Prvá pomoc s hlasovými službami

Zo skúseností vieme, že najčastejšie komplikácie s hlasovými službami je možné odstrániť veľmi jednoduchými a rýchlymi úkonmi.

Zistiť viac
Premýšľajúca žena za počítačom

Nedostupnosť služieb

Aj tá najlepšia sieť si občas vyžaduje svoju údržbu. Pozrite sa, či sa práve nevykonáva technická údržba na vašej adrese.

Pozrite sa, kde prebieha údržba

Prvá pomoc

Skôr ako nám zavoláte, skontrolujte si nastavenia vašich služieb podľa návodu nižšie. Sú to časté problémy užívateľov, ktoré možno vyriešiť aj bez špecializovanej podpory. Ak to nepôjde ani potom, obráťte sa na našich expertov.

kontrola spotreby
1

Kontrola spotreby a nastavenie služieb

Neuhradené faktúry alebo nízky kredit na dobíjacej karte Prima obmedzí využívanie vašich služieb.

V prípade nefunkčnosti hlasových služieb vám odporúčame skontrolovať stav vášho účtu:

TIP

Pokiaľ sa nachádzate v zahraničí, skontrolujte si zároveň v samoobslužnej zóne stav služby roaming a či vytáčate číslo v medzinárodnom formáte +4219XX XXX XXX.

vypnutie a zapnutie Wi-Fi
2

Rýchla kontrola siete

Často sa stáva, že výpadok vašich hlasových služieb je spôsobený kvôli problému so SIM kartou. Skontrolujte si, či signalizuje vaša SIM karta signál, alebo aký je jej stav.

V prípade, že SIM karta nefunguje ani v inom zariadení, odporúčame jej výmenu na akomkoľvek predajnom mieste.

muž sediaci pri telefóne
3

Vypnutie a zapnutie, reštart zariadení pomáha

Váš mobilný telefón je zariadenie, ktoré funguje nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Občas mu pomôže, keď sa vypne a zapne (reštartuje). Tento jednoduchý úkon dokáže vyriešiť mnoho komplikácií pri využívaní vašich služieb.

Mohlo by vás zaujímať

operátori za počítačom

Nahlásenie nefunkčnosti a výpadkov

žena s tabletmi

Návody a podpora pre mobilné telefóny

aplikácia Môj Orange

Aplikácia Môj Orange