Program výhod Orange Svojim ešte bohatší a atraktívnejší - viac benefitov pre najvernejších zákazníkov
Orange pokračuje vo vylepšovaní programu výhod Orange Svojim a obohacuje ho o ďalšie benefity. Do programu pridáva zľavy pre zákazníkov, ktoré môžu využiť na nákupy u partnerov. Čím dlhšie je zákazník s Orangeom, tým viac zliav môže využiť, pričom najvernejší zákazníci môžu v programe získať najviac výhod.
Program výhod Orange Svojim, ktorý Orange poskytuje svojim zákazníkom ako odmenu za vernosť, je od dnešného dňa ešte atraktívnejší. Po novom sú benefity rozdelené nielen v rámci troch prehľadných kategórií (Oslavy, Misie a Prekvapenia), ale zákazníci môžu získať aj ďalšie extra zľavy na nákup u partnerov v závislosti od počtu rokov, počas ktorých využívajú služby Orangeu. Čím viac rokov je zákazník v Orangei, tým viac zliav môže získať.
Ak je zákazník s Orangeom menej ako 5 rokov, pripravený je pre neho jeden benefit – jedna zľava na nákup u partnerov raz za polroka. Zákazníci, ktorí využívajú služby Orangeu od 5 do 10 rokov, si môžu raz za pol roka vybrať dva benefity tretích strán. Tí zákazníci, ktorí sú v Orangei najdlhšie, čiže viac ako 10 rokov, majú možnosť vybrať si raz za pol roka až tri zľavy na nákupy u tretích strán.
Pri každom benefite, ktorý si Orange pre zákazníkov pripravil, sú presne špecifikované podmienky pre jeho získanie. Ponuka zliav na nákupy u tretích strán je priebežne aktualizovaná, aby bola čo najzaujímavejšia a najrelevantnejšia.
V októbri sa medzi benefitmi nachádza napríklad zľava 20 % v internetovom obchode s oblečením Answear, 15 % zľava na počítačové a dioptrické okuliare z e-shopu Lentiamo, či zľava 20 € na wellness a kúpeľné pobyty v hodnote viac ako 180 € prostredníctvom portálu Travelking.
V programe Orange Svojim sa nachádzajú aj iné darčeky, odmeny a prekvapenia v rámci troch kategórií – Oslavy, Misie a Prekvapenia. Všetky benefity a zľavy pre zákazníkov sú ľahko a prehľadne dostupné priamo v Zákazníckej zóne Môj Orange.
Oslavy
V sekcii Oslavy je prehľad benefitov, ktoré zákazník získa automaticky pri špeciálnych príležitostiach - nájde tu napr. „Darček na uvítanie v Orangei“ pri aktivácii nového paušálu (aktuálne je to voucher v hodnote 5 € na nákup kníh na www.martinus.sk), a tiež rôzne výročné benefity v rámci odmeny „Ďalší rok spolu“ (napr. 1 GB navyše k paušálu alebo voucher na nákup kníh).
Misie
V časti Misie zákazník vidí prehľadne zoradené jednoduché misie, z ktorých keď niektorú splní, môže získať množstvo odmien. Ide predovšetkým o misie a s nimi súvisiace odmeny z oblasti digitalizácie, konvergencie, odporúčania služieb známym a podobne. Pre zákazníkov sú pripravené misie ako napríklad „Odporučenie známemu“ (odmena: zľava na paušál alebo dáta navyše), „Spojenie služieb“ (odmena: výhody Love ponuky), „Členstvo v skupine Orange Svojim Premium“ (odmena: exkluzívna starostlivosť a zľava na vybrané služby), „Vytvorenie výhodnej skupiny“ (odmena: neobmedzené volania a SMS v rámci skupiny), „Nákup v e-shope“ (odmena: zľava na mesačný poplatok alebo zariadenie), „Vrátenie starého mobilu“ (odmena: dáta navyše alebo voucher na nákup kníh na www.martinus.sk), „Aktivácia e-faktúry“ (odmena: dáta navyše alebo voucher na nákup kníh na www.martinus.sk), a podobne. Čím viac misií zákazník splní, tým viac odmien môže získať.
Prekvapenia
Sekcia Prekvapenia každý mesiac prináša nové súťaže alebo iné akciové ponuky, do ktorých sa zákazník môže buď aktívne zapojiť, alebo bude do nich zapojený automaticky na základe zmluvných podmienok. Sú to hlavne súťaže o lístky na festivaly, rôzne atraktívne zariadenia a vouchre alebo benefity tretích strán. Špecifickým benefitom v rámci sekcie prekvapení bude možnosť bezplatne si vyskúšať niektoré služby (tzv. Try&Buy).
5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce
Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.
Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení
Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.
DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť
DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.