Orange si stanovil priority v oblasti zodpovedného podnikania

Orange si stanovil priority v oblasti zodpovedného podnikania
Tlačové správy |

Pomáha edukovať ako sa šetrne správať k životnému prostrediu a pokračuje v zbere starých mobilov

Bratislava, 16. októbra 2020 - Mnoho z nás má doma zabudnutý starý mobilný telefón, ktorý už dlho nevyužíva. Tieto nepotrebné zariadenia nepatria do útrob zásuviek ani do smetného koša. Vďaka Zberu starých mobilov môžu tieto zariadenia dostať druhý život a zároveň podporiť mimovládne organizácie. Rovnako sa Orange zaväzuje k zmierneniu environmentálnych dopadov a stanovil si priority v oblasti zodpovedného podnikania.

Keď prepojíme životné prostredie a digitálne technológie, ako prvé napadne našim zákazníkom výroba telefónov. Na životné prostredie má veľký vplyv samotný výrobný proces a tiež spotreba energie počas využívania sietí. Orange sa dlhodobo venuje téme recyklácie, a preto pokračuje v zbere starých mobilov aj naďalej. Každý starý mobil obsahuje množstvo opakovane využiteľných materiálov ako meď, zlato, striebro, hliník či lítium, ktoré sa už nemusia ťažiť z prírody, ale opätovne sa využijú na tvorbu nových objektov. Zároveň edukuje nielen svojich zákazníkov, ale aj širokú verejnosť ako používať mobil šetrne z pohľadu vplyvu na spotrebu energie a aj z pohľadu životnosti mobilného zariadenia. Stačí staré mobily priniesť do predajne Orangeu a operátor ich ekologicky zrecykluje a prispeje na dobrú vec.

Zbierka starých mobilov pokračuje aj s novou edukačnou kampaňou

Od 15. októbra do 31. januára 2021 bude trvať ďalšie kolo zberu starých mobilov. Každý majiteľ starého mobilu ho môže odovzdať v predajni Orange. Samozrejme podľa pandemických opatrení a celkovej spoločenskej situácie v súvislosti s koronavírusom. Za každý jeden odovzdaný starý mobil, Orange prispeje 50 centov v tomto kole zbierky občianskemu združeniu Centrum environmentálnych aktivít (CEA). Svojou činnosťou napomáha rozširovaniu ekologicky únosného spôsobu života a zvyšuje environmentálne povedomie verejnosti s dôrazom na žiakov a študentov.

V rámci svojho záväzku k životnému prostrediu prináša Orange kampaň, ktorou chce zvýšiť povedomie širokej verejnosti o vrátení mobilného telefónu do predajne. Vďaka tomu dostane druhý život a zákazník tak prispeje k zelenšej planéte. Kampaň na zvýšenie povedomia o vplyve mobilných zariadení na životné prostredie prebehne v televízii a digitálnych médiách. „V Orangei veríme, že našou najväčšou výzvou je zmierniť environmentálne dopady, ktorým nielen v našom biznise čelíme, a vyzvať a podporiť tiež ostatných, aby sa správali zodpovednejšie“, potvrdil Martin Hromkovič, riaditeľ Úseku B2C marketingu a značky, Orange Slovensko. Viac tipov ako sa všetci môžeme správať ohľaduplnejšie k životnému prostrediu nájdete TU.

Skupina Orange si stanovila záväzky v oblasti zodpovedného podnikania

Dopady klimatických zmien sa prejavujú na celom svete vrátane Európy. Veľké množstvá uhlíkových emisií vedú k jej otepľovaniu a k extrémnym výkyvom počasia ako sú potopy, suchá, veľké horúčavy, zosuvy pôdy a podobne. Skupina Orange sa zaviazala, že bude na túto klimatickú krízu reagovať. V súlade s Parížskou dohodou si stanovila dosiahnuť čisté nulové emisie uhlíka do roku 2040. Záväzok dosiahnuť nulovú uhlíkovú stopu do roku 2040 je aj súčasťou skupinového strategického plánu Engage 2025.

Medzi priority patria zníženie našich CO² emisií o 30 % do roku 2025 v porovnaní s rokom 2015 zvýšenie podielu obnoviteľných energií, ktoré do roku 2025 budú tvoriť viac ako 50 % energetického mixu skupiny a vyzbieranie 30 % starých mobilných zariadení v porovnaní s celkovým predajom mobilných zariadení ročne. Viac informácií k záväzku skupiny Orange nájdete TU.

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

Článok Technológie/SMART |

Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Článok Bezpečnosť |

Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

Článok Bezpečnosť |

DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.