Jeden účet vládne všetkým

Ak máte viacero služieb na spoločnej faktúre, jedným číslom môžete všetky z nich platiť alebo upravovať. Stačí z neho urobiť Hlavný účet.

ilustračný obrázok na ktorom muž odomyká telefón

Čo je to Hlavný účet?

Hlavný účet je „správca“, ktorý môže jedným číslom pristupovať ku všetkým svojim službám naraz.

Do Zákazníckej zóny Môj Orange sa Hlavný účet prihlasuje bez overovania rodného čísla alebo ID kódu a všetkým službám na spoločnej faktúre môže okrem platby aj sledovať spotrebu, upravovať doplnkové služby a využívať všetky funkcie Zákazníckej zóny.

Pre koho je táto funkcia určená?

Napríklad pre tých, ktorí chcú platiť faktúru alebo spravovať služby pre celú rodinu. Vo všeobecnosti pre zákazníkov, ktorí majú viacero služieb na jednej faktúre a chcú ich mať všetky pod kontrolou.

Je možné, že už mám Hlavný účet nastavený?

Áno. Ak spoločnú faktúru bez problémov platíte alebo vidíte v Zákazníckej zóne Môj Orange všetky služby, vaše číslo už zrejme je Hlavným účtom nemusíte sa tým ďalej zaoberať.

Môže mať funkciu pridelenú viacero čísel?

Zatiaľ to nie je možné, Hlavný účet je len jeden.

Ako nastavím svoje číslo, ako Hlavný účet?

  1. 1

    Prihláste sa do Zákazníckej zóny Môj Orange a prejdite do Nastavení účtu.

  2. 2

    V Nastaveniach vyberte položku Prihlásenie do Môj Orange a následne Nastavenie prihlasovania.

  3. 3

    Uvidíte, ktoré číslo je aktuálne Hlavným účtom a môžete ho zmeniť.

Prejsť na Hlavný účet