Záložný internet

Záložný internet je služba určená pre zákazníkov využívajúcich pevný internet od Orangeu.
Je dostupná pre zákazníkov služieb:

Ako postupovať v prípade výpadku pevného pripojenia?

  1. Reštartujte zariadenia krátkym (približne 10 sekundovým) odpojením od napájania.
  2. Po opätovnom pripojení overte, či problém pretrváva.
  3. Kontaktujte zákaznícku linku 905 (+421 905 905 905), kde sa pokúsia problem spoločne s vami odstrániť okamžite.
  4. V prípade, že problém s pripojením bude pretrvávať, aktivujeme vám Záložné dáta - 10 GB na 48 hodín, ktoré môžete využiť počas výpadku.

Najčastejšie otázky

V prípade, že máte k dispozícii WiFi modem, stačí vložiť SIM kartu s aktívnym Záložným internetom do zariadenia a pripojiť sa cez kábel alebo WiFi. Pri aktivácii balíka dát na SIM kartu vloženú do mobilného telefónu, stačí využiť funkcionalitu Hotspot-u (prístupového bodu) vo vašom mobilnom telefóne. Mobilný telefón tak dočasne poslúži ako WiFi router pre zariadenia vo vašej domácnosti. Manuály so zariadeniami zakúpenými v Orange nájdete v samostatnej časti Pomoci a podpory.

Nie, aktivácia služby je možná len k pevnému internetu, teda pripojeniu, ktoré je viazané na pevné miesto využívania.

Ku každému pripojeniu je možná aktivácia len jedného Záložného internetu. Ak využívate viac pevných pripojení, ku každému si samostatne môže službu aktivovať.

Nie, osobitne rýchlosť dát neznižujeme, pripojíte sa rýchlosťou, ktorá je bežná pre lokalitu, v ktorej sa nachádzate.

Záložný internet sa pripojí vo všetkých našich dostupných sieťach, vrátane najrýchlejšej 4G/LTE siete. Limit je daný len zariadením, v ktorom SIM kartu so Záložným internetom využijete.

Áno, aktivácia je povolená aj na elektronickú SIM kartu, pričom samotná služba Záložný internet ostáva bezplatná, účtuje sa len štandardný poplatok za vydanie novej eSIM podľa aktuálne platného cenníka služieb.

Ide o výhodu pre vás, v mnohých prípadoch nemusí ísť o výpadok a zákaznícka linka pomôže vyriešiť problém s pripojením okamžite, už počas telefonátu.

O vyčerpaní informuje SMS správa, ktorú si môžete prečítať nielen v modeme, ale aj v obslužnej aplikácii k WiFi routru predávanému od nás. Kontrola dát počas čerpania bude možná aj v zákazníckej zóne a aplikácii Môj Orange.

V takomto prípade vám radi pomôžeme na našom predajnom mieste a ponúkneme WiFi modem na splátky, alebo vhodný mobilný telefón k vášmu paušálu.

Áno, využitie služby je možné pre väčšinu hlasových paušálov, na ktorých máte predplatený určitý objem dát. V prípade otázok odporúčame konzultáciu s našim online poradcom, alebo na ktoromkoľvek predajnom mieste.

Nie je to možné, práve preto ponúkame aj ďalšie bezplatné možnosti ako službu využiť na samostatnej SIM karte.

K službe je pripravená samostatná stránka, ale o službe vám radi povieme všetko potrebné aj na všetkých našich predajných miestach.

To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo:
Ak od nás potrebujete odpoveď, kontaktuje nás priamo.