Katarína Boledovičová preberá vedenie komerčného B2C úseku, ostáva pri zákazníckej skúsenosti

Katarína Boledovičová preberá vedenie komerčného B2C úseku, ostáva pri zákazníckej skúsenosti

Od 1. septembra 2025 prejde súčasná riaditeľka úseku zákazníckej skúsenosti a B2B Katarína Boledovičová na novú pozíciu vo vrcholovom manažmente spoločnosti. Od dnešného dňa bude pôsobiť ako riaditeľka úseku B2C a zákazníckej skúsenosti. Po takmer troch rokoch sa Katarína bude venovať vedeniu mass market úseku (B2C), kam spadá riadenie oblastí tvorby a manažovania služieb pevnej i mobilnej siete pre domácnosti, aktivity v sieti predajní i call centier, rozvoj digitálnych kanálov a v neposlednom rade marketingová komunikácia a značka. Naďalej bude zodpovedať za tím zákazníckej skúsenosti, ktorý pod jej doterajším vedením dosiahol výborné výsledky a posunul vpred spokojnosť zákazníkov v NPS i ďalších atribútoch.

Katarína Boledovičová nastúpila na pozíciu riaditeľky úseku zákazníckej skúsenosti a B2B 1. januára 2023 a okrem zlepšenia zákazníckej skúsenosti dosiahla aj viaceré úspechy v B2B segmente, ako bolo uvedenie biznisovej konvergentnej ponuky, strategické zameranie sa na oblasť kybernetickej bezpečnosti, špeciálny projekt video asistenta rozhodcu VAR pre najvyššiu futbalovú súťaž alebo štart najmodernejšej 5G stand-alone siete v marci 2025.

Do Orangeu prišla zo spoločnosti Raiffeisen Bank International. V bankovom sektore pôsobila viac ako 17 rokov na viacerých pozíciách, naposledy viedla retailovú stratégiu a digitálnu transformáciu skupiny Raiffeisen, kde bola zodpovedná predovšetkým za strategické projekty, ESG, zákaznícku skúsenosť, digitálnu transformáciu a inovácie a celkové obchodné výsledky 12 krajín. Bola členkou dozorných rád Raiffeisen Bank International – v Srbsku, Bulharsku a Rakúsku. Na Slovensku viedla oblasť privátneho bankovníctva, retailové segmenty a predaj v Tatra banke.

Pawel Galej odchádza z Orange Slovensko

Na pozícii riaditeľa úseku B2C končí svoje trojročné pôsobenie Pawel Galej, ktorý stál pri štartoch viacerých noviniek na slovenskom telekomunikačnom trhu, pomohol ku stabilizácii zákazníckej bázy mobilných služieb a zaznamenal aj rast počtu zákazníkov pevného internetu i konvergentných balíčkov.

Jedným z kľúčových cieľov Orangeu v posledných rokoch bolo zlepšenie zákazníckej skúsenosti. Pawel a Katarína pomohli celému Orangeu posunúť sa ďalej v pozicionovaní konvergentného operátora s lepšími výsledkami, kvalitnými riešeniami a spokojnejšími zákazníkmi v oboch segmentoch. Rád by som sa poďakoval Pawelovi za jeho uplynulé pôsobenie v náročnom období plnom výziev ako boli energetická kríza či dvojciferná inflácia. Zároveň som rád, že Katarína prijala novú výzvu a presúva sa do silného rezidenčného segmentu, kde môže zúročiť hlbokú znalosť našej spoločnosti, trhu a potrieb zákazníkov – jej doterajšia práca je zárukou kontinuity i ďalšieho rozvoja. Verím, že tieto zmeny ešte viac posilnia našu schopnosť reagovať na potreby trhu, prinesú nové impulzy a inovácie do všetkých oblastí nášho podnikania,“ uviedol Mariusz Gatza, CEO Orange Slovensko.

Pozíciu riaditeľky B2B úseku bude naďalej zastávať Katarína Boledovičová do momentu výberu nástupcu, o ktorom vás budeme následne informovať.

Moje prvé tri roky v tíme Orangeu mi pomohli lepšie pochopiť firmu, rozbehnúť potrebné inovácie v B2B segmente a realizovať viaceré zmeny v zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. Ambíciu pokračovať v transformácii celej spoločnosti smerom k top zákazníckej skúsenosti si rada ponechám aj na novej pozícii, kam prechádza aj celý experience tím zameraný na prvotriedne obslúženie zákazníka. Zároveň sa chcem zamerať na posilnenie digitálnych zákazníckych kanálov a prinášanie užitočných inovácií, podobne ako sme uviedli 5G stand-alone sieť ako prvý operátor na Slovensku,“ dodala Katarína Boledovičová.