spolu dokážeme viac

: Orange :



   Informácie o službe vo formáte pdf

Služba Virtuálna recepcia je určená najmä pre malé a stredné firmy. Umožňuje jednotný a centralizovaný telefonický prístup do Vašej firmy a okrem možnosti prehrať volajúcemu vopred nahraté informácie ponúka aj funkcie prepojenia a uloženia odkazu. Virtuálna recepcia pracuje na rovnakom princípe, ako hlasové menu Zákazníckej linky 905 spoločnosti Orange Slovensko.

Virtuálnu recepciu využijete najmä pokiaľ chcete zjednodušiť a zefektívniť telefonický kontakt medzi firmou a Vašimi zákazníkmi. Bez toho, aby Vaša firma vynakladala nemalé prostriedky na zakúpenie technických zariadení, alebo platila zamestnanca na recepcii, môže využívaním Virtuálnej recepcie od Orangeu pôsobiť profesionálne a dôveryhodne. Tento výnimočný nástroj Vám umožňuje bez potreby nového hardvéru alebo softvéru nepretržite poskytovať volajúcim informácie o spoločnosti a usmerniť prichádzajúce hovory tak, aby sa dostali k správnemu adresátovi.

Systém je plne automatizovaný a nastaviteľný presne podľa Vašich individuálnych požiadaviek. Po prijatí hovoru je volajúcemu prehraté vopred pripravené privítanie a všeobecná informácia o Vašej spoločnosti. Virtuálna recepcia potom ponúka až deväť rôznych možností, ku ktorým sa volajúci dostane stlačením tlačidiel 1-9 na svojom telefóne. V závislosti od nastavenia Virtuálnej recepcie mu na každom z čísel môže byť prehratá informácia o konkrétnych produktoch alebo službách Vašej spoločnosti, môže uložiť odkaz do Hlasovej odkazovej schránky, alebo byť prepojený do ľubovoľnej telekomunikačnej siete.

Po aktivácii si určíte administrátora, oprávneného meniť obsah a spôsob fungovania Virtuálnej recepcie. Spolu s aktiváciou služby získavate aj manuál, ktorý podrobne popisuje spôsob nastavenia služby. Zmeny vo Virtuálnej recepcii vykonáva administrátor off-line, čo znamená, že všetky zamýšľané zmeny sú najprv nastavené, potom je možné ich otestovať a až následne uviesť upravenú Virtuálnu recepciu do ostrej prevádzky.

Ďalšou výhodou služby Virtuálna recepcia je, že volania na jej číslo z mobilných telefónov Vašej firmy sú bezplatné. Aj zamestnanci tak môžu bezplatne získať informácie, prípadne zanechať odkaz pre svojich kolegov. Výhodné sú aj ceny za presmerovanie hovorov prichádzajúcich do Virtuálnej recepcie na ďalšie zákaznícke čísla. Pokiaľ je hovor z Virtuálnej recepcie presmerovaný do siete Orange Slovensko, je minúta hovoru spoplatňovaná sumou 1 Sk (bez DPH) za minútu. Pri prepojení do siete konkurenčných telekomunikačných operátorov je účtovanie presmerovaných hovorov rovnaké, ako pri Paušále 60. Pokiaľ na číslo Virtuálnej recepcie volá zamestnanec firmy a je ňou prepojený na ďalšie číslo, je tento hovor účtovaný rovnako, akoby volal zamestnanec priamo na prepájané číslo.

O aktiváciu služby Virtuálna recepcia môžete požiadať svojho priameho predajcu, prípadne navštíviť ľubovoľné predajné miesto spoločnosti Orange Slovensko, kde dostanete bližšie informácie a kontakt na priameho predajcu. Rovnaké informácie je možné získať aj na Zákazníckej linke 908 určenej firemným zákazníkom.

Službu Virtuálna recepcia môžete využiť aj v rámci ponuky Vyskúšajte si naše služby, kedy Vám za jednu korunu službu aktivujeme a môžete ju bezplatne využívať po dobu 30 dní. Počas tohto obdobia platíte len poplatky za hovory, ktoré budú presmerované z Vašej Virtuálnej recepcie na zákaznícke čísla telekomunikačných operátorov.

Faxová služba
Rozšírená odkazová služba
Virtuálna recepcia
Elektronický rozpis hovorov
Súhrnná faktúra
Paušál pre GSM bránu