Orange podporia v recyklácii elektroodpadu aj deti

Najaktívnejšie školy odmení „zelenou“ výhrou
Všetci máme veľkú moc, všetci máme veľkú zodpovednosť. A keď sa spojíme, dokážeme neskutočne „zelené“ skutky. Preto sa ku dlhodobej ekologickej iniciatíve Orangeu v zbere nepotrebných mobilov pridávajú žiaci materských, základných a stredných škôl, ktorým budúcnosť našej planéty a životné prostredie nie sú ľahostajné. Vďaka motivačnej aktivite spoločnosti ASEKOL SK tak podporia 22. zbernú kampaň starých mobilov aj slovenské školy.
Každý starý alebo nepotrebný mobil obsahuje množstvo znovu využiteľných materiálov. To, čo z nepotrebných zariadení šetrnou recykláciou získame, už nemusíme ťažiť z prírody. Takže čím viac mobilov sa „zrecykluje“, tým menej budeme ničiť našu planétu. Vďaka tomuto kolobehu môžeme starým mobilom darovať nový život. Orange sa už vyše sedem rokov snaží vzdelávať verejnosť o dopade nesprávnej recyklácie elektroodpadu. Deti sú jednou z kľúčových cieľových skupín, ktorú sa snaží edukovať nie len o nástrahách používania digitálnych technológií, ale aj o ich bezpečnej a ekologickej recyklácii.
Významnou aktivitou – z pohľadu vyzbieraných telefónov ale aj z pohľadu presahu témy na recykláciu elektroodpadu a edukáciu detí - je motivačná súťaž na slovenských školách, ktorú zastrešuje prostredníctvom recyklačného programu Recyklohry spoločnosť ASEKOL SK už po druhý raz. Školy, ktoré sa do programu zapoja, nielenže podporia životné prostredie vďaka vyzbieraným nepotrebným mobilom, ale tie najaktívnejšie získajú finančný dar na realizáciu ďalších zelených projektov na zveľadenie verejných priestorov v škole, v obci či meste alebo na ochranu či obnovu životného prostredia v ich okolí. Zároveň, najaktívnejší žiaci, ale aj školskí koordinátori tejto súťaže, budú odmenení tabletmi a darčekovými poukazmi. Súťaž trvá od 10. februára do 30. apríla 2020 a podmienky, ako sa do nej zapojiť, nájdu školy na webe programu Recyklohry.
To, že naše školy vychovávajú ekologicky uvedomelé deti dokazujú aj výsledky prvej súťaže, ktorá prebiehala v 2. školskom polroku v roku 2018. Vtedy spoločne žiaci vyzbierali 25 807 mobilných telefónov. Do súťaže sa prihlásilo 248 škôl a zberu mobilov sa zúčastnilo 54 946 detí a žiakov. Najlepšia „zberačka“ odovzdala neuveriteľných 560 mobilov.
Súťaž na školách podporí v poradí už 22. zbernú kampaň, ktorá práve prebieha v predajniach Orangeu do 31. mája 2020. Za každý prinesený kus Orange navyše daruje 50 centov Občianskemu združeniu Cesta von, ktoré v osadách na východnom a strednom Slovensku zamestnáva „omamy“. Tie rozvíjajú deti z chudobných rodín už v kritickom ranom veku od 0 do 6 rokov, kedy ich mozog rastie najviac. Pomáhajú tak rodičom ale aj celým rodinám lepšie zvládať ťažkú životnú situáciu a výchovu ich detí tak, aby neskôr lepšie zvládli školu i celý život.
Orange sa snaží zbieranie nepotrebných mobilov prinášať bližšie k ľuďom prostredníctvom rôznych podujatí, koncertov či festivalov, na ktorých aj touto cestou podporuje zvyšovanie znalostí o správnej recyklácii elektroodpadu. V uplynulých rokoch sa mobily zbierali napríklad na akciách KID a festivale obnoviteľnosti Pomalo v Starej tržnici, na letných festivaloch Pohoda, The Legit Blast a Grape festivale či na koncertoch kapely Trosky alebo Ľudové mladistvá.
Detailné informácie o súťaži na školách nájdete na weboch Orangeu a projektu Recyklohry.

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu
Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?
Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov
V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?