
Aká bude tvoja rola?
Hľadáme šikovného brigádnika/brigádničku do nášho Retail & Direct Sales tímu, ktorého/ktorej úlohou bude:
- Kontrola prijatých zásielok (fyzická aj administratívna)
- Balenie zásielok / listov aj balíkov a príprava ich distribúcie
- Príprava word dokumentov
- Práca v systémoch a aplikáciách
- Spracovanie reportov v xls
- Telefonické spracovanie jednoduchých žiadostí
- Koordinácia riešenia požiadaviek claims ticket
Koho hľadáme?
- Práca v MS Office na užívateľskej úrovni
- Znalosť excelu na pokročilej úrovní (práca s funkciami)
- Ochota prijímať pokyny, vypočuť si ich, vedieť ich logicky a stručne zosumarizovať
- Snaha a otvorenosť prezentovať svoj vlastný návrh/názor súvisiaci so zadaním
- Zodpovednosť
- Výborné komunikačné schopnosti
- Dostupnosť minimálne 15-20 hodín týždenne
- Anglický jazyk B1 - Výhodou
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- Vyber si akýkoľvek paušál z našej ponuky so 65% zľavou
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
- Ak sa ti u nás zapáči aj nejaká voľná full-time pozícia, v Orangei máš možnosť po škole odštartovať svoju kariéru