Volanie cez Wi-Fi

Služba Volanie cez Wi-Fi vďaka technológii VoWiFi (Voice over Wi-Fi) umožňuje uskutočňovanie hovorov vďaka pripojeniu na domácu či verejnú Wi-Fi sieť. Volanie cez Wi-Fi predstavuje ďalší krok k modernizácii telefonovania.

Návod k aktivácii Volanie cez Wi-Fi

Aby ste mohli službu využívať, potrebujete:

  • Smartfón zakúpený v Orangei, ktorý podporuje technológiu VoWiFi s aktuálnym firmwarom. Pozrite si zoznam podporovaných telefónov.
  • Byť v pokrytí a prihlásený vo Wi-Fi sieti na Slovensku alebo v krajinách Európskej únie.
  • Mať aktívny ľubovoľný hlasový paušál, kartu Prima alebo FunFón.*

Pre správnu aktiváciu, postupujte podľa nasledovných krokov:

  • Vo svojom telefóne otvorte Nastavenia.
  • V zložke Pripojenia nájdete položku Volanie cez Wi-Fi. Zapnite ju.
  • Po pripojení do Wi-Fi siete môžete naplno využívať výhody technológie VoWiFi.
  • Presnejšie nastavenia pre váš telefón nájdete v časti s návodmi a manuálmi.

*okrem firemných paušálov zaradených do hlasovej privátnej siete s virtuálnou ústredňou.

Volanie cez Wi-Fi prináša výhody

Vďaka VoWiFi si užívate viaceré výhody:

  • Nie ste závislí od pokrytia mobilnej siete. Ak ste v pokrytí Wi-Fi siete môžete telefonovať a posielať SMS aj v priestoroch so zlým signálom, ako napríklad pivnica či garáž.
  • Voláte a dátujete naraz, čiže aj počas hovoru môžete byť pripojený na internet a vyhľadávať informácie bez toho, aby sa vám dátový prenos prerušil.
  • Na komunikáciu nepotrebujete sťahovať a inštalovať žiadne aplikácie. Využívate totiž vlastné telefónne číslo.

Priebeh telefonovania cez VoWiFi

Volanie prebieha rovnako ako volanie cez hlasovú mobilnú sieť. Keď sa pri zostavení hovoru nachádzate v pokrytí Wi-Fi, váš hovor sa uskutoční cez technológiu VoWiFi. Volanie je účtované rovnako ako bežné hovory podľa vašej tarify.

