Volanie cez Wi-Fi
Služba Volanie cez Wi-Fi vďaka technológii VoWiFi (Voice over Wi-Fi) umožňuje uskutočňovanie hovorov vďaka pripojeniu na domácu či verejnú Wi-Fi sieť. Volanie cez Wi-Fi predstavuje ďalší krok k modernizácii telefonovania.
Návod k aktivácii Volanie cez Wi-Fi
Aby ste mohli službu využívať, potrebujete:
- Smartfón zakúpený v Orangei, ktorý podporuje technológiu VoWiFi s aktuálnym firmwarom. Pozrite si zoznam podporovaných telefónov.
- Byť v pokrytí a prihlásený vo Wi-Fi sieti na Slovensku alebo v krajinách Európskej únie.
- Mať aktívny ľubovoľný hlasový paušál, kartu Prima alebo FunFón.*
Pre správnu aktiváciu, postupujte podľa nasledovných krokov:
- Vo svojom telefóne otvorte Nastavenia.
- V zložke Pripojenia nájdete položku Volanie cez Wi-Fi. Zapnite ju.
- Po pripojení do Wi-Fi siete môžete naplno využívať výhody technológie VoWiFi.
- Presnejšie nastavenia pre váš telefón nájdete v časti s návodmi a manuálmi.
*okrem firemných paušálov zaradených do hlasovej privátnej siete s virtuálnou ústredňou.
Volanie cez Wi-Fi prináša výhody
Vďaka VoWiFi si užívate viaceré výhody:
- Nie ste závislí od pokrytia mobilnej siete. Ak ste v pokrytí Wi-Fi siete môžete telefonovať a posielať SMS aj v priestoroch so zlým signálom, ako napríklad pivnica či garáž.
- Voláte a dátujete naraz, čiže aj počas hovoru môžete byť pripojený na internet a vyhľadávať informácie bez toho, aby sa vám dátový prenos prerušil.
- Na komunikáciu nepotrebujete sťahovať a inštalovať žiadne aplikácie. Využívate totiž vlastné telefónne číslo.
Priebeh telefonovania cez VoWiFi
Volanie prebieha rovnako ako volanie cez hlasovú mobilnú sieť. Keď sa pri zostavení hovoru nachádzate v pokrytí Wi-Fi, váš hovor sa uskutoční cez technológiu VoWiFi. Volanie je účtované rovnako ako bežné hovory podľa vašej tarify.
Najčastejšie otázky
Aktuálne Volanie cez Wi-Fi podporujú telefóny
- Apple iPhone 6s / Pinnacles
- Apple iPhone 6s plus / Yellowstone
- Apple iPhone SE / Whiskeytown
- Apple iPhone 7 / Apalachian
- Apple iPhone 7 plus / Bryce
- Apple iPhone 8 / Aquarius
- Apple iPhone 8 plus / Crux
- Apple iPhone X / Dorado
- Apple iPhone XS / Geminy
- Apple iPhone XS Max / Hercules
- Apple iPhone XR / Leo
- Apple iPhone 11 / Virgo
- Apple iPhone 11 Pro / Orion
- Apple iPhone 11 Pro Max / Scorpius
- Apple iPhone SE 2020 / Ara
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Pro Max
- CAT S31
- CAT S42
- CAT S52
- CAT S61
- CAT S62 Pro
- Honor 20
- Honor 9X
- Honor 20 Pro / YAL-L41
- Honor 9S / Dua-LX9
- Honor 9X Pro / HLK-L41
- Honor 9A / MOA-LX9N
- Honor 9C / AKA-L29
- Honor 20e / Harry-L21D
- Honor 8S / KSA-LX9
- Huawei P smart 2019
- Huawei P20
- Huawei P20 Lite
- Huawei P20 Pro
- Huawei Mate 20 Lite
- Huawei Mate 20 Pro
- Huawei Y6 2019
- Huawei P30
- Huawei P30 Pro
- Huawei P30 Lite
- Huawei P Smart Z
- Huawei Y6s
- Huawei Nova 5T / /YAL-L21
- Huawei P40 / Anna
- Huawei P40 Pro / Elsa
- Huawei P40 Lite / Jenny
- Huawei Y5p
- Huawei Y6p
- Huawei P Smart 2021 / PPA-LX2
- Huawei Mate 40 Pro / LAN-NX9
- Huawei P20 Lite (2019)
- LG G8s
- LG Q60
- LG K61 / LM-Q630EAW
- LG Velvet / LM-G900EM
- LG K42
- LG K22 / LM-K200EMW
- LG K41s
- Motorola Moto G6 play
- Motorola Moto G6
- Motorola Moto G7 power
- Motorola E6 plus
- Motorola One Action
- Motorola E6 play
- Motorola G8 Power Lite / Blackjack / XT2055-1
- Motorola E6s / Fiji / XT2053-1
- Motorola G9 Play / Guam+ / XT2083-3
- Motorola G30
- Motorola G9 Plus / Odessa
- OnePlus Nord /Avicii / AC2003
- OnePlus Nord N100
- OnePlus 9 Pro
- OnePlus 8T
- OnePlus 8 Pro
- Samsung Galaxy Note 10 / SM-N970F
- Samsung Galaxy Note 10+ / SM-N975F
- Samsung Galaxy A51 / SM-A515F
- Samsung Galaxy A71 / SM-A715F
- Samsung Galaxy Note 10 Lite / SM-N770F
- Samsung Galaxy S20 / SM-G980F
- Samsung Galaxy S20+ / SM-G985F
- Samsung Galaxy S20 Ultra / SM-G988B
- Samsung Galaxy S10 Lite / SM-G770F
- Samsung Galaxy A41 / SM-A415F
- Samsung Galaxy A21s / SM-A217F
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G/ SM-N986B
- Samsung Galaxy Note 20 / SM-N980F
- Samsung Galaxy Note 20+ / SM-N986B
- Samsung Galaxy Xcover Pro / SM-G715FN
- Samsung Galaxy Z Flip 5G / SM-F707B
- Samsung Galaxy S20 FE / SM-G780F
- Samsung Galaxy S7 / G930F
- Samsung Galaxy S7 Edge / G935F
- Samsung Galaxy S8 / G950F
- Samsung Galaxy S8+ / G955F
- Samsung Galaxy S9 / G960F
- Samsung Galaxy S9+ / G965F
- Samsung Galaxy A3 2017 / A320FL
- Samsung Galaxy A5 2017 / A520F
- Samsung Galaxy Note 8 / N950F
- Samsung Galaxy A6 / A600FN
- Samsung Galaxy A6+ / A605FN
- Samsung Galaxy A7 / A750FN
- Samsung Galaxy A8 / A530F
- Samsung Galaxy A9 / A920F
- Samsung Galaxy Note 9 / N960F
- Samsung Galaxy J4+ / J415FN
- Samsung Galaxy J6+ / J610FN
- Samsung Galaxy S10
- Samsung Galaxy S10 plus
- Samsung Galaxy S10e
- Samsung Galaxy A20e / A202FN
- Samsung Galaxy A40 / A405FN
- Samsung Galaxy A50 / A505FN
- Samsung Galaxy A70 / A705FN
- Samsung Galaxy A02s
- Samsung Galaxy A12
- Samsung Galaxy A32 5G / A326B
- Samsung Galaxy A52 / A525F
- Samsung Galaxy Xcover 5
- Samsung Galaxy S21 / G991B
- Samsung Galaxy S21+ / G996B
- Samsung Galaxy S21 Ultra / G998B
- Sony Xperia XZ1
- Sony Xperia XZ Premium
- Sony Xperia XA2
- Sony Xperia L2
- Sony Xperia XZ2
- Sony Xperia XZ2 compact
- Sony Xperia XZ3
- Sony Xperia 10
- Sony Xperia L3
- Sony Xperia 1
- Sony Xperia 5
- Sony Xperia 10 II
- Xiaomi Redmi Note 8T
- Xiaomi Mi Note 10 Lite / f4L
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro / J6B
- Xiaomi Redmi 9
- Xiaomi Mi 10T Pro
- Xiaomi Redmi 9C
- Xiaomi Mi 10T Lite
- Xiaomi Mi 11 5G
- Xiaomi Mi Note 10
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Xiaomi Redmi Note 10 5G
Skontrolujte nastavenia vášho telefónu. Pre využitie služby musíte mať aktualizovaný firmware a v nastaveniach telefónu povolené Volanie cez Wi-Fi. Ak ani napriek tomu služba nefunguje, skúste reštartovať vaše zariadenie.
Ak sa nachádzate len v pokrytí Wi-Fi siete, môžete len telefonovať a smskovať. Služby ako napr. posielanie a prijímanie MMS, lokalizačné služby, volania na tiesňové linky (112, 150, 155, 158) a nastavovanie doplnkových služieb v telefóne, ako napríklad nastavenie presmerovania, nie sú dostupné.
Ak sa telefón nachádza zároveň v mobilnom pokrytí, môžete využívať plnohodnotne všetky služby, ktoré závisia na mobilnom pokrytí. Telefonujete a smskujete cez Wi-Fi pokrytie a ostatné služby využívate cez mobilné pokrytie (napr. MMS, lokalizačné služby, tiesňové volania a pod.).
Nie, na uskutočnenie spojenia postačuje, keď volaná osoba je v pokrytí mobilnej siete. Volaný nepotrebuje mať telefón podporujúci VoWiFi.
Skúste reštartovať svoj telefón a keď problém vám pretrváva, zavolajte nám na Zákaznícku linku 905. Orange nezodpovedá za kvalitu vami využívanej Wi-Fi siete.
Hovor sa nepreruší, ale bude pokračovať v hlasovej sieti LTE (4G). Ak nebude dostupná hlasová sieť LTE (4G), hovor bude prerušený.
Prenos čísla od iného operátora by nemal mať vplyv na funkcionalitu služby. Telefón, ktorý ste zakúpili v predajnej sieti Orangeu alebo v inej sieti predajcov telefónov, e-shopov, by mali Volanie cez Wi-Fi v sieti Orange podporovať bez problémov. Nekompatibilita môže nastať, keď bol telefón zakúpený v predajnej sieti iného mobilného operátora. V tomto prípade vám navrhujeme navštíviť priamo servisné stredisko výrobcu telefónu, kde vám ochotne poradia.