Internet v mobile pre Šikovnú Primu

S vašou Šikovnou Primou môžete využívať niekoľko balíkov na internet v mobile. V aktuálnej ponuke nájdete balík Prima data 200 MB, Prima data 1GB a ako odmenu za pravidelné navyšovanie kreditu môžete získať aj Bonus 150 MB.

Najčastejšie otázky

  • Aktiváciu balíkov Prima data 200 MB, alebo Prima data 1 GB môžete vykonať vo svojej Zákazníckej zóne, alebo zaslaním SMS.
  • V prípade aktivácie cez SMS správu, pošlite 200 A pre aktiváciu balíka Prima data 200 MB za 2 € na 30 dní, alebo 1 A pre aktiváciu balíka Prima data 1 GB za 6 € na 30 dní. SMS je potrebné posielať na bezplatné číslo 474.

  • Základnou podmienkou je mať aktívny dátový prístup na vašej Prima karte a správne nastavený telefón alebo tablet.
  • Ak chcete aktivovať základný dátový prístup na vašej Prima karte, pošlite SMS v tvare DATA A na číslo 444. Po zaslaní tejto správy sa vám aktivuje bezplatná služba Prístup k internetu.
  • Balíky Prima data 200 MB a 1 GB sú dostupné iba pre zákazníkov s aktívnym profilom Šikovná Prima. Ak máte záujem o bezplatný prechod z vašej starej Prima karty na Šikovnú Primu, stačí poslať SMS v tvare SIK PRIMA na číslo 444. Zmena prebehne ihneď a vás kredit sa zachová. Pozor si však dávajte na vaše aktívne služby či benefity. V prípade zmeny profilu na Šikovnú Primu môžete o niektoré z nich nenávratné prísť.
  • Dôležité je mať aj správne nastavené vaše zariadenie. V telefóne je potrebné povoliť mobilné dáta. Zapnutie mobilných dát nájdete v nastaveniach vášho telefónu. Ak potrebujete pomôcť s nastavením vášho telefónu alebo tabletu, kliknite na naše užitočné Nastavenia

  • Ak si pravidelne každých 30 dní navyšujete kredit v hodnote aspoň 10 €, môžete získať aj Bonus 150 MB na obdobie 30 dní úplne bezplatne.
  • Bonus sa vám aktivuje automaticky ako tretí v poradí, nie je potrebné oň žiadať.
  • Po aktivácii vám príde potvrdzujúca SMS, v ktorej nájdete aj dátum, do kedy je tento bonus platný.
  • Ak si chcete skontrolovať aktuálnu spotrebu, postačí poslať bezplatnú SMS v tvare STAV na číslo 444. Obratom vám zašleme informáciu, koľko máte ešte voľných dát a do kedy ich môžete čerpať.

  • O minutí vášho dátového balíka vás budeme informovať SMS správou. Správa obsahuje aj užitočné informácie, ako si balík obnoviť.
  • Ak si chcete skontrolovať aktuálnu spotrebu, postačí poslať bezplatnú SMS v tvare STAV na číslo 444. Obratom vám zašleme informáciu, koľko máte ešte voľných dát a do kedy ich môžete čerpať.
  • Po minutí všetkých dátových balíkov sa mobilný internet zastaví a vy máte absolútnu kontrolu nad svojou spotrebou. Ak si chcete deaktivovať ďalší dátový balík, stačí postupovať podľa kroku vyššie ´´Ako aktivujem mobilný internet´´ a vybrať si jeden z dátových balíkov pre Šikovnú Primu.
  • Minutie mobilných dát neovplyvňuje možnosť pripájať sa na WiFi siete.

  • Aby nedošlo k mimovoľnému prečerpaniu vašich mobilných dát, je dobré nastaviť si aktualizáciu nainštalovaných aplikácií, či zálohovanie telefónu iba cez WiFi pripojenie. Všetky tieto opatrenia vykonáte v nastaveniach svojho telefónu alebo tabletu. Ak potrebujete pomôcť s nastavením, využite naše Expert fórum
  • Pozor si dávajte aj pri ceste do zahraničia. Pred vycestovaním sa informujte, či je možné sa pripájať s vašou Prima kartou v sieti zahraničného operátora a aká je cena pripojenia.

  • Deaktivácia služby Prístup k internetu je jednoduchá. Stačí poslať SMS v tvare DATA D na číslo 444 a my vám do 24 hodín deaktivujeme dátový prístup na SIM karte.
  • V prípade, ak máte aktuálne aktívny aj nejaký balík na dáta, po aktivácii služby Prístup na internet nebudete môcť využívať svoj zakúpený balík.
  • Po deaktivácii vám samozrejme ostáva naďalej možnosť pripájať sa na dostupné WiFi siete, ak to váš telefón či tablet podporuje.

To nás mrzí. Povedzte nám prosím, čo vám na stránke chýbalo: