Naučme deti používať internet správne

Momentálne sa podstatná časť bežných aktivít detí presunula do online prostredia. Škola, hry, divadelné predstavenia, čítanie rozprávok a množstvo ďalších aktivít, ktoré im a aj rodičom pomáhajú zmysluplne naplniť deň v neštandardnom režime. Všetci sme sa zrazu ocitli v situácii, kedy oveľa viac ako bežne využívame digitálne technológie a online priestor. Uľahčujú nám čo môžu, ale stále platí, že ich bezpečné a zmysluplné používanie by aj teraz malo ostať prioritou.
Otázka na rodičov - naozaj viete, ako vaše deti využívajú počas karantény digitálne technológie? Ako trávia čas v online priestore? Je asi úplne normálne, že v súčasnom režime im dovolíte tráviť pri počítači, tablete či telefóne viac času ako obyčajne. Možno práve preto je teda teraz ešte viac opodstatnené zaujímať sa, čo im tento čas vypĺňa. Orange dlhodobo upozorňuje na riziká digitálnych technológií a apeluje na rodičov, aby ich svoje deti naučili používať bezpečne a zodpovedne.
Aj keď vás súčasná situácia prinúti povoliť zaužívané výchovné pravidlá, je podstatné limitovať deťom čas strávený na internete. Neprestaňte sa zaujímať o to, čo vaše deti na internete robia, aké stránky navštevujú, čo vyhľadávajú, s kým komunikujú. Nájdite im zmysluplné hry, online vzdelávacie či zábavné aktivity. Snažte sa deťom ponúknuť alternatívne a aj offline trávenie voľného času.
A na dobré nápady môžete zájsť aj na https://www.beznastrah.online. Webstránka, ktorá slúži širokej verejnosti, rodičom aj pedagógom ako zdroj informácií zameraných na preventívnu ochranu detí a mládeže pred nástrahami internetu a pripomína dôležitosť témy digitálneho rodičovstva, sa teraz hodí na zábavu aj edukáciu. Nájdete na nej mnohé dobré tipy pre vás - napríklad zásady pre dobré technologické rodičovstvo či prehľadnú brožúru s kľúčovými informáciami, ale aj zaujímavé a najmä edukačné aktivity pre deti. Pozrite si tipy na kooperatívne hry, ktoré si môžete spolu s deťmi zahrať, otestujte ich závislosť na internete či ich digitálnu gramotnosť, zabavte ich komixom a tínedžerov relevantnými videami. Jej obsah je tvorený v spolupráci s detskou psychologičkou a odbornou garantkou tohto programu, Máriou Tóthovou Šimčákovou, ktorej cenné rady a prax sú zdrojom užitočných tipov a odporúčaní.
Spolu a zodpovedne v sieti najvyššej kvality
Orange reaguje na aktuálnu situáciu mnohými opatreniami, ktoré uľahčujú život ľudí trávený v karanténe. Benefity pre zákazníkov, zodpovedné odporúčania a tipy na ohľaduplnosť aj v telekomunikačnej sieti či vytvorenie programov pre pomoc ľudí zasiahnutých vývojom dnešnej situácie sú logickou reakciou jeho spoločensky zodpovedného prístupu. Spolu a zodpovedne to zvládneme.

Cielený marketing, ktorý prináša výsledky: Ako firmy úspešne využívajú Market Locator od Orangeu
Dnešný marketing už nie je o náhode. Firmy, ktoré dokážu osloviť zákazníka v správny čas na správnom mieste, majú jednoznačný náskok. Market Locator od Orange Slovensko ponúka unikátnu možnosť, ako využiť big data na cielený marketing a efektívne oslovovať cieľové skupiny – v reálnom čase a s maximálnou presnosťou.

Sedemkrát viac kyberútokov za dva roky. Ako zabezpečiť firmu?
Kybernetické útoky naberajú na intenzite – sú čoraz cielenejšie a sofistikovanejšie. Častokrát využívajú aj nové technológie, ako je umelá inteligencia. Ako im môžu firmy čeliť a prečo by sa mali zamestnanci stať prvou líniou ochrany? Náš kolega Lukáš Urbanovský vysvetľuje v novom podcaste pre zive.sk, aké kroky by mali podniknúť firmy pre lepšiu bezpečnosť či splnenie novej legislatívy NIS2. Vypočujte si jeho cenné rady, ktoré vám môžu pomôcť byť o krok pred aktuálnymi hrozbami.

Cielený marketing na dosah ruky: Ako Market Locator pomáha firmám osloviť správnych zákazníkov
V digitálnej ére je presné cielenie marketingových kampaní kľúčovým faktorom úspechu. Spoločnosti, ktoré dokážu osloviť potenciálnych zákazníkov v správnom čase a na správnom mieste, majú výraznú konkurenčnú výhodu. Orange Slovensko ponúka inovatívnu službu Market Locator, ktorá umožňuje firmám cielene oslovovať zákazníkov na základe ich záujmov, lokality a ďalších kritérií. Ako táto služba funguje a aké výhody prináša v podnikaní?