Zábava

Nakupujte v Google Play jednoduchšie

So službou Orange platba môžete platiť v Google Play omnoho jednoduchšie.

Orange platba je jednoduchá, bezpečná a komfortná:

  • Pri nákupe nemusíte zadávať číslo kreditnej karty
  • O vašej platbe budete okamžite informovaný formou SMS správy a e-mailom
  • Môžete využiť nielen jednorázové, ale aj pravidelné platby
  • Vďaka dennému limitu máte pod kontrolou cenu svojich nákupov

Ukážeme vám ako na to

Pozrite si video s jednoduchým postupom, ako si nastaviť platby v Google Play na vašu faktúru, alebo z kreditu na predplatenej karte.

Google Play


Google Play a logo Google Play sú ochrannými známkami spoločnosti Google LLC.


Do obchodu Google Play

Najčastejšie otázky

Po každej platbe dostanete notifikačnú SMS od Orangeu a zároveň potvrdzujúci e-mail od Google na váš účet Gmail. Na doručenie notifikačnej SMS musíte mať v zariadení vloženú SIM kartu.
Áno, nákupy možno vykonávať pomocou mobilnej dátovej služby a cez Wi-Fi. Stačí, keď sa prihlásite do svojho spárovaného účtu Google. Na prvý nákup prostredníctvom služby Orange platba, však treba použiť mobilnú dátovú službu. Na ďalšie nákupy však už môžete použiť Wi-Fi pripojenie.
Platby v obchode Google Play sa vo faktúre zobrazujú ako „Platba v obchode Google Play“. Prehľad platieb nájdete tiež vo svojej Kontrole spotreby. Detailné informácie o jednotlivých platbách nájdete na svojom účte Google Play.
Limit na jednu transakciu je 30 €, pre drahšie transakcie sa možnosť platby cez operátora nezobrazí. Celkový mesačný finančný limit služby Orange platba je 100 € za fakturačné obdobie, resp. mesiac v prípade predplatenej karty. Tieto limity sa opätovne obnovia v ďalšom fakturačnom období.
Pomocou služby Orange platba môžete v Google Play nakupovať hry, hudbu, knihy, predplatné, realizovať In- app nákupy a sťahovať rozličné aplikácie. Táto služba je sa poskytuje bez mesačného poplatku. Platíte len za obsah, ktorý nakúpite v Google Play.
Služba je dostupná pre rezidenčných zákazníkov s paušálom, ale aj predplatenou kartou Prima a FunFón automaticky, bez nutnosti aktivá-cie. Biznisoví zákazníci majú službu neaktívnu, je tu však možnosť aktivovať ju na požiadanie. Novým zákazníkom bude služba dostupná až po 3 mesiacoch od podpísania zmluvy. Služba je hneď od aktivácie prístupná aj zákazníkom s predplatenou kartou Prima a FunFón.
Samozrejme! Platby v obchode Google Play možno zabezpečiť heslom, ktoré následne treba zadávať pri každej platbe. Viete si ho jednoducho nastaviť vo svojom menu Android. Viac na https://support.google.com/googleplay/answer/1626831?hl=sk.
Ak si neželáte pri každej platbe zadávať heslo, máte možnosť heslo deaktivovať. Heslo slúži len pre vašu bezpečnosť, najmä ak váš mobilný telefón používajú aj iné osoby, prípadne si neželáte, aby deti nakupovali bez vášho súhlasu.
Áno, v prípade, že si v zariadení zmeníte SIM kartu, musíte prejsť procesom prvého nákupu a overovania SIM karty odznova. Uistite sa preto, že vaše zariadenie je pripojené k mobilnej dátovej sieti a nie na Wi-Fi.
Služba je dostupná na predplatenej karte Prima, aj FunFón.
Výhradne zakúpený štandardný kredit, z bonusového kreditu nie je nákup možný.
Kredit bude znížený hned po úspešnom nákupe v obchode Google Play.