Pomoc pri probléme s príjmom TV kanálov

Obnovte si príjem zaslaním autorizačného zápisu

Odosielam formulár

Žiadosť o reautorizáciu bola úspešne zadaná.

Prepáčte, služba je nedostupná, skúste neskôr.

Prepáčte, terminál nebol nájdený, skúste neskôr.

*V prípade vstavanej karty do set-top boxu nájdete toto číslo na štítku priamo na zariadení, obvykle je označené ako vUA.

Kedy mi zaslanie pomôže?

Ak ste satelitnú televíziu nesledovali dlhšie, k obnoveniu príjmu programov by malo dôjsť do 30 minút od zaslania zápisu.

Počas zasielania autorizačného zápisu nie je potrebné odpájať set‑top box od elektrickej energie, ani vypínať, prípadne prepínať televízne kanály.

Ako postupovať v prípade, že reautorizácia nepomohla?

V tejto situácii odporúčame preveriť:

  • Nedošlo k manipulácii alebo zatieneniu parabolickej antény? Prekážku je potrebné odstrániť, parabolu je potrebné dať do pôvodnej polohy, odporúčame s pomocou autorizovaného technika.
  • Sú uhradené všetky platby za službu? Po pripísaní finančných prostriedkov sa príjem TV kanálov obnoví, najrýchlejšia úhrada je cez našu zákaznícku zónu.
  • Je možný príjem voľne šírených TV kanálov? Ak nie sú nedostupné aj voľne šírené TV stanice, môže ísť o poruchu set‑top boxu.
  • V prípade, že nejde ani o jednu z týchto situácií, kontaktujte nás pre pomoc s jej riešením.

Kde nájdem číslo satelitnej karty?

Nachádza sa priamo na karte, ktorú môžete vybrať z vášho set‑top boxu.

So Skylink TV pre Orange môžete sledovať TV aj bez satelitnej antény a to aj v prípade výpadku satelitného signálu. So službou Skylink Live TV sledujte televíziu na vašom smart TV, telefóne, tablete, ale aj PC.

To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo:
Ak od nás potrebujete odpoveď, kontaktuje nás priamo.