
Za tvoju prácu ťa odmeníme:
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Tvoje skúsenosti.
Aká bude tvoja rola?
Zaujíma ťa svet telekomunikácií a IT? Máš cit pre zákazníka a technické myslenie?
Pridaj sa k nám a podieľaj sa na poskytovaní technickej podpory, ktorá zlepšuje zákaznícku skúsenosť a zabezpečuje plynulý chod mobilných služieb. V tejto pozícii budeš riešiť technické požiadavky klientov a aktívne sa podieľať na optimalizácii služieb a procesov. Tvoj prístup, precíznosť a schopnosť komunikovať zohrá dôležitú úlohu pri budovaní kvalitného servisu pre našich zákazníkov.
- Analyzovať a riešiť technické podnety zákazníkov na základe ticketov
- Poskytovať riešenia prostredníctvom dostupných nástrojov, interného know-how a znalostnej databázy
- V prípade potreby eskalovať neriešiteľné podnety na vyšší level (prevádzkové tímy, externí dodávatelia)
- Monitorovať a koordinovať proces riešenia ticketov s cieľom ich úspešného uzavretia
- Komunikovať s tretími stranami pri riešení zložitejších situácií
- Dodržiavať stanovené KPI (výkonnostné ukazovatele) v oblasti zákazníckych incidentov
- Vykonávať ad-hoc reporting podľa potrieb tímu
- Pripravovať zákaznícky orientované vyjadrenia a komunikovať technickú podstatu problému
Koho hľadáme?
- Skúsenosti s mobilnými sieťami 2G, 4G, 5G
- Riešenie technických problémov a incidentov
- Tracing eventov v monitoringových nástrojoch (napr. logovanie, diagnostika)
- Základná znalosť telekomunikačných a sieťových protokolov (SIP, TCP/IP, subnetting)
- Základy skriptovania v Unix/Shell (prehliadanie logov, detekcia a analýza problémov)
- Silná orientácia na zákazníka
- Výborné komunikačné schopnosti
- Rýchla schopnosť osvojovania nových poznatkov
- Zodpovedný prístup a silná tímová spolupráca
- Ochota pracovať na zmenovej prevádzke
- Anglický jazyk – úroveň B1
Prečo pracovať u nás?
- Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- Parkovanie pre zamestnancov
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- MultiSport karta
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
- 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
- Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
- Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
O výberové konanie sa postará
Máš k pracovnej pozícii doplňujúce otázky?
Napíš nám, radi ti ich zodpovieme.