Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví

Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví
Tlačové správy |

Bratislava, 1. júla 2020 – Nadácia Orange sa spojila s tromi mimovládnymi organizáciami - Ligou za duševné zdravie, Linkou detskej istoty a IPčkom, ktoré prevádzkujú tri najväčšie linky pomoci a chce tak prispieť k systémovej osvete a riešeniu prevencie duševných chorôb obyvateľov Slovenska.

V rámci kampane sa na televíznych obrazovkách bude od dnešného dňa objavovať spot, ktorý upozorňuje na to, že v našom psychickom trápení tu nie sme sami.

Počas trvania krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu sa mnohí z nás stretli so strachom o život nás a našich blízkych. V tomto období čelili krízové linky pomoci extrémnym nárastom kontaktov, ktoré telefonicky, prostredníctvom online chatu či emailom, hľadali slová pomoci, útechy a podpory. Spoločná iniciatíva za duševné zdravie združuje krízové linky, poskytujúce 24-hodinovú anonymnú pomoc ľuďom, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.

V súvislosti s podporou tejto iniciatívy, Nadácia Orange spúšťa od dnešného dňa televízny spot, ktorého cieľom je otvorenie tabuizovanej témy duševného zdravia a podnietenie záujmu zo strany verejnosti a štátu. Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do 31. júla 2020.

Vizitka kampane

Názov kampane: Nadácia Orange – Duševné zdravie

Klient: Orange Slovensko, a.s. / Martin Hromkovič, Monika Žákovská, Katarína Musslerová

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka

Art director: Marek Duška, Jana Malatincová

Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda

Account: Lucia Grancová, Daniela Huťková

Mediálna agentúra: Unimedia

Produkcia televízneho spotu: Leapard Production

Kamera: Nick Kollár

Aj v 2025 sa očakáva nárast kyber útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera

Aj v 2025 sa očakáva nárast kyber útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera

Video Bezpečnosť |

Podľa riaditeľky pre B2B a zákaznícku skúsenosť Orange Slovensko Kataríny Boledovičovej, je veľkým trendom vymáhanie výkupného či ešte sofistikovanejšie útoky s väčším zameraním na firmy. Aké ďalšie trendy hýbu biznisom v roku 2025 a na čo by si mali firmy a podnikatelia dať pozor? O tom, aké výzvy tento segment čakajú a aké novinky v ňom chystá Orange, sa dozviete v podcaste, ktorý vznikol v spolupráci s TRENDom.

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

5 tipov, ako využiť Microsoft Copilot na zefektívnenie vašej práce

Článok Technológie/SMART |

Predstavte si osobného asistenta, ktorý dokáže z chaosu každodenných úloh vytvoriť efektívny systém. Taký je Microsoft Copilot, integrovaný priamo do aplikácií balíka Microsoft 365. Orange je tu, aby podporil vaše podnikanie a pomohol vám naplno využiť potenciál Copilota – od automatizácie rutinných úloh až po kreatívnu podporu pri tvorbe dokumentov. Objavte, ako tento asistent na báze umelej inteligencie mení pravidlá hry v modernom biznise.

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Biznis konektivita ako kľúčový prvok podnikania: Na čo sa zamerať pri výbere a zabezpečení

Článok Bezpečnosť |

Biznis konektivita už dávno nie je len výhodou, ale nevyhnutnou súčasťou úspešného podnikania. V dnešnom digitálnom svete, kde sa informácie šíria neuveriteľnou rýchlosťou, je spoľahlivé a najmä bezpečné pripojenie k internetu a vnútrofiremným systémom absolútnou nevyhnutnosťou.