Program výhod Orange svojim

Všetky benefity a odmeny pre zákazníkov ešte prehľadnejšie na jednom mieste
Orange pokračuje vo vylepšovaní programu výhod Orange svojim - všetky benefity, zľavy a špeciálne personalizované ponuky nájdu jeho zákazníci odteraz na jednom mieste, prehľadne usporiadané do troch kategórií priamo v Zákazníckej zóne Môj Orange. Operátor tak chce zákazníkom uľahčiť využívanie celého radu výhod a zliav, ktoré im poskytuje ako odmenu za ich vernosť.
Orange počúva svojich zákazníkov a reaguje na ich požiadavky ohľadom prehľadnosti ponuky benefitov. Majitelia paušálov Go nájdu všetky aktuálne výhody a zľavy na jednom mieste, prehľadne usporiadané, vysvetlené a ľahko dostupné priamo v Zákazníckej zóne Môj Orange.
„Všetkých našich zákazníkov si vážme bez ohľadu na to, či sú s nami týždeň alebo niekoľko rokov. Za to, že si nás vybrali, alebo že sú nám dlhodobo verní, im vyjadrujeme vďaku aj prostredníctvom najrôznejších benefitov a veľmi konkrétnych výhod, ktoré im dávame. Vychádzajúc z prieskumov sme identifikovali potrebu ich ešte viac sprehľadniť a nájsť pre ne jedno spoločné miesto, kde ich každý zákazník vždy jednoducho a rýchlo nájde a môže začať využívať,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ B2C marketingu a značky, spoločnosti Orange Slovensko.
Orange pri tejto novinke vychádzal zo skutočnosti, že zákazníci benefity často nevyužívajú iba z dôvodu, že o nich nevedia, alebo sa v nich jednoducho nevedia zorientovať. Všetky výhody a benefity pre zákazníkov sú v rámci Zákazníckej zóny Môj Orange po novom rozdelené do troch prehľadných kategórií - Oslavy, Misie a Prekvapenia. Pri každom benefite, na ktorý si Orange pre svojho zákazníka pripravil, budú presne špecifikované podmienky pre jeho získanie.
Oslavy
V sekcii Oslavy je prehľad benefitov, ktoré zákazník získa automaticky len tak, ako odmenu za to, že je s Orangeom - nájde tu napr. darček na privítanie pri aktivácii nového paušálu (aktuálne je to voucher v hodnote 5 eur na nákup kníh na www.martinus.sk), a tiež rôzne výročné benefity v rámci odmeny „Ďalší rok spolu“ (napr. 1 GB navyše k paušálu, alebo voucher na nákup kníh).
Misie
V časti Misie zákazník uvidí prehľadne zoradené jednoduché misie, z ktorých keď niektorú splní, môže získať množstvo odmien.
Ide predovšetkým o misie a s nimi súvisiace odmeny z oblasti digitalizácie, konvergencie, odporúčania služieb známym a podobne. Pre zákazníkov budú pripravené misie, ako napríklad Pozvi známeho (odmena: zľava na paušál, alebo dáta navyše), Spoj si svoje služby (odmena: výhody LOVE ponuky), Staň sa členom Orange svojim Premium (odmena: exkluzívna starostlivosť a zľava na vybrané služby), Vytvor si svoju skupinu (odmena: neobmedzené volania a SMS v rámci skupiny), Nakúp v e-shope (odmena: zľava na zariadenie), Prines k nám starý mobil (odmena: dáta navyše), Aktivuj si e-faktúru (odmena: dáta navyše), a podobne. Čím viac misií zákazník splní, tým viac odmien môže získať. Aj vďaka nim môže byť jeho komunikácia ešte výhodnejšia a pohodlnejšia.
Prekvapenia
Sekcia Prekvapenia bude každý mesiac prinášať nové súťaže, do ktorých sa zákazník môže buď aktívne zapojiť, alebo bude do nich zapojený automaticky. Budú to hlavne súťaže o lístky na festivaly, rôzny atraktívny hardvér a vouchre, alebo benefity tretích strán. Špecifickým benefitom v rámci sekcie prekvapení bude možnosť bezplatne si vyskúšať niektoré služby (tzv. Try&Buy).
„Nový prístup je pre nás dôležitý nielen z pohľadu zlepšovania celkovej zákazníckej skúsenosti, ale zároveň podporuje našu dlhodobú stratégiu v oblasti konvergentných služieb, digitalizácie a spoločenskej zodpovednosti, ako aj jednoduchosť a transparentnosť, čo sú hodnoty, na ktorých nám záleží. V prvom rade ale dúfame, že celkové sprehľadnenie poteší hlavne našich zákazníkov, a tým už neujde ani jedna z výhod, ktoré im ako operátor ponúkame,“ dodal Hromkovič.

Počet kybernetických útokov narastá. Ako sa môžu firmy chrániť?
Kybernetické hrozby sa neustále menia a útočníci používajú čoraz sofistikovanejšie metódy na prekonanie bezpečnostných opatrení. Napriek tomu najmä obzvlášť zraniteľné menšie firmy na Slovensku stále podceňujú investície do ochrany svojich systémov. Vzhľadom na narastajúci počet kybernetických útokov je nevyhnutné, aby zaviedli efektívne opatrenia na ochranu svojich dát. Aké sú najväčšie dopady takýchto útokov a ako sa môžu firmy proti nim chrániť? Aké zmeny v kybernetickej bezpečnosti by mali firmy zaviesť, aby minimalizovali riziká? Ako do celého vstupuje umelá inteligencia? Toto všetko a ešte viac sa dozviete vo videorozhovore s naším kolegom Gabrielom Dzanom.

Konektivita budúcnosti je tu: Čo prinesie 5G Standalone pre firmy?
Predstavte si budúcnosť, kde roboty vo fabrikách okamžite reagujú na zmenu objednávok, lekári operujú pacientov cez obrazovku bez rizika oneskorenia a obrovské priemyselné komplexy fungujú bez káblov – spoľahlivo a efektívne. Už si nemusíte len predstavovať. Táto budúcnosť je na Slovensku realitou vďaka technológii 5G Standalone (SA), ktorú Orange ako prvý prináša aj slovenským firmám pod názvom 5G+.

Riešiť kybernetický útok reaktívne je neskoro
Lukáš Urbanovský, marketingový manažér Orange Slovensko v rozhovore pre Techbox prezradil, ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi, ale aj ako sa vyhnúť stratám peňazí a dát. Vo videu sa tiež dozviete viac o trendoch ako AI, IoT, či kedy sa začať zaujímať o kyberbezpečnosť a ako Orange komplexne pristupuje k bezpečnosti od edukácie zamestnancov až po monitoring infraštruktúry.