Orange pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories. Tentokrát s hercom Mariánom Miezgom

Orange pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories. Tentokrát s hercom Mariánom Miezgom
Tlačové správy |

Orange sa po roku opäť vracia k úspešnej PR kampani Rodinné LOVEstories, ktorú minulý rok odštartoval s obľúbenou speváčkou a herečkou Nelou Pociskovou a operným spevákom a hercom Filipom Tůmom.

Hlavnú úlohu v pokračovaní kampane Orangeu hrá tentokrát herec Marián Miezga, ktorý spolu so synmi Filipom a Borisom prezradili, ako trávili týždne v domácej karanténe a ako im mobil, internet a televízia pomáhajú pri ich Rodinných LOVEstories v obývačke.

Technológie sa stávajú prirodzenou súčasťou našich rodinných životov a posledné týždne ukázali, že sú priam nevyhnutnosťou. Spoločné posedenia pri káve sme vymenili za videohovory a návštevy kina za televízny archív. Inak tomu nebolo ani v rodine obľúbeného televízneho a divadelného herca Mariána Miezgu, ktorý si namiesto seriálových a divadelných úloh vyskúšal, aké to je byť učiteľom. V kampani poodhalil viac zo svojho súkromia, napríklad aj to, kto v domácnosti Miezgovcov vyberá, čo sa bude pozerať, keď sa večer celá rodina stretne pred televíziou.

Pokračovanie úspešnej kampane

„Hlavným cieľom kampane Rodinné LOVEstories je aj tento rok poukázať na to, že naše každodenné fungovanie môže byť jednoduchšie aj vďaka moderným technológiám a benefitom služieb v balíku Love. To, ako mobil, televíziu či internet využívajú vo svojej rodine nám tentokrát prezradil Marián Miezga, ktorého naši zákazníci určite poznajú z televíznych obrazoviek a divadelných dosiek,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko. Marián Miezga je zároveň aj hlavnou postavou aktuálneho televízneho spotu Orangeu, v ktorom so svojou „televíznou“ rodinou zábavným spôsobom predstavuje vlastnosti a benefity domáceho internetu od Orangeu. Ako vyzerajú ich spoločné rodinné LOVEstories v skutočnej rodine sa dozviete aj v nasledovnom videu Rodinné LOVEstories s Miezgovcami.

Kreatívnu ideu a stratégiu kampane mala, podobne ako v minulom roku, opäť na starosti PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore aj tentokrát zastrešila Zaraguza, mediálnu kampaň naplánovala Unimedia. Natívne články v rámci kampane Rodinné LOVEstories doplní vtipné video, ktoré môžeme sledovať na Facebooku, Instagrame či Youtube účte Orangeu.

Balík služieb Love obsahuje všetko, čo rodina na komunikáciu a zábavu potrebuje

balíkom služieb Love získajú zákazníci od Orangeu všetky potrebné služby do svojej domácnosti – paušál Go s nekonečnými volaniami, pevný internet a digitálnu televíziu. S Love tak majú zákazníci služby pre celú rodinu od jedného operátora v jednom balíku. K tomu získajú aj množstvo výhod, vrátane zľavy na zariadenie či zľavy z mesačného poplatku.

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

Článok Technológie/SMART |

Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Článok Bezpečnosť |

Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

Článok Bezpečnosť |

DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.