Žiaci opäť dokázali, že im na budúcnosti planéty záleží

Vďaka školskému vzdelávaciemu programu Recyklohry, ktorého partnerom je aj spoločnosť Orange, sa podarilo minulý rok vyzbierať úctyhodný počet starých mobilov. Zapojili sa nielen školy, ktoré tak robia pravidelne, ale aj niekoľko nováčikov a znovu dokázali, že im záleží na ochrane životného prostredia.
Dvanásty ročník programu Recyklohry, ktorý prebiehal minulý rok na jeseň v materských, základných a stredných školách bol opäť úspešný. Žiakom sa tento rok podarilo vyzbierať 24 506 starých mobilov na 249 zapojených školách.
Environmentálny program Recyklohry spoločnosti ASEKOL SK už po štvrtýkrát podporila aj spoločnosť Orange. Tá sa už niekoľko rokov snaží o vzdelávanie a osvetu mládeže v oblasti recyklácie a ochrany životného prostredia.
„Nesmierne nás teší, že sa každý rok do Recyklohier zapája veľké množstvo škôl a žiaci majú záujem o zber starých mobilov, čím dokazujú, že témy ako udržateľnosť, recyklácia či ochrana životného prostredia im nie sú cudzie a pristupujú k nim zodpovedne,“ uviedla Andrea Ungvölgyi, CSR expertka v spoločnosti Orange Slovensko.
Spoločnosť piatim najaktívnejším školám poskytne granty v hodnote 1000 € na realizáciu zelených projektov a pre najšikovnejších zberačov si pripravila tablety ako poďakovanie a motiváciu aj naďalej pokračovať v zodpovednej recyklácií.
Počas tohto ročníka sa najviac starých mobilov vyzbieralo na Strednej odbornej škole v Dunajskej Strede. Hneď za nimi sa umiestnila Základná škola Vysoká nad Uhom, ďalej Základná škola Odorín, Základná škola s materskou školou Mútne a Základná škola v Nových Zámkoch. Z víťaznej školy pochádzajú aj traja najlepší zberači. Prvému sa podarilo odovzdať 426 mobilov, druhému 389 a tretiemu 368 mobilov.
„Sme radi, že sa nám podarilo dosiahnuť takéto pekné výsledky. Žiaci si vďaka tejto úlohe osvojili správny spôsob nakladania s elektro odpadom, čo je pre budúcnosť a ochranu životného prostredia i našej planéty nesmierne dôležité“, povedal Ronald Blaho, konateľ spoločnosti ASEKOL SK.
Odmenení neostali len žiaci z piatich najúspešnejších škôl, ostatné úspešné školy mali možnosť zabojovať o environmentálne divadielko, plecniaky od Abrfabr či knižnú odmenu. Navyše, aj pre usilovných učiteľov, ktorí sú neoddeliteľnou súčasťou programu, boli pripravené nákupné poukážky a predplatné magazínu Forbes.

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu
Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?
Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov
V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?