O značke Orange

Značka Orange vznikla v roku 1994, kedy vstúpila na trh vo Veľkej Británii ako posledná spoločnosť zo štyroch operátorov. Začala pôsobiť na trhu, ktorý sa vyznačoval nezrozumiteľnou vysoko technologickou komunikáciou a komplikovaným prístupom k cenám. Produkty boli neflexibilné a neprehľadné, určené primárne pre biznis zákazníkov a bežní ľudia si ich väčšinou nemohli dovoliť.

Orange prišiel s novým nápadom – svet okolo nás by bol oveľa lepší, keby v ňom neexistovali žiadne bariéry. Cieľom značky Orange bolo zmeniť prístup ľudí a umožniť, aby sa mobilná komunikácