Orange oslavuje štvrťstoročie na trhu. Svojim zákazníkom daruje 25 GB dát v najlepšej sieti

V roku 1997 spoločnosť Globtel GSM spustila prevádzku prvej digitálnej mobilnej siete v štandardne GSM, ktorá zmenila spôsob, akým ľudia na Slovensku komunikujú. Prísľub „Aby ľudia spolu hovorili“ dodnes napĺňa Orange tým, že neustále vylepšuje a obohacuje škálu svojich služieb, ktorými zákazníkom uľahčuje ich komunikáciu a prináša zábavu. Keďže zákazníci do veľkej miery využívajú digitálne produkty, operátor si pre nich pri príležitosti oslavy svojho štvrťstoročia na trhu pripravil unikátny Dátový darček.
Pri príležitosti 25. výročia daruje Orange svojim zákazníkom 25 GB dát, ktoré budú môcť využiť dva mesiace od aktivácie tohto benefitu. „Je to symbolické poďakovanie úplne všetkým našim súčasným zákazníkom, či už sú s nami pár mesiacov, alebo sú s nami od začiatku a viac ako dve desaťročia nezmenili telefónne číslo ani operátora. Všetkých z nich si veľmi vážime a naše výročie chceme týmto spôsobom osláviť spolu s nimi. Zároveň je to najlepší spôsob, ako umožniť každému z nich užiť si našu kvalitnú a bezpečnú sieť naozaj naplno,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ úseku značky a marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov. Orange už niekoľkokrát za sebou potvrdil svoju pozíciu lídra v oblasti kvality mobilnej siete na Slovensku a všetkých svojich zákazníkov odmení práve tým, že im na surfovanie v najlepšej 4G sieti venuje 25 GB voľných dát na 2 mesiace zadarmo.
Dátový darček v podobe mimoriadne štedrého balíka dát si bude môcť každý zákazník Orangeu uplatniť od 13.7. najneskôr do 20.10.2022. Na automatický a bezplatný benefit ho upozorní SMS, pričom zákazník bude mať viaceré možnosti jeho aktivácie, napríklad v aplikácii Môj Orange alebo v Zákazníckej zóne na www.orange.sk.
Štvrťstoročie míľnikov
Rok 1997 sa viaže s viacerými významnými udalosťami, medzi ktoré bezpochyby patrí začiatok prevádzky prvej digitálnej GSM mobilnej siete, ktorú priniesol Globtel. Ďalší rok sa niesol v znamení dnes už legendárnej kampane operátora s názvom „Jarná mobilizácia“, v rámci ktorej bolo možné kúpiť mobilný telefón s viazanosťou na 24 mesiacov len za korunu (0,033 €). Aj vďaka ďalším podobným kampaniam sa podarilo doslova roztelefonovať celé Slovensko. Pred začiatkom nového milénia spustil Globtel GSM podporu charitatívnych aktivít prostredníctvom neziskového fondu Konto Globtel, dnešnej Nadácie Orange, ktorá je najstaršou firemnou nadáciou na Slovensku. V roku 2000 prišla zmena loga, zmizol nápis GSM a o dva roky neskôr operátor ako prvý priniesol možnosť preniesť si nespotrebované minúty v rámci paušálu. V marci 2002 Globtel prevzal francúzsky telekomunikačný gigant Orange.
O tri roky neskôr prišiel prvý dátovo neobmedzený mobilný internet Orange Internet Express. Zároveň začal operátor budovať prvú optickú sieť FTTH na Slovensku a spustil optický internet a televíziu. V roku 2008 mal Orange najrýchlejšiu a najväčšiu 3G sieť a o štyri roky neskôr spustil Orange TV a prenos internetu cez DSL. Od roku 2014 prináša Orange vzájomnú bezplatnú komunikáciu pre rodiny so službou Navzájom zadarmo a začína budovať sieť novej generácie 4G.
Z Orangeu sa postupne stáva operátor poskytujúci komplexné telekomunikačné služby a s rokom 2017 ako konvergentný operátor prináša najvýhodnejšie spojenie mobilných a fixných služieb v jednom balíku služieb s názvom Love. Operátor tiež predstavuje služby VoLTE a VoWIFI. O rok neskôr Orange opäť získava prvenstvo, keď predstaví na Slovensku technológiu eSIM. Jednotkou na trhu sa stáva aj v kvalite a pokrytí mobilnej 4G siete v roku 2021, kedy spúšťa aj piatu generáciu technológií mobilnej komunikácie a mobilnej siete – vysokorýchlostnú 5G sieť. Najlepšia sieť je však len bezpečná sieť, preto Orange spustil tento rok výnimočnú službu Online ochrana.
Napriek tomu, že sa komunikačné potreby ľudí v digitálnej dobe postupne menia, prísľub Orangeu zostal 25 rokov nezmenený: spájať ľudí so všetkým, na čom im záleží.

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu
Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?
Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov
V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?