spolu dokážeme viac

: Orange :

Využite silu mobilnej komunikácie a dajte ľuďom vedieť, aké služby a tovary ponúkate. Reklama na displeji mobilného telefónu je rýchla, lacná a hlavne adresná. Zákazníci, ktorí nám dali súhlas na zasielanie Reklamných správ, vyplnili dotazník, v ktorom uviedli, o čo sa zaujímajú. Vďaka našej databáze si môžte presne vybrať adresátov inzercie. Ak o sebe chcete dať vedieť, kontaktujte nás na emailovej adrese reklamnespravy@orange.sk.

Ako sa zadáva reklama?
Zadefinujete si kritériá, na základe ktorých sa automaticky vygeneruje cieľová skupina zákazníkov. Zároveň určíte počet klientov, ktorým má byť Reklamná správa zaslaná, ako aj termín spustenia reklamnej akcie. Dáte nám k dispozícii text SMS správy, prípadne obrázok, ak chcete posielať obrazovú správu. Ako vidíte, postup je naozaj jednoduchý. O ostatné sa už postaráme my a podľa zadaných kritérií doručíme vašu reklamu určenej skupine zákazníkov.
Dovolíme si vás upozorniť, že text Reklamnej správy podlieha cenzoringu.

Aké výhody vám to prinesie?
Mobilné telefóny sú moderné a relatívne lacné médium v porovnaní s inými formami direct marketingu. Vyznačujú sa vysokou operatívnosťou, pretože do niekoľkých hodín od zadania reklamy sa môže vo forme SMS správy a obrazovej správy distribuovať zákazníkom, resp. reklamnú kampaň možno naplánovať na "pravú chvíľu". Umožňujú priamy kontakt s cieľovou skupinou. Vďaka vysokému stupňu cielenosti je cena "zásahu pravej osoby" nízka. Reklamnú kampaň môžete začať pri minimálnych investíciách, pri tejto službe totiž neplatíte žiadne aktivačné ani mesačné poplatky.

Týmto vás určite presvedčíme
Stupeň úspešnosti, tzv. Answer Rate, dosahuje pri mobiloch 6 až 16,5 %, čo je oveľa viac ako pri kampaniach realizovaných cez email, tlač alebo rozhlas. Rezonancia, resp. Memorization Rate, je 4-krát vyšší ako pri televíznych reklamách. Zákazníci vnímajú SMS správy a obrazové správy ako dôveryhodné médium. Podľa štúdie spoločnosti Gartner G2 SMS správy majú väčší marketingový dopad ako internet alebo e-mailing. Štúdia ICN zasa ukázala, že SMS kampane sú efektívnejšie pri tvorbe "uvedomelosti" oproti televízii približne o 50 % a oproti rádiu až o 130 %.

Reklamné správy
Orange teleplatba
Spotrebiteľské súťaže