Program výhod Orange svojim

Program výhod Orange svojim
Tlačové správy |

Všetky benefity a odmeny pre zákazníkov ešte prehľadnejšie na jednom mieste

Orange pokračuje vo vylepšovaní programu výhod Orange svojim - všetky benefity, zľavy a špeciálne personalizované ponuky nájdu jeho zákazníci odteraz na jednom mieste, prehľadne usporiadané do troch kategórií priamo v Zákazníckej zóne Môj Orange. Operátor tak chce zákazníkom uľahčiť využívanie celého radu výhod a zliav, ktoré im poskytuje ako odmenu za ich vernosť.

Orange počúva svojich zákazníkov a reaguje na ich požiadavky ohľadom prehľadnosti ponuky benefitov. Majitelia paušálov Go nájdu všetky aktuálne výhody a zľavy na jednom mieste, prehľadne usporiadané, vysvetlené a ľahko dostupné priamo Zákazníckej zóne Môj Orange.

„Všetkých našich zákazníkov si vážme bez ohľadu na to, či sú s nami týždeň alebo niekoľko rokov. Za to, že si nás vybrali, alebo že sú nám dlhodobo verní, im vyjadrujeme vďaku aj prostredníctvom najrôznejších benefitov a veľmi konkrétnych výhod, ktoré im dávame. Vychádzajúc z prieskumov sme identifikovali potrebu ich ešte viac sprehľadniť a nájsť pre ne jedno spoločné miesto, kde ich každý zákazník vždy jednoducho a rýchlo nájde a môže začať využívať,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ B2C marketingu a značky, spoločnosti Orange Slovensko.

Orange pri tejto novinke vychádzal zo skutočnosti, že zákazníci benefity často nevyužívajú iba z dôvodu, že o nich nevedia, alebo sa v nich jednoducho nevedia zorientovať. Všetky výhody a benefity pre zákazníkov sú v rámci Zákazníckej zóny Môj Orange po novom rozdelené do troch prehľadných kategórií - Oslavy, Misie a Prekvapenia. Pri každom benefite, na ktorý si Orange pre svojho zákazníka pripravil, budú presne špecifikované podmienky pre jeho získanie.

Oslavy

V sekcii Oslavy je prehľad benefitov, ktoré zákazník získa automaticky len tak, ako odmenu za to, že je s Orangeom - nájde tu napr. darček na privítanie pri aktivácii nového paušálu (aktuálne je to voucher v hodnote 5 eur na nákup kníh na www.martinus.sk), a tiež rôzne výročné benefity v rámci odmeny „Ďalší rok spolu“ (napr. 1 GB navyše k paušálu, alebo voucher na nákup kníh).

Misie

V časti Misie zákazník uvidí prehľadne zoradené jednoduché misie, z ktorých keď niektorú splní, môže získať množstvo odmien.

Ide predovšetkým o misie a s nimi súvisiace odmeny z oblasti digitalizácie, konvergencie, odporúčania služieb známym a podobne. Pre zákazníkov budú pripravené misie, ako napríklad Pozvi známeho (odmena: zľava na paušál, alebo dáta navyše), Spoj si svoje služby (odmena: výhody LOVE ponuky), Staň sa členom Orange svojim Premium (odmena: exkluzívna starostlivosť a zľava na vybrané služby), Vytvor si svoju skupinu (odmena: neobmedzené volania a SMS v rámci skupiny), Nakúp v e-shope (odmena: zľava na zariadenie), Prines k nám starý mobil (odmena: dáta navyše), Aktivuj si e-faktúru (odmena: dáta navyše), a podobne. Čím viac misií zákazník splní, tým viac odmien môže získať. Aj vďaka nim môže byť jeho komunikácia ešte výhodnejšia a pohodlnejšia.

Prekvapenia

Sekcia Prekvapenia bude každý mesiac prinášať nové súťaže, do ktorých sa zákazník môže buď aktívne zapojiť, alebo bude do nich zapojený automaticky. Budú to hlavne súťaže o lístky na festivaly, rôzny atraktívny hardvér a vouchre, alebo benefity tretích strán. Špecifickým benefitom v rámci sekcie prekvapení bude možnosť bezplatne si vyskúšať niektoré služby (tzv. Try&Buy).

„Nový prístup je pre nás dôležitý nielen z pohľadu zlepšovania celkovej zákazníckej skúsenosti, ale zároveň podporuje našu dlhodobú stratégiu v oblasti konvergentných služieb, digitalizácie a spoločenskej zodpovednosti, ako aj jednoduchosť a transparentnosť, čo sú hodnoty, na ktorých nám záleží. V prvom rade ale dúfame, že celkové sprehľadnenie poteší hlavne našich zákazníkov, a tým už neujde ani jedna z výhod, ktoré im ako operátor ponúkame,“ dodal Hromkovič.

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

Článok Technológie/SMART |

Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Článok Bezpečnosť |

Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

Článok Bezpečnosť |

DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.