Kybernetické hrozby a bezpečnostné riziká pribúdajú

Kybernetické hrozby a bezpečnostné riziká pribúdajú
Podcast Bezpečnosť |

Útočníci dnes už vedia, že do firmy sa najľahšie infiltrujú cez jej najslabší článok, ktorým sú laickí používatelia. Hrozieb navyše neubúda, ale ich počet rastie z mesiaca na mesiac. Nevyhýbajú sa už ani malým a stredným firmám.

Útočníci dokážu držať krok s firmami, ktoré sa, naopak, starajú o bezpečnosť. Hrozieb aj preto každým rokom pribúda. Pred piatimi rokmi boli terčom útočníkov najmä veľké spoločnosti, dnes sú to už aj laici a malé a stredné firmy. Celý tento segment hrozieb sa navyše automatizuje. Malé množstvo ľudí tak vie útočiť na veľké množstvo firiem alebo laikov.

"Evidujeme až 100-percentný nárast kybernetických hrozieb z mesiaca na mesiac."

Ekosystém firmy tvoria aj laici, takže tak, ako sú ohrození oni, je ohrozená aj firma. Preto by si mala každá firma zabezpečiť určitú bezpečnostnú politiku a na prvom mieste by malo byť vzdelávanie zamestnancov. Až 94 % hrozieb pochádza z e‑mailových klientov a do firmy sa dostanú cez bežných ľudí.

Viac sa dozviete v podcaste.

Juraj Šlesar, manažér pre B2B, Orange Slovensko
ilustračný obrázok k článku: Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu

Iné zaujímavosti |

Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

ilustračný obrázok k článku: Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?

Podcast Bezpečnosť |

Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

ilustračný obrázok k článku: Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov

Iné zaujímavosti |

V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?