Nadácia Orange prichádza s kampaňou o duševnom zdraví

Bratislava, 1. júla 2020 – Nadácia Orange sa spojila s tromi mimovládnymi organizáciami - Ligou za duševné zdravie, Linkou detskej istoty a IPčkom, ktoré prevádzkujú tri najväčšie linky pomoci a chce tak prispieť k systémovej osvete a riešeniu prevencie duševných chorôb obyvateľov Slovenska.
V rámci kampane sa na televíznych obrazovkách bude od dnešného dňa objavovať spot, ktorý upozorňuje na to, že v našom psychickom trápení tu nie sme sami.
Počas trvania krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu sa mnohí z nás stretli so strachom o život nás a našich blízkych. V tomto období čelili krízové linky pomoci extrémnym nárastom kontaktov, ktoré telefonicky, prostredníctvom online chatu či emailom, hľadali slová pomoci, útechy a podpory. Spoločná iniciatíva za duševné zdravie združuje krízové linky, poskytujúce 24-hodinovú anonymnú pomoc ľuďom, ktorí sa ocitli v akútnej psychickej kríze či v ťažkej životnej situácii.
V súvislosti s podporou tejto iniciatívy, Nadácia Orange spúšťa od dnešného dňa televízny spot, ktorého cieľom je otvorenie tabuizovanej témy duševného zdravia a podnietenie záujmu zo strany verejnosti a štátu. Kampaň bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do 31. júla 2020.
Vizitka kampane
Názov kampane: Nadácia Orange – Duševné zdravie
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Martin Hromkovič, Monika Žákovská, Katarína Musslerová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Marek Duška, Jana Malatincová
Copywriter: Bianka Dingová, Pavol Paulenda
Account: Lucia Grancová, Daniela Huťková
Mediálna agentúra: Unimedia
Produkcia televízneho spotu: Leapard Production
Kamera: Nick Kollár

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov
V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?

NIS2 – Ako zvládnuť povinnosti z nového Zákona o kybernetickej bezpečnosti
Štatistiky hovoria jasne - od roku 2018 narástli celosvetové škody spôsobené kybernetickou kriminalitou na rekordných 8 biliónov €. Počet phishingových útokov vzrástol od roku 2023 až o 173 % a celosvetovo až 75 % firiem zažilo ransomwarový útok.

Zálohovanie dát vo firme: Prečo je kľúčové a ako na to správne?
Zálohovanie dát je kľúčovým aspektom každej firemnej IT infraštruktúry. Umožňuje chrániť dôležité informácie pred ich stratou alebo poškodením a zabezpečuje kontinuitu fungovania firmy aj v prípade neočakávaných udalostí, ako sú kybernetické útoky, zlyhania hardvéru alebo prírodné katastrofy.