IT & Network

Customer Incident Management Engineer

Mám záujem
ilustračný obrázok

Mzdové podmienky

Od 2 000 €/mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Termín nástupu

dohodou

Mesto

Banská Bystrica

Za tvoju prácu ťa odmeníme:

Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Tvoje skúsenosti.

Aká bude tvoja rola?

Zaujíma ťa svet telekomunikácií a IT? Máš cit pre zákazníka a technické myslenie?

Pridaj sa k nám a podieľaj sa na poskytovaní technickej podpory, ktorá zlepšuje zákaznícku skúsenosť a zabezpečuje plynulý chod mobilných služieb. V tejto pozícii budeš riešiť technické požiadavky klientov a aktívne sa podieľať na optimalizácii služieb a procesov. Tvoj prístup, precíznosť a schopnosť komunikovať zohrá dôležitú úlohu pri budovaní kvalitného servisu pre našich zákazníkov.

  • Analyzovať a riešiť technické podnety zákazníkov na základe ticketov
  • Poskytovať riešenia prostredníctvom dostupných nástrojov, interného know-how a znalostnej databázy
  • V prípade potreby eskalovať neriešiteľné podnety na vyšší level (prevádzkové tímy, externí dodávatelia)
  • Monitorovať a koordinovať proces riešenia ticketov s cieľom ich úspešného uzavretia
  • Komunikovať s tretími stranami pri riešení zložitejších situácií
  • Dodržiavať stanovené KPI (výkonnostné ukazovatele) v oblasti zákazníckych incidentov
  • Vykonávať ad-hoc reporting podľa potrieb tímu
  • Pripravovať zákaznícky orientované vyjadrenia a komunikovať technickú podstatu problému

Koho hľadáme?

  • Skúsenosti s mobilnými sieťami 2G, 4G, 5G
  • Riešenie technických problémov a incidentov
  • Tracing eventov v monitoringových nástrojoch (napr. logovanie, diagnostika)
  • Základná znalosť telekomunikačných a sieťových protokolov (SIP, TCP/IP, subnetting)
  • Základy skriptovania v Unix/Shell (prehliadanie logov, detekcia a analýza problémov)
  • Silná orientácia na zákazníka
  • Výborné komunikačné schopnosti
  • Rýchla schopnosť osvojovania nových poznatkov
  • Zodpovedný prístup a silná tímová spolupráca
  • Ochota pracovať na zmenovej prevádzke
  • Anglický jazyk – úroveň B1

Prečo pracovať u nás?

  • Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
  • 8 dní dovolenky navyše
  • 10 dní kompenzácia PN/OČR
  • 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
  • Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
  • Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
  • Parkovanie pre zamestnancov
  • 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
  • 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
  • MultiSport karta
  • Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
  • Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
  • 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
  • Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
  • Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
  • Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
  • Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych

O výberové konanie sa postará

Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.

Zuzana Krześniak

Zuzana Krześniak

Recruiter