Orange obohacuje svoju ponuku paušálov Go Prináša nový paušál Go 1 €, ktorý sa prispôsobí potrebám zákazníka

Už od zajtrajšieho dňa Orange rozširuje svoje portfólio paušálov Go a zároveň zjednodušuje celkovú štruktúru eurových paušálov na trhu.
Prináša nový hlasový paušál Go 1 €, s ktorým zákazníci zaplatia len za to, čo prevolajú a preesmskujú, nikdy však nie viac ako 20 eur. Aj po prekročení tejto hodnoty môžu v rámci Slovenska a Európskej únie bez obmedzení volať a posielať správy naďalej, nezaplatia však už ani cent navyše.
Nová ponuka Orangeu sa prispôsobí potrebám každého zákazníka. Ocenia ju predovšetkým tí zákazníci, ktorí svoj paušál využívajú nepravidelne a nechcú preto platiť pravidelný mesačný poplatok za služby, rovnako aj tí, pre ktorých je kontrola výdavkov kľúčová. S novým hlasovým paušálom Go 1 € platia mesačne len za reálne volania a posielania SMS správ.
Zákazníci zaplatia maximálne 20 eur
Mesačný poplatok nového paušálu za hlas a SMS je stanovený na 1 euro. Zákazníci s ním môžu mať istotu, že za svoju spotrebu za uplynulý mesiac nikdy nezaplatia viac ako 20 eur mesačne. V prípade, že zákazníci minú 20 eur na volania a správy v rámci Slovenska a v Európskej únie, môžu bezstarostne volať a posielať správy naďalej. Nebudú za ne pri dodržaní pravidiel používania platiť nič navyše. S hlasovým paušálom Go 1 € zákazníci platia v rámci Slovenska a Európskej únie za minútu odchádzajúceho hovoru iba 0,10 eur. Cena za SMS či MMS je v tej istej zóne 0,05 eur.
Paušál Go 1 € ocenia hlavne zákazníci s nepravidelnou spotrebou
Paušál Go 1 € je určený primárne pre takých zákazníkov, ktorí na svoju komunikáciu uprednostňujú telefonovanie a chcú mať svoje výdavky pod kontrolou. Istota, že platia len za to, čo reálne spotrebujú a nikdy nie viac ako 20 eur, je pre nich kľúčová. Sú to aj takí zákazníci, ktorí sa po koronakríze dostali do zložitej situácie a hľadajú ponuku, ktorá im umožní zostať v spojení s blízkymi za podmienok, ktoré im umožnia prispôsobiť výdavky ich aktuálnym možnostiam. Jeho flexibilitu zaručenie ocenia aj občasní užívatelia paušálu s nepravidelnou spotrebou, alebo takí, ktorí sú pracovne veľa v zahraničí a chcú mať aj slovenské telefónne číslo, ako napríklad opatrovateľky alebo študenti. V neposlednom rade sú to rodičia, ktorí chcú mať istotu, že sa im ich dieťa vždy dovolá a zároveň mať jeho výdavky pod kontrolou.
K paušálu Go 1 € dáta za výhodné ceny
Tí zákazníci, ktorí potrebujú aj pripojenie na internet, majú možnosť dokúpiť si k paušálu dátové balíky za výhodné ceny. Dáta v mobile si môžu v priebehu fakturačného obdobia kedykoľvek dokúpiť, pričom majú na výber z troch možností - 200 MB za 1 €, 1 GB za 4 € a 2 GB za 6 €. Dátové služby v cenovom strope 20 eur zahrnuté nie sú.
Bezstarostne s Dátovým limitom pre deti
Flexibilným doplnkom k cenovému stropu je aj služba, ktorú ocenia predovšetkým rodičia - pre seba alebo svoje dieťa si môžu stanoviť Dátový limit. Sami si určia, za koľko maximálne eur si môže ich dcéra alebo syn dokúpiť dáta. Rodičia vďaka tomu nemusia limit pravidelne sledovať a peniaze tak majú stále pod kontrolou.

Trendy v IT a telekomunikáciách v roku 2025: kybernetická bezpečnosť, 5G siete a internet vecí
Technologický pokrok je rýchlejší než kedykoľvek predtým a rok 2025 prinesie významné zmeny v oblasti IT a telekomunikácií. Firmy by sa mali zamerať najmä na bezpečnosť, rýchlosť a moderné nástroje, ktoré otvárajú nové možnosti. Pozrime sa na niektoré z kľúčových trendov, ktoré budú formovať biznis na Slovensku.

Nové pravidlá kybernetickej bezpečnosti: Vzťahujú sa aj na vás?
Od 1. januára 2025 vstúpil na Slovensku do platnosti nový Zákon o kybernetickej bezpečnosti, ktorý vychádza z európskej smernice NIS2 (Network and Information Security Directive 2). Jeho cieľom je posilniť odolnosť organizácií voči kybernetickým hrozbám a zabezpečiť plynulé fungovanie kritickej infraštruktúry. Organizácie budú mať 12 mesiacov na implementáciu bezpečnostných opatrení, ktoré zabezpečia ich súlad s novými pravidlami.

Aj v 2025 sa očakáva nárast kyber útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera
Podľa riaditeľky pre B2B a zákaznícku skúsenosť Orange Slovensko Kataríny Boledovičovej, je veľkým trendom vymáhanie výkupného či ešte sofistikovanejšie útoky s väčším zameraním na firmy. Aké ďalšie trendy hýbu biznisom v roku 2025 a na čo by si mali firmy a podnikatelia dať pozor? O tom, aké výzvy tento segment čakajú a aké novinky v ňom chystá Orange, sa dozviete v podcaste, ktorý vznikol v spolupráci s TRENDom.