Nadácia Orange dláždi cestu k digitálnej budúcnosti: z rekordného počtu prijatých projektov na rozvoj digitálnej gramotnosti podporí navýšením celkového rozpočtu 36 najzaujímavejších

Nadácia Orange dláždi cestu k digitálnej budúcnosti: z rekordného počtu prijatých projektov na rozvoj digitálnej gramotnosti podporí navýšením celkového rozpočtu  36 najzaujímavejších
Tlačové správy |

Nadácia Orange, dlhoročný podporovateľ digitálneho vzdelávania na Slovensku, s hrdosťou oznamuje výsledky svojho nového grantového programu Digitálna budúcnosť, ktorý vyhlásila v septembri tohto roka. V prvom ročníku programu získala rekordný počet žiadostí o podporu, z ktorých hodnotiaca komisia vybrala 36 najinšpiratívnejších projektov. Na vysoký počet užitočných nápadov Nadácia zareagovala zvýšením pôvodne vyčlenenej sumy a vybrané projekty získajú celkovo finančnú podporu vo výške až 80 000 €.

Nadácia Orange, ktorá sa už desať rokov okrem iného venuje rozvoju digitálnych zručností detí a mladých, otvorila v septembri nový grantový program Digitálna budúcnosť. S rekordným počtom 446 predložených projektov program potvrdzuje narastajúci záujem škôl, mimovládnych organizácií a ďalších vzdelávacích inštitúcií o rozvoj digitálnych zručností. Vďaka navýšeniu pôvodne vyčlenenej sumy na tento program o 20 000 € mohla Nadácia podporiť širšie spektrum užitočných nápadov. Celkový rozpočet 80 000 € pochádza z asignácie 2 %, ktorú Nadácia Orange získala od spoločnosti Orange Slovensko.

Zo všetkých prihlásených projektov 20-členná odborná hodnotiaca komisia vybrala tie najpútavejšie a najinšpiratívnejšie, ktoré smerujú k posilneniu digitálnej gramotnosti žiakov a žiačok na slovenských základných a stredných školách. Zamerané sú na širokú škálu tém – od programovania, prácu s AI, virtuálnou realitou či s 3D tlačiarňami, dronmi a robotikou, až po rozvoj internetovej bezpečnosti a kritického myslenia. Medzi podporené projekty patria aj tie, ktoré sa zameriavajú na zvyšovanie záujmu dievčat o technológie. Tieto projekty ukazujú, že digitálna budúcnosť je diverzifikovaná a inkluzívna. Zoznam vybraných projektov.

„Veľmi sa tešíme, ako grantový program Digitálna budúcnosť zarezonoval a aký obrovský záujem vyvolal medzi školami a organizáciami zameranými na vzdelávanie. Prvý ročník sme koncipovali s cieľom získať viac informácií o aktuálnych potrebách základných a stredných škôl. Umožnil nám odhaliť množstvo zaujímavých iniciatív a nápadov, ktoré menia spôsob, akým sa mladí ľudia učia a interagujú s digitálnymi technológiami. Veríme, že tieto projekty nielenže posilnia digitálne schopnosti mladej generácie, ale tiež otvoria dvere k novým, spôsobom učenia a rozvoja s dlhodobejším dopadom,“ hovorí Andrea Ungvölgyi, správkyňa Nadácie Orange.

Vďaka týmto projektom sa otvárajú nové možnosti pre tisíce študentov po celom Slovensku a posúvajú hranice v pochopení a využívaní digitálnych technológií v edukačnom prostredí. Aj týmto úspešným krokom pokračuje Nadácia Orange v rozvíjaní digitálnej budúcnosti mladej generácie Slovenska.

ilustračný obrázok k článku: 6 dôvodov, prečo vám nová Zákaznícka zóna Orange Business ušetrí čas aj starosti

6 dôvodov, prečo vám nová Zákaznícka zóna Orange Business ušetrí čas aj starosti

Technológie/SMART |

Chcete mať firemné SIM karty, zariadenia a nastavenia vždy pod kontrolou – jednoducho, rýchlo a bezpečne? Predstavujeme novú Zákaznícku zónu Orange Business, digitálne riešenie, ktoré vzniklo v spolupráci s reálnymi zákazníkmi a mladými inovátormi. Prečítajte si, čo všetko nová zóna prináša.

ilustračný obrázok k článku: Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu

Iné zaujímavosti |

Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

ilustračný obrázok k článku: Orange Business Talks: Zákaznícka zóna – nový digitálny priestor pre firmy od Orangeu

Orange Business Talks: Zákaznícka zóna – nový digitálny priestor pre firmy od Orangeu

Video Technológie/SMART |

Ako si firemní zákazníci môžu jednoducho spravovať SIM karty, zariadenia či nastavovať limity? V najnovšej epizóde Orange Business Talks predstavuje Gabriela Dubaiová, B2B segmentová manažérka, novinku Zákaznícka zóna – modernú platformu, ktorá nahrádza staršiu aplikáciu Správa firemnej komunikácie a prináša intuitívnejšie digitálne prostredie pre biznis.