Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví

Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví
Tlačové správy |

Bratislava, 1. júla 2020 – Nadácia Orange sa spojila s tromi mimovládnymi organizáciami - Ligou za duševné zdravie, Linkou detskej istoty a IPčkom, ktoré prevádzkujú tri najväčšie linky pomoci a chce tak prispieť k systémovej osvete a riešeniu prevencie duševných chorôb obyvateľov Slovenska.

V rámci kampane sa na televíznych obrazovkách bude od dnešného dňa objavovať spot, ktorý upozorňuje na to, že v našom psychickom trápení tu nie sme sami.

Počas trvania krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu sa mnohí z nás stretli so strachom o život nás a našich blízkych. V tomto období čelili krízové linky pomoci extrémnym nárastom kontaktov, ktoré telefonicky, prostredníctvom online chatu či emailom, hľadali slová pomoci, útechy a podpory. Spoločná iniciatíva za duševné zdravie združuje krízové linky, poskytujúce 24-hodinovú anonymnú pomoc ľuďom, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.

V súvislosti s podporou tejto iniciatívy, Nadácia Orange spúšťa od dnešného dňa televízny spot, ktorého cieľom je otvorenie tabuizovanej témy duševného zdravia a podnietenie záujmu zo strany verejnosti a štátu. Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do 31. júla 2020.

Vizitka kampane

Názov kampane: Nadácia Orange – Duševné zdravie

Klient: Orange Slovensko, a.s. / Martin Hromkovič, Monika Žákovská, Katarína Musslerová

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka

Art director: Marek Duška, Jana Malatincová

Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda

Account: Lucia Grancová, Daniela Huťková

Mediálna agentúra: Unimedia

Produkcia televízneho spotu: Leapard Production

Kamera: Nick Kollár

ilustračný obrázok k článku: Počet kybernetických útokov narastá. Ako sa môžu firmy chrániť?

Počet kybernetických útokov narastá. Ako sa môžu firmy chrániť?

Video Bezpečnosť |

Kybernetické hrozby sa neustále menia a útočníci používajú čoraz sofistikovanejšie metódy na prekonanie bezpečnostných opatrení. Napriek tomu najmä obzvlášť zraniteľné menšie firmy na Slovensku stále podceňujú investície do ochrany svojich systémov. Vzhľadom na narastajúci počet kybernetických útokov je nevyhnutné, aby zaviedli efektívne opatrenia na ochranu svojich dát. Aké sú najväčšie dopady takýchto útokov a ako sa môžu firmy proti nim chrániť? Aké zmeny v kybernetickej bezpečnosti by mali firmy zaviesť, aby minimalizovali riziká? Ako do celého vstupuje umelá inteligencia? Toto všetko a ešte viac sa dozviete vo videorozhovore s naším kolegom Gabrielom Dzanom.

ilustračný obrázok k článku: Konektivita budúcnosti je tu: Čo prinesie 5G Standalone pre firmy?

Konektivita budúcnosti je tu: Čo prinesie 5G Standalone pre firmy?

Technológie/SMART |

Predstavte si budúcnosť, kde roboty vo fabrikách okamžite reagujú na zmenu objednávok, lekári operujú pacientov cez obrazovku bez rizika oneskorenia a obrovské priemyselné komplexy fungujú bez káblov – spoľahlivo a efektívne. Už si nemusíte len predstavovať. Táto budúcnosť je na Slovensku realitou vďaka technológii 5G Standalone (SA), ktorú Orange ako prvý prináša aj slovenským firmám pod názvom 5G+.

ilustračný obrázok k článku: Riešiť kybernetický útok reaktívne je neskoro

Riešiť kybernetický útok reaktívne je neskoro

Video Bezpečnosť |

Lukáš Urbanovský, marketingový manažér Orange Slovensko v rozhovore pre Techbox prezradil, ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi, ale aj ako sa vyhnúť stratám peňazí a dát. Vo videu sa tiež dozviete viac o trendoch ako AI, IoT, či kedy sa začať zaujímať o kyberbezpečnosť a ako Orange komplexne pristupuje k bezpečnosti od edukácie zamestnancov až po monitoring infraštruktúry.