmer troch rokoch sa Katarína bude venovať vedeniu mass market úseku (B2C), kam spadá riadenie oblastí tvorby a manažovania služieb pevnej i mobilnej siete pre domácnosti, aktivity v sieti predajní i call centier, rozvoj digitálnych kanálov a v neposlednom rade marketingová komunikácia a značka. Naďalej bude zodpovedať za tím zákazníckej skúsenosti, ktorý pod jej doterajším vedením dosiahol výborné výsledky a posunul vpred spokojnosť zákazníkov v NPS i ďalších atribútoch.
Katarína Boledovičová nastúpila na pozíciu riaditeľky úseku zákazníckej skúsenosti a B2B 1. januára 2023 a okrem zlepšenia zákazníckej skúsenosti dosiahla aj viaceré úspechy v B2B segmente, ako bolo uvedenie biznisovej konvergentnej ponuky, strategické zameranie sa na oblasť kybernetickej bezpečnosti, špeciálny projekt video asistenta rozhodcu VAR pre najvyššiu futbalovú súťaž alebo štart najmodernejšej 5G stand-alone siete v marci 2025.
Do Orangeu prišla zo spoločnosti Raiffeisen Bank International. V bankovom sektore pôsobila viac ako 17 rokov na viacerých pozíciách, naposledy viedla retailovú stratégiu a digitálnu transformáciu skupiny Raiffeisen, kde bola zodpovedná predovšetkým za strategické projekty, ESG, zákaznícku skúsenosť, digitálnu transformáciu a inovácie a celkové obchodné výsledky 12 krajín. Bola členkou dozorných rád Raiffeisen Bank International – v Srbsku, Bulharsku a Rakúsku. Na Slovensku viedla oblasť privátneho bankovníctva, retailové segmenty a predaj v Tatra banke.
Pawel Galej odchádza z Orange Slovensko
Na pozícii riaditeľa úseku B2C končí svoje trojročné pôsobenie Pawel Galej, ktorý stál pri štartoch viacerých noviniek na slovenskom telekomunikačnom trhu, pomohol ku stabilizácii zákazníckej bázy mobilných služieb a zaznamenal aj rast počtu zákazníkov pevného internetu i konvergentných balíčkov.
„Jedným z kľúčových cieľov Orangeu v posledných rokoch bolo zlepšenie zákazníckej skúsenosti. Pawel a Katarína pomohli celému Orangeu posunúť sa ďalej v pozicionovaní konvergentného operátora s lepšími výsledkami, kvalitnými riešeniami a spokojnejšími zákazníkmi v oboch segmentoch. Rád by som sa poďakoval Pawelovi za jeho uplynulé pôsobenie v náročnom období plnom výziev ako boli energetická kríza či dvojciferná inflácia. Zároveň som rád, že Katarína prijala novú výzvu a presúva sa do silného rezidenčného segmentu, kde môže zúročiť hlbokú znalosť našej spoločnosti, trhu a potrieb zákazníkov – jej doterajšia práca je zárukou kontinuity i ďalšieho rozvoja. Verím, že tieto zmeny ešte viac posilnia našu schopnosť reagovať na potreby trhu, prinesú nové impulzy a inovácie do všetkých oblastí nášho podnikania,“ uviedol Mariusz Gatza, CEO Orange Slovensko.
Pozíciu riaditeľky B2B úseku bude naďalej zastávať Katarína Boledovičová do momentu výberu nástupcu, o ktorom vás budeme následne informovať.
„Moje prvé tri roky v tíme Orangeu mi pomohli lepšie pochopiť firmu, rozbehnúť potrebné inovácie v B2B segmente a realizovať viaceré zmeny v zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Ambíciu pokračovať v transformácii celej spoločnosti smerom k top zákazníckej skúsenosti si rada ponechám aj na novej pozícii, kam prechádza aj celý experience tím zameraný na prvotriedne obslúženie zákazníka. Zároveň sa chcem zamerať na posilnenie digitálnych zákazníckych kanálov a prinášanie užitočných inovácií, podobne ako sme uviedli 5G stand-alone sieť ako prvý operátor na Slovensku,“ dodala Katarína Boledovičová.