Orange je tu pre každého človeka

Orange je tu pre každého človeka
Tlačové správy |

Orange je tu. Nová komunikačná platforma skupiny Orange prichádza aj na Slovensko. Globálny komunikačný koncept „Orange je tu“ adaptovaný do lokálneho prostredia, prepojený na koncept čLOVEk, štartuje už dnes úvodným imidžovým spotom.

Pestré užívanie si života a ľudské momenty, pri ktorých je Orange prítomný, je hlavným leitmotívom celej kampane. Tá poukazuje na to, že Orange je všetkým ľuďom v každej životnej situácii vždy nablízku a vďaka nemu majú všetky telekomunikačné služby spoľahlivo poruke stále, keď ich potrebujú. Keď chce niekto zdieľať svoju radosť, či zážitky, lietať online svetom rýchlosťou svetla alebo ešte radšej ostať bližšie svojim blízkym hoci aj na druhom konci republiky, či sveta, Orange je tu na všetko, čo zákazníci v dnešnej dobe pre svoj život potrebujú. Jednoducho Orange je tu pre každého človeka.

„Také jednoduché a pritom také výstižné. Orange je tu. Orange je so svojimi službami esenciálnou súčasťou života každého z nás, vždy a všade, a to už viac ako 25 rokov. Nielen prostredníctvom mobilných alebo fixných služieb, ale aj špecifických digitálnych a IoT riešení, je prítomný v športe, hudbe, vo vzdelávaní, podáva pomocnú ruku v digitálnom svete, ale aj našej zelenej planéte, jednoducho je tu. Výstižnejší podpis značky sme si ani nemohli želať,“ hovorí Tomáš Palovský, Chief Communication & Brand Reputation Officer Orange Slovensko.

„V minulom roku sme vyhrali tender na Orange a s konceptom čLOVEk dali komunikácii značky novú „tvár“. To ľudské v nás a skutočné príbehy zo života, s ktorými sa vie stotožniť každý človek, budeme rozvíjať v synergii s novou komunikačnou platformou Orange je tu. Ako najväčší mobilný operátor ide Orange v ústrety zákazníkom, pozerá sa na svoje produkty a služby ich očami a celkovo sa im ešte viac približuje, čím nemyslím len neustále rozširovanie tých najlepších služieb do ďalších miest a obcí na Slovensku. Orange je tu skrátka pre každého človeka ako skratka ku všetkým službám, ktoré zákazníci v dnešnej digitálnej dobe potrebujú,“ povedal Andrej Hrivnák, Associate Creative Director MADE BY VACULIK.

Kampaň bude nasadená od 16.8.2024 v TV aj online, spot je k dispozícii tu.
Imidžový spot bude o niekoľko dní doplnený skvelou produktovou ponukou.

Vizitka kampane

Názov Kampane: Orange je tu

Klient: Orange Slovensko – Tomáš Palovský, Dana Komlossyová, Ivana Fertáľová

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK

Creative Director: Milan Bielik

Associate Creative Director: Andrej Hrivnák

Strategy Director: Alexandra Martináková

Strategy planner: Alexandra Remo

Art Director: Michal Nagy, Naďa Lukáčiková

Graphic Designer: Marek Horecký, Patrik Červenák

Copywriter: Lucia Peterková

Account Director: Michala Zezulová

Account Manager: Romana Otočková, Lucia Bocová

Produkcia: Jánošíci

Režisér: Viliam Jánošík

Názov pesničky použitej v spote: Let Me Blow Ya Mind

Autor hudby: Eve

Zvukový majster: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

Článok Technológie/SMART |

Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Článok Bezpečnosť |

Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

DDoS útoky: Čo sú a ako sa voči nim chrániť

Článok Bezpečnosť |

DDoS útoky (Distributed Denial of Service) sú jednou z najväčších hrozieb pre internetovú infraštruktúru. Ich cieľom je zahltiť sieť alebo systém obrovským množstvom falošných požiadaviek, čím sa legitímnym používateľom zablokuje prístup k službám. Tento typ útoku bol kedysi dostupný len pre skúsených hackerov, dnes si však DDoS útok môžete doslova objednať na internete.