Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví

Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví
Tlačové správy |

Bratislava, 1. júla 2020 – Nadácia Orange sa spojila s tromi mimovládnymi organizáciami - Ligou za duševné zdravie, Linkou detskej istoty a IPčkom, ktoré prevádzkujú tri najväčšie linky pomoci a chce tak prispieť k systémovej osvete a riešeniu prevencie duševných chorôb obyvateľov Slovenska.

V rámci kampane sa na televíznych obrazovkách bude od dnešného dňa objavovať spot, ktorý upozorňuje na to, že v našom psychickom trápení tu nie sme sami.

Počas trvania krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu sa mnohí z nás stretli so strachom o život nás a našich blízkych. V tomto období čelili krízové linky pomoci extrémnym nárastom kontaktov, ktoré telefonicky, prostredníctvom online chatu či emailom, hľadali slová pomoci, útechy a podpory. Spoločná iniciatíva za duševné zdravie združuje krízové linky, poskytujúce 24-hodinovú anonymnú pomoc ľuďom, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.

V súvislosti s podporou tejto iniciatívy, Nadácia Orange spúšťa od dnešného dňa televízny spot, ktorého cieľom je otvorenie tabuizovanej témy duševného zdravia a podnietenie záujmu zo strany verejnosti a štátu. Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do 31. júla 2020.

Vizitka kampane

Názov kampane: Nadácia Orange – Duševné zdravie

Klient: Orange Slovensko, a.s. / Martin Hromkovič, Monika Žákovská, Katarína Musslerová

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka

Art director: Marek Duška, Jana Malatincová

Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda

Account: Lucia Grancová, Daniela Huťková

Mediálna agentúra: Unimedia

Produkcia televízneho spotu: Leapard Production

Kamera: Nick Kollár

ilustračný obrázok k článku: Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov

Iné zaujímavosti |

V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?

ilustračný obrázok k článku: NIS2 – Ako zvládnuť povinnosti z nového Zákona o kybernetickej bezpečnosti

NIS2 – Ako zvládnuť povinnosti z nového Zákona o kybernetickej bezpečnosti

Bezpečnosť |

Štatistiky hovoria jasne - od roku 2018 narástli celosvetové škody spôsobené kybernetickou kriminalitou na rekordných 8 biliónov €. Počet phishingových útokov vzrástol od roku 2023 až o 173 % a celosvetovo až 75 % firiem zažilo ransomwarový útok.

ilustračný obrázok k článku: Zálohovanie dát vo firme: Prečo je kľúčové a ako na to správne?

Zálohovanie dát vo firme: Prečo je kľúčové a ako na to správne?

Článok Bezpečnosť |

Zálohovanie dát je kľúčovým aspektom každej firemnej IT infraštruktúry. Umožňuje chrániť dôležité informácie pred ich stratou alebo poškodením a zabezpečuje kontinuitu fungovania firmy aj v prípade neočakávaných udalostí, ako sú kybernetické útoky, zlyhania hardvéru alebo prírodné katastrofy.