Zmeny vo vedení spoločnosti Orange Slovensko s dôrazom na zákaznícku skúsenosť

Zmeny vo vedení spoločnosti Orange Slovensko s dôrazom na zákaznícku skúsenosť
Tlačové správy |

V súvislosti s napĺňaním strategických cieľov Orangeu Slovensko, ktorými sú zlepšenie zákazníckej skúsenosti naprieč všetkými kanálmi, zintenzívnenie digitálnej transformácie a pokračovanie rozvíjania nových oblastí vrátane ICT a internetu vecí, pristúpila spoločnosť k zmenám v jej vedení a privítala nové riaditeľské posily s bohatými skúsenosťami.

Vedenie spoločnosti Orange Slovensko na pozícii riaditeľky úseku zákazníckej skúsenosti a B2B od 1. januára 2023 posilnila Katarína Boledovičová, ktorá do Orangeu prišla zo spoločnosti Raiffeisen Bank International.

V bankovom sektore pôsobila viac ako 17 rokov na viacerých pozíciách, naposledy viedla retailovú stratégiu a digitálnu transformáciu skupiny Raiffeisen, kde bola zodpovedná predovšetkým za strategické projekty, ESG, zákaznícku skúsenosť, digitálnu transformáciu a inovácie a celkové obchodné výsledky 12 krajín. Bola členkou dozorných rád Raiffeisen Bank International – v Srbsku, Bulharsku a Rakúsku. Na Slovensku viedla oblasť privátneho bankovníctva, retailové segmenty a predaj v Tatra banke.

K manažmentu Orangeu sa 1. septembra 2022 pripojil Pawel Galej, ktorý nastúpil na pozíciu riaditeľa komerčného úseku pre rezidenčných zákazníkov.

Pawel pôsobil takmer 5 rokov ako Sales&B2C Operations Director v Orange Polska, kde riadil transformáciu najväčšej telekomunikačnej distribučnej siete v regióne strednej Európy. Predtým zastával rôzne funkcie na marketingu v Orange Polska, okrem iného pôsobil ako riaditeľ TV a širokopásmového pripojenia. Svoju profesionálnu kariéru začal v spoločnosti Cyfrowy Polsat, lídra v oblasti platenej televízie na poľskom trhu.

„Teším sa, že v Orangei začína nová kapitola, pričom ju môžeme stavať na pevných základoch. Jedným z kľúčových cieľov, ktoré sme si stanovili, je zjednodušiť a zrýchliť procesy v rámci spoločnosti, tak aby sme vedeli čo najlepšie obsluhovať našich zákazníkov. V tejto súvislosti sme pristúpili k zmenám vo vedení našej organizácie aj v organizačnej štruktúre, pričom pevne verím, že nielen Katarína a Pawel, ale aj celý tím Orangeu budú veľkým prínosom a pomôžu nám dosiahnuť dôležité ciele v súčasných náročných podmienkach,“ hovorí Mariusz Gatza, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko.

Vedenie spoločnosti Orange Slovensko od 1. januára 2023

Mariusz Gatza – Chief Executive Officer
Pawel Galej – Chief Commercial Officer B2C
Katarína Boledovičová – Chief Customer Experience & B2B Officer
Eric Maintenay – Chief Technical & IT Officer
Ivana Braunsteinerová – Chief People & Culture Officer
Eve Bourdeau – Chief Financial Officer
Martin Mosný – Chief Strategy Officer
Tomáš Palovský – Chief Corporate & Brand Reputation Officer

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

Článok Technológie/SMART |

Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Článok Bezpečnosť |

Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

Článok Bezpečnosť |

DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.