Neviete si v ORANGE svete rady? Takto vám pomôžeme!
Každý sa môže občas cítiť stratený, a to najmä v spleti rôznych telekomunikačných informácií. No nech už vás trápi akákoľvek otázka, my v Orange sme si pre vás pripravili hneď niekoľko kanálov, cez ktoré sa môžete dozvedieť všetky podstatné informácie. Na aké Orange miesta sa teda môžete v prípade potreby obrátiť?
Napíšte nám
Potrebujete od nás rýchlu odpoveď na jednoduchú otázku, no nemôžete alebo nechcete v danú chvíľu volať? To nie je problém, stačí napísať nášmu Online pomocníkovi, ktorého nájdete v pravom dolnom rohu Orange webu, alebo si s nami pochatujte cez WhatsApp či Messenger. „Popísmenkovať“ si s vami môžeme od 8:00 do 20:00.
Sledujte naše sociálne siete
Nejdeme si klamať, väčšina z nás trávi dosť veľkú časť dňa na sociálnych sieťach. Získavame cez ne najnovšie informácie. Preto, ak chcete mať vždy prehľad o Orange novinkách, určite by ste mali sledovať náš Facebook a Instagram účet.
Nájdete na nich tiež aktuálne informácie o prípadných výpadkoch, ktoré však majú aj svoju vlastnú webovú podstránku, kde sa dozviete viac o plánovaných prácach na sieti, upozorneniach na bezpečnostné riziká či na podvodné konania.
Zavolajte
Niekedy je lepšie raz počuť, ako stokrát vidieť. A presne na takéto prípady vám padne vhod naša Zákaznícka linka. Stačí vytočiť číslo 905 v prípade, že voláte zo Slovenska a pri volaní zo zahraničia alebo z inej mobilnej siete zadajte číslo +421 905 905 905 a niekto z nášho call centra vám rád odpovie na všetky vaše zvedavé otázky. Ale pozor, zákaznícka linka je spoplatnená.
Vyhľadajte si info sami
Ak dávate prednosť heslu „pomôžem si sám“, tak naša webová podstránka Pomoc a podpora bude váš nový najlepší kamoš. Dokážete sa cez ňu preklikať k rôznym návodom či tipom a trikom alebo stačí do vyhľadávania zadať kľúčové slovo a my vám vyfiltrujeme tie najužitočnejšie riešenia vášho problému. Nájdete tam odpovede napríklad na otázky týkajúce sa 1. faktúry, online nákupov či jednotlivých služieb.
Pre všetky technické duše sme si pripravili aj sekciu s podrobnými manuálmi pre nastavenia telefónov, routerov, tabletov, telky či smart hodiniek. Technika nám vie často zamotať hlavy, takže veríme, že tieto návody oceníte vždy, keď McGyver nebude poruke. :)
Instantná kontrola
Zaujíma vás vaša mesačná spotreba, výšky faktúr alebo si chcete aktivovať rôzne balíčky na pár klikov? Tak v tom prípade by ste si mali okamžite do svojho mobilu stiahnuť našu aplikáciu Môj Orange. Nájdete v nej kompletný prehľad o vašich predplatených službách, spotrebe, môžete cez ňu dokonca zaplatiť faktúry alebo si pozrieť podrobný rozpis hovorov a správ.
Instantnú kontrolu si môžete zariadiť aj cez zákaznícku zónu cez svoj internetový prehliadač, stačí sa prihlásiť cez e-mail alebo SMS kód.
Navštívte nás
Máte cestu okolo jednej z našich pobočiek alebo len jednoducho preferujete ľudský kontakt? U nás ste vždy vítaní! Okrem toho, že si tam vybavíte výhodné paušály a nakúpite najnovšie modely smartfónov, tak na pobočkách môžete odovzdať aj vaše staré telefóny, ktoré bezpečne zrecyklujeme. Zoznam a adresy našich pobočiek nájdete TU.
Nezabudnite si so sebou priniesť občiansky preukaz pre prípad, že by sme uzatvorili alebo obnovili zmluvu a dodržiavajte tiež, prosím, pokyny súvisiace s momentálnymi pravidlami súvisiacimi s ochorením Covid-19. Ďakujeme. :)
Nech už hľadáte odpoveď na akúkoľvek ORANGE otázku, veríme, že na získanie odpovede si nájdete tú najlepšiu cestu, ktorá bude vyhovovať práve vám. Pre prvú pomoc určite navštívte naše podstránky Orange Kontakt či Pomoc a Podpora, odkiaľ sa už „odpichnete“ ďalej.
5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce
Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.
Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení
Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.
DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť
DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.