Orange pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories. Tentokrát s hercom Mariánom Miezgom

Orange pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories. Tentokrát s hercom Mariánom Miezgom
Tlačové správy |

Orange sa po roku opäť vracia k úspešnej PR kampani Rodinné LOVEstories, ktorú minulý rok odštartoval s obľúbenou speváčkou a herečkou Nelou Pociskovou a operným spevákom a hercom Filipom Tůmom.

Hlavnú úlohu v pokračovaní kampane Orangeu hrá tentokrát herec Marián Miezga, ktorý spolu so synmi Filipom a Borisom prezradili, ako trávili týždne v domácej karanténe a ako im mobil, internet a televízia pomáhajú pri ich Rodinných LOVEstories v obývačke.

Technológie sa stávajú prirodzenou súčasťou našich rodinných životov a posledné týždne ukázali, že sú priam nevyhnutnosťou. Spoločné posedenia pri káve sme vymenili za videohovory a návštevy kina za televízny archív. Inak tomu nebolo ani v rodine obľúbeného televízneho a divadelného herca Mariána Miezgu, ktorý si namiesto seriálových a divadelných úloh vyskúšal, aké to je byť učiteľom. V kampani poodhalil viac zo svojho súkromia, napríklad aj to, kto v domácnosti Miezgovcov vyberá, čo sa bude pozerať, keď sa večer celá rodina stretne pred televíziou.

Pokračovanie úspešnej kampane

„Hlavným cieľom kampane Rodinné LOVEstories je aj tento rok poukázať na to, že naše každodenné fungovanie môže byť jednoduchšie aj vďaka moderným technológiám a benefitom služieb v balíku Love. To, ako mobil, televíziu či internet využívajú vo svojej rodine nám tentokrát prezradil Marián Miezga, ktorého naši zákazníci určite poznajú z televíznych obrazoviek a divadelných dosiek,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko. Marián Miezga je zároveň aj hlavnou postavou aktuálneho televízneho spotu Orangeu, v ktorom so svojou „televíznou“ rodinou zábavným spôsobom predstavuje vlastnosti a benefity domáceho internetu od Orangeu. Ako vyzerajú ich spoločné rodinné LOVEstories v skutočnej rodine sa dozviete aj v nasledovnom videu Rodinné LOVEstories s Miezgovcami.

Kreatívnu ideu a stratégiu kampane mala, podobne ako v minulom roku, opäť na starosti PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore aj tentokrát zastrešila Zaraguza, mediálnu kampaň naplánovala Unimedia. Natívne články v rámci kampane Rodinné LOVEstories doplní vtipné video, ktoré môžeme sledovať na Facebooku, Instagrame či Youtube účte Orangeu.

Balík služieb Love obsahuje všetko, čo rodina na komunikáciu a zábavu potrebuje

balíkom služieb Love získajú zákazníci od Orangeu všetky potrebné služby do svojej domácnosti – paušál Go s nekonečnými volaniami, pevný internet a digitálnu televíziu. S Love tak majú zákazníci služby pre celú rodinu od jedného operátora v jednom balíku. K tomu získajú aj množstvo výhod, vrátane zľavy na zariadenie či zľavy z mesačného poplatku.

Prosím, uvoľnite miesto mladším!

Prosím, uvoľnite miesto mladším!

Článok B2B Blog |

Vývoj mobilných sietí pokračuje rýchlym tempom a prináša revolúciu, ktorá mení spôsob, akým komunikujeme a pripájame zariadenia k internetu. V mnohých krajinách ako aj u nás dochádza k vypínaniu starších technológií, ako sú 2G a 3G, a k ich nahradzovaniu novšími, rýchlejšími a efektívnejšími sieťami, 4G a najmä 5G.

Ochrana IT infraštruktúry: Od dátových centier k virtuálnym serverom

Ochrana IT infraštruktúry: Od dátových centier k virtuálnym serverom

Článok B2B Blog |

Zabezpečte svoju firmu pred kybernetickými hrozbami a nečakanými výpadkami s našimi komplexnými riešeniami IT infraštruktúry. Objavte naše riešenia.

5 očakávaných trendov v telekomunikáciách a IT v roku 2024

5 očakávaných trendov v telekomunikáciách a IT v roku 2024

Článok B2B Blog |

V roku 2024 sa očakávajú zaujímavé zmeny v oblasti telekomunikácií a IT. Pozrime sa na päť hlavných trendov ako ich predpovedajú odborníci zo spoločnosti Orange Slovensko.