Infografika

Rok 2024 v číslach: Aká bola spotreba našich zákazníkov?

ilustračný obrázok k článku: Rok 2024 v číslach: Aká bola spotreba našich zákazníkov?

Dáta |

ikona autora článku

Vladimír Nemeth

Marketing Specialist

ilustračný obrázok k článku: Rok 2024 v číslach: Aká bola spotreba našich zákazníkov?

Koľko minút pretelefonovali, koľko SMS správ poslali a aký objem dát preniesli v roku 2024 naši zákazníci? Čísla hovoria jasnou rečou a s radosťou sa s vami o ne podelíme.

infografika roka 2024

Rok plný čísel

V roku 2024 zákazníci Orange Slovensko:

  • prevolali 9 524 mil. minút
  • odoslali 586 mil. SMS100 mil. MMS
  • preniesli úspešných 214 213 TB dát

Aj v zahraničí sme boli vaším spoľahlivým spoločníkom

Na cestách v zahraničí naši zákazníci aktívne využívali svoje zariadenia:

  • 172 360 161 minút odchádzajúcich hovorov
  • 20 829 419 SMS správ
  • 10 882 TB prenesených dát

Vďaka roamingovým balíkom si zákazníci užívali kvalitné služby kdekoľvek v zahraničí.

Rok 2024 bol aj o číslach, ktoré ukazujú, ako veľmi sú technológie súčasťou nášho každodenného života – či už ide o hovory, správy alebo dáta. V roku 2025 budeme pokračovať tam, kde sme skončili – prinášať kvalitné služby doma aj v zahraničí.


Zdieľaj cez:


fotografia autora článku

Vladimír Németh

Marketing Specialist

O autorovi:

Pracujem pre Orange už krásnych 18 rokov, aktuálne na pozícii marketingového špecialistu. Počas celého obdobia som prešiel viacerými oddeleniami, kde som nazbieral bohaté skúsenosti, ktoré mi pomáhajú na mojej terajšej pozícii. Rád sa vzdelávam v nových oblastiach, aby som mohol pre našich zákazníkov prinášať inovácie a služby, ktoré budú pre nich zaujímavé.

Mohlo by vás zaujímať

ilustračný obrázok k článku: Prístupnosť webu: Digitálny svet má byť otvorený pre všetkých

Predstavte si, že si nemôžete prečítať tento článok. Nie kvôli jazyku, ale preto, že web nie je navrhnutý pre váš spôsob používania internetu. Pre 75 000 nevidiacich a slabozrakých ľudí na Slovensku je to každodenná realita. A nielen pre nich – digitálne bariéry ovplyvňujú aj nepočujúcich, seniorov či kohokoľvek s dočasným znevýhodnením. V Orangei sme sa rozhodli to zmeniť.