Najčastejšie otázky

Aktuálne Volanie cez Wi-Fi podporujú telefóny

  • Samsung Galaxy S7 / G930F
  • Samsung Galaxy S7 Edge / G935F
  • Samsung Galaxy S8 / G950F
  • Samsung Galaxy S8+ / G955F
  • Samsung Galaxy S9 / G960F
  • Samsung Galaxy S9+ / G965F
  • Samsung Galaxy A3 2017 / A320FL
  • Samsung Galaxy A5 2017 / A520F
  • Samsung Galaxy Note 8 / N950F
  • Samsung Galaxy A6 / A600FN
  • Samsung Galaxy A6+ / A605FN
  • Samsung Galaxy A7 / A750FN
  • Samsung Galaxy A8 / A530F
  • Samsung Galaxy A9 / A920F
  • Samsung Galaxy Note 9 / N960F
  • Samsung Galaxy J4+ / J415FN
  • Samsung Galaxy J6+ / J610FN
  • Samsung Galaxy S10
  • Samsung Galaxy S10 plus
  • Samsung Galaxy S10e
  • Samsung Galaxy A20e / A202FN
  • Samsung Galaxy A40 / A405FN
  • Samsung Galaxy A50 / A505FN
  • Samsung Galaxy A70 / A705FN
  • Sony Xperia XZ1
  • Sony Xperia XZ Premium
  • Sony Xperia XA2
  • Sony Xperia L2
  • Sony Xperia XZ2
  • Sony Xperia XZ2 compact
  • Sony Xperia XZ3
  • Sony Xperia 10
  • Huawei P smart 2019
  • Huawei P20
  • Huawei P20 lite
  • Huawei P20 pro
  • Huawei Mate 20 lite
  • Huawei Mate 20 Pro
  • Huawei Y6 2019
  • Huawei P30
  • Huawei P30 Pro
  • Huawei P30 lite
  • Motorola Moto G6 play
  • Motorola Moto G6
  • Motorola Moto G7 power
  • LG G8s
  • LG Q60
  • Huawei P20 lite (2019)
  • Huawei P Smart Z
  • Sony Xperia L3
  • Sony Xperia 1
  • Honor 20
  • Samsung Galaxy Note 10 / SM-N970F
  • Samsung Galaxy Note 10+ / SM-N975F
  • Motorola E6 plus
  • Honor 9X
  • Sony Xperia 5
  • Motorola One Action
  • Samsung Galaxy A51 / SM-A515F
  • Huawei Y6s
  • Samsung Galaxy A71 / SM-A715F
  • Huawei Nova 5T / /YAL-L21
  • Xiaomi Redmi Note 8T
  • Samsung Galaxy Note 10 lite / SM-N770F
  • Samsung Galaxy S20 / SM-G980F
  • Samsung Galaxy S20+ / SM-G985F
  • Samsung Galaxy S20 Ultra / SM-G988B
  • Samsung Galaxy S10 lite / SM-G770F

Postupne budeme zoznam zariadení rozširovať. V krátkej dobe sa môžete tešiť na príchod ďalších zaujímavých značiek a modelov.

Skontrolujte nastavenia vášho telefónu. Pre využitie služby musíte mať aktualizovaný firmware a v nastaveniach telefónu povolené Volanie cez Wi-Fi. Ak ani napriek tomu služba nefunguje, skúste reštartovať vaše zariadenie.

Ak sa nachádzate len v pokrytí Wi-Fi siete, môžete len telefonovať a smskovať. Služby ako napr. posielanie a prijímanie MMS, lokalizačné služby, volania na tiesňové linky (112, 150, 155, 158) a nastavovanie doplnkových služieb v telefóne, ako napríklad nastavenie presmerovania, nie sú dostupné.

Ak sa telefón nachádza zároveň v mobilnom pokrytí, môžete využívať plnohodnotne všetky služby, ktoré závisia na mobilnom pokrytí. Telefonujete a smskujete cez Wi-Fi pokrytie a ostatné služby využívate cez mobilné pokrytie (napr. MMS, lokalizačné služby, tiesňové volania a pod.).

Nie, na uskutočnenie spojenia postačuje, keď volaná osoba je v pokrytí mobilnej siete. Volaný nepotrebuje mať telefón podporujúci VoWiFi.

Skúste reštartovať svoj telefón a keď problém vám pretrváva, zavolajte nám na Zákaznícku linku 905. Orange nezodpovedá za kvalitu vami využívanej Wi-Fi siete.

Hovor sa nepreruší, ale bude pokračovať v hlasovej sieti LTE (4G). Ak nebude dostupná hlasová sieť LTE (4G), hovor bude prerušený.

Prenos čísla od iného operátora by nemal mať vplyv na funkcionalitu služby. Telefón, ktorý ste zakúpili v predajnej sieti Orangeu alebo v inej sieti predajcov telefónov, e-shopov, by mali Volanie cez Wi-Fi v sieti Orange podporovať bez problémov. Nekompatibilita môže nastať, keď bol telefón zakúpený v predajnej sieti iného mobilného operátora. V tomto prípade vám navrhujeme navštíviť priamo servisné stredisko výrobcu telefónu, kde vám ochotne poradia.

To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo:
Ak od nás potrebujete odpoveď, kontaktuje nás priamo.