Vypli sme 3G sieť

Čo to pre vás znamená?

V súvislosti s ďalšou modernizáciou 4G siete, ako aj budovaním 5G siete sme vo februári 2024 definitívne prestali prevádzkovať 3G sieť. Jej vypnutie nám umožní sústrediť sa na novšie typy sietí, ktoré vám prinesú vyššiu kvalitu či rýchlosť a lepšiu používateľskú skúsenosť.

V prípade, ak máte vo vašom zariadení nastavené pripojenie na 3G sieť, nemôžete využívať naše služby.

syn vysvetľuje otcovi problematiku vypnutia 3G siete

Ako využívať naše služby aj naďalej?

  1. 1

    Skontrolujte si nastavenia vášho zariadenia, nech viete, aké typy sietí podporuje.

  2. 2

    V prípade, že vaše zariadenie podporuje 2G, 4G alebo 5G sieť, ale dátujete iba v sieti 3G, je potrebné si manuálne zmeniť nastavenia sietí v zariadení.

  3. 3

    Ak vaše zariadenie podporuje iba 3G sieť, odporúčame vám zakúpiť si zariadenie podporujúce 4G alebo 5G sieť.

Nie ste si istý, či vaše zariadenie podporuje 4G sieť?

V nastaveniach zariadenia je potrebné overiť parametre zariadenia - či podporuje aj 4G sieť a či nie je nastavený režim „iba 3G“ alebo „iba 2G/3G“. V prípade, že zariadenie 4G sieť podporuje, je potrebné sa prepnúť do tohto režimu.

V prípade operačného systému iOS: Nastavenia → Mobilné → Možnosti dát → Hlas a dáta → Zapnúť si 4G/5G sieť.

V prípade operačného systému Android: Nastavenia → Ďalšie siete → Mobilné siete → Režim siete → Zapnúť si 4G/5G sieť.

Tie najlepšie zariadenia pre novú sieť

Podporuje vaše aktuálne zariadenie iba sieť 3G? Vyberte si z našej širokej ponuky zariadení v e-shope také zariadenie, ktoré je pripravené pre 4G alebo 5G siete.

Ponuka zariadení
mobilné zariadenie

Najčastejšie otázky