Orange si stanovil priority v oblasti zodpovedného podnikania

Orange si stanovil priority v oblasti zodpovedného podnikania
Tlačové správy |

Pomáha edukovať ako sa šetrne správať k životnému prostrediu a pokračuje v zbere starých mobilov

Bratislava, 16. októbra 2020 - Mnoho z nás má doma zabudnutý starý mobilný telefón, ktorý už dlho nevyužíva. Tieto nepotrebné zariadenia nepatria do útrob zásuviek ani do smetného koša. Vďaka Zberu starých mobilov môžu tieto zariadenia dostať druhý život a zároveň podporiť mimovládne organizácie. Rovnako sa Orange zaväzuje k zmierneniu environmentálnych dopadov a stanovil si priority v oblasti zodpovedného podnikania.

Keď prepojíme životné prostredie a digitálne technológie, ako prvé napadne našim zákazníkom výroba telefónov. Na životné prostredie má veľký vplyv samotný výrobný proces a tiež spotreba energie počas využívania sietí. Orange sa dlhodobo venuje téme recyklácie, a preto pokračuje v zbere starých mobilov aj naďalej. Každý starý mobil obsahuje množstvo opakovane využiteľných materiálov ako meď, zlato, striebro, hliník či lítium, ktoré sa už nemusia ťažiť z prírody, ale opätovne sa využijú na tvorbu nových objektov. Zároveň edukuje nielen svojich zákazníkov, ale aj širokú verejnosť ako používať mobil šetrne z pohľadu vplyvu na spotrebu energie a aj z pohľadu životnosti mobilného zariadenia. Stačí staré mobily priniesť do predajne Orangeu a operátor ich ekologicky zrecykluje a prispeje na dobrú vec.

Zbierka starých mobilov pokračuje aj s novou edukačnou kampaňou

Od 15. októbra do 31. januára 2021 bude trvať ďalšie kolo zberu starých mobilov. Každý majiteľ starého mobilu ho môže odovzdať v predajni Orange. Samozrejme podľa pandemických opatrení a celkovej spoločenskej situácie v súvislosti s koronavírusom. Za každý jeden odovzdaný starý mobil, Orange prispeje 50 centov v tomto kole zbierky občianskemu združeniu Centrum environmentálnych aktivít (CEA). Svojou činnosťou napomáha rozširovaniu ekologicky únosného spôsobu života a zvyšuje environmentálne povedomie verejnosti s dôrazom na žiakov a študentov.

V rámci svojho záväzku k životnému prostrediu prináša Orange kampaň, ktorou chce zvýšiť povedomie širokej verejnosti o vrátení mobilného telefónu do predajne. Vďaka tomu dostane druhý život a zákazník tak prispeje k zelenšej planéte. Kampaň na zvýšenie povedomia o vplyve mobilných zariadení na životné prostredie prebehne v televízii a digitálnych médiách. „V Orangei veríme, že našou najväčšou výzvou je zmierniť environmentálne dopady, ktorým nielen v našom biznise čelíme, a vyzvať a podporiť tiež ostatných, aby sa správali zodpovednejšie“, potvrdil Martin Hromkovič, riaditeľ Úseku B2C marketingu a značky, Orange Slovensko. Viac tipov ako sa všetci môžeme správať ohľaduplnejšie k životnému prostrediu nájdete TU.

Skupina Orange si stanovila záväzky v oblasti zodpovedného podnikania

Dopady klimatických zmien sa prejavujú na celom svete vrátane Európy. Veľké množstvá uhlíkových emisií vedú k jej otepľovaniu a k extrémnym výkyvom počasia ako sú potopy, suchá, veľké horúčavy, zosuvy pôdy a podobne. Skupina Orange sa zaviazala, že bude na túto klimatickú krízu reagovať. V súlade s Parížskou dohodou si stanovila dosiahnuť čisté nulové emisie uhlíka do roku 2040. Záväzok dosiahnuť nulovú uhlíkovú stopu do roku 2040 je aj súčasťou skupinového strategického plánu Engage 2025.

Medzi priority patria zníženie našich CO² emisií o 30 % do roku 2025 v porovnaní s rokom 2015 zvýšenie podielu obnoviteľných energií, ktoré do roku 2025 budú tvoriť viac ako 50 % energetického mixu skupiny a vyzbieranie 30 % starých mobilných zariadení v porovnaní s celkovým predajom mobilných zariadení ročne. Viac informácií k záväzku skupiny Orange nájdete TU.

ilustračný obrázok k článku: Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu

Iné zaujímavosti |

Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

ilustračný obrázok k článku: Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?

Podcast Bezpečnosť |

Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

ilustračný obrázok k článku: Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov

Iné zaujímavosti |

V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?