Orange pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories. Tentokrát s hercom Mariánom Miezgom

Orange sa po roku opäť vracia k úspešnej PR kampani Rodinné LOVEstories, ktorú minulý rok odštartoval s obľúbenou speváčkou a herečkou Nelou Pociskovou a operným spevákom a hercom Filipom Tůmom.
Hlavnú úlohu v pokračovaní kampane Orangeu hrá tentokrát herec Marián Miezga, ktorý spolu so synmi Filipom a Borisom prezradili, ako trávili týždne v domácej karanténe a ako im mobil, internet a televízia pomáhajú pri ich Rodinných LOVEstories v obývačke.
Technológie sa stávajú prirodzenou súčasťou našich rodinných životov a posledné týždne ukázali, že sú priam nevyhnutnosťou. Spoločné posedenia pri káve sme vymenili za videohovory a návštevy kina za televízny archív. Inak tomu nebolo ani v rodine obľúbeného televízneho a divadelného herca Mariána Miezgu, ktorý si namiesto seriálových a divadelných úloh vyskúšal, aké to je byť učiteľom. V kampani poodhalil viac zo svojho súkromia, napríklad aj to, kto v domácnosti Miezgovcov vyberá, čo sa bude pozerať, keď sa večer celá rodina stretne pred televíziou.
Pokračovanie úspešnej kampane
„Hlavným cieľom kampane Rodinné LOVEstories je aj tento rok poukázať na to, že naše každodenné fungovanie môže byť jednoduchšie aj vďaka moderným technológiám a benefitom služieb v balíku Love. To, ako mobil, televíziu či internet využívajú vo svojej rodine nám tentokrát prezradil Marián Miezga, ktorého naši zákazníci určite poznajú z televíznych obrazoviek a divadelných dosiek,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko. Marián Miezga je zároveň aj hlavnou postavou aktuálneho televízneho spotu Orangeu, v ktorom so svojou „televíznou“ rodinou zábavným spôsobom predstavuje vlastnosti a benefity domáceho internetu od Orangeu. Ako vyzerajú ich spoločné rodinné LOVEstories v skutočnej rodine sa dozviete aj v nasledovnom videu Rodinné LOVEstories s Miezgovcami.
Kreatívnu ideu a stratégiu kampane mala, podobne ako v minulom roku, opäť na starosti PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore aj tentokrát zastrešila Zaraguza, mediálnu kampaň naplánovala Unimedia. Natívne články v rámci kampane Rodinné LOVEstories doplní vtipné video, ktoré môžeme sledovať na Facebooku, Instagrame či Youtube účte Orangeu.
Balík služieb Love obsahuje všetko, čo rodina na komunikáciu a zábavu potrebuje
S balíkom služieb Love získajú zákazníci od Orangeu všetky potrebné služby do svojej domácnosti – paušál Go s nekonečnými volaniami, pevný internet a digitálnu televíziu. S Love tak majú zákazníci služby pre celú rodinu od jedného operátora v jednom balíku. K tomu získajú aj množstvo výhod, vrátane zľavy na zariadenie či zľavy z mesačného poplatku.

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu
Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?
Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov
V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?