Zmeny vo vedení spoločnosti Orange Slovensko s dôrazom na zákaznícku skúsenosť

Zmeny vo vedení spoločnosti Orange Slovensko s dôrazom na zákaznícku skúsenosť
Tlačové správy |

V súvislosti s napĺňaním strategických cieľov Orangeu Slovensko, ktorými sú zlepšenie zákazníckej skúsenosti naprieč všetkými kanálmi, zintenzívnenie digitálnej transformácie a pokračovanie rozvíjania nových oblastí vrátane ICT a internetu vecí, pristúpila spoločnosť k zmenám v jej vedení a privítala nové riaditeľské posily s bohatými skúsenosťami.

Vedenie spoločnosti Orange Slovensko na pozícii riaditeľky úseku zákazníckej skúsenosti a B2B od 1. januára 2023 posilnila Katarína Boledovičová, ktorá do Orangeu prišla zo spoločnosti Raiffeisen Bank International.

V bankovom sektore pôsobila viac ako 17 rokov na viacerých pozíciách, naposledy viedla retailovú stratégiu a digitálnu transformáciu skupiny Raiffeisen, kde bola zodpovedná predovšetkým za strategické projekty, ESG, zákaznícku skúsenosť, digitálnu transformáciu a inovácie a celkové obchodné výsledky 12 krajín. Bola členkou dozorných rád Raiffeisen Bank International – v Srbsku, Bulharsku a Rakúsku. Na Slovensku viedla oblasť privátneho bankovníctva, retailové segmenty a predaj v Tatra banke.

K manažmentu Orangeu sa 1. septembra 2022 pripojil Pawel Galej, ktorý nastúpil na pozíciu riaditeľa komerčného úseku pre rezidenčných zákazníkov.

Pawel pôsobil takmer 5 rokov ako Sales&B2C Operations Director v Orange Polska, kde riadil transformáciu najväčšej telekomunikačnej distribučnej siete v regióne strednej Európy. Predtým zastával rôzne funkcie na marketingu v Orange Polska, okrem iného pôsobil ako riaditeľ TV a širokopásmového pripojenia. Svoju profesionálnu kariéru začal v spoločnosti Cyfrowy Polsat, lídra v oblasti platenej televízie na poľskom trhu.

„Teším sa, že v Orangei začína nová kapitola, pričom ju môžeme stavať na pevných základoch. Jedným z kľúčových cieľov, ktoré sme si stanovili, je zjednodušiť a zrýchliť procesy v rámci spoločnosti, tak aby sme vedeli čo najlepšie obsluhovať našich zákazníkov. V tejto súvislosti sme pristúpili k zmenám vo vedení našej organizácie aj v organizačnej štruktúre, pričom pevne verím, že nielen Katarína a Pawel, ale aj celý tím Orangeu budú veľkým prínosom a pomôžu nám dosiahnuť dôležité ciele v súčasných náročných podmienkach,“ hovorí Mariusz Gatza, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko.

Vedenie spoločnosti Orange Slovensko od 1. januára 2023

Mariusz Gatza – Chief Executive Officer
Pawel Galej – Chief Commercial Officer B2C
Katarína Boledovičová – Chief Customer Experience & B2B Officer
Eric Maintenay – Chief Technical & IT Officer
Ivana Braunsteinerová – Chief People & Culture Officer
Eve Bourdeau – Chief Financial Officer
Martin Mosný – Chief Strategy Officer
Tomáš Palovský – Chief Corporate & Brand Reputation Officer

ilustračný obrázok k článku: Inovácie pre váš biznis: Orange zjednodušuje online nákup pre podnikateľov

Inovácie pre váš biznis: Orange zjednodušuje online nákup pre podnikateľov

Technológie/SMART |

Predstavte si, že v rámci jedného nákupu dokážete vybaviť až 5 SIM kariet spolu s 5 novými zariadeniami. Žiadne zdĺhavé procesy či chodenie do predajne, len jednoduchý online nákup, ktorý vybavíte z pohodlia vašej kancelárie. Presne toto prináša Orange ako prvý a jediný operátor na Slovensku svojim biznis zákazníkom.

ilustračný obrázok k článku: Počet kybernetických útokov narastá. Ako sa môžu firmy chrániť?

Počet kybernetických útokov narastá. Ako sa môžu firmy chrániť?

Video Bezpečnosť |

Kybernetické hrozby sa neustále menia a útočníci používajú čoraz sofistikovanejšie metódy na prekonanie bezpečnostných opatrení. Napriek tomu najmä obzvlášť zraniteľné menšie firmy na Slovensku stále podceňujú investície do ochrany svojich systémov. Vzhľadom na narastajúci počet kybernetických útokov je nevyhnutné, aby zaviedli efektívne opatrenia na ochranu svojich dát. Aké sú najväčšie dopady takýchto útokov a ako sa môžu firmy proti nim chrániť? Aké zmeny v kybernetickej bezpečnosti by mali firmy zaviesť, aby minimalizovali riziká? Ako do celého vstupuje umelá inteligencia? Toto všetko a ešte viac sa dozviete vo videorozhovore s naším kolegom Gabrielom Dzanom.

ilustračný obrázok k článku: Optimalizujte svoj pracovný čas: Ako AI pomáha dosiahnuť viac s menším úsilím

Optimalizujte svoj pracovný čas: Ako AI pomáha dosiahnuť viac s menším úsilím

Technológie/SMART |

V dnešnom rýchlo sa meniacom svete je efektívnosť kľúčom k úspechu, najmä pre malých a stredných podnikateľov. S narastajúcimi požiadavkami na čas a zdroje je dôležité nájsť spôsoby, ako zjednodušiť pracovné procesy a zvýšiť produktivitu. Presne takýmto riešením je aj Microsoft 365 Copilot od Orangeu – revolučný nástroj, ktorý využíva umelú inteligenciu na celkové zjednodušenie pracovného života.