Nahlásenie nefunkčnosti a výpadkov Televízie

Najčastejšie otázky

Pred nahlásením vypnite a zapnite zariadenie. Pozrite sa, či výpadok nepatrí medzi plánované. Ak problém pretrváva, môžete si skontrolovať nastavenia k vášmu zariadeniu v časti s návodmi a manuálmi.

Pred nahlásením nefunkčnosti služby odporúčame nasledovať inštrukcie na stránke Prvá pomoc pre TV.

Problém môžete nahlásiť telefonicky na Zákazníckej linke, vyplnením kontaktného formulára, cez chat priamo na stránke, cez oficiálnu stránku na Facebooku, alebo na ktoromkoľvek predajnom mieste našej spoločnosti.

Dôležité je, aby ste pri hlásení poruchy boli doma pri zariadení, aby ste spolu s našimi odborníkmi pre dátové služby mohli spoločne skontrolovať zariadenie a jeho zapojenie.

Neodporúčame nahlasovanie z iného miesta alebo na predajnom mieste spoločnosti Orange, keďže odtiaľ nie je možné overenie pripojenia na diaľku a riešenie problému s pripojením sa môže predĺžiť.

To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo:
Ak od nás potrebujete odpoveď, kontaktuje nás priamo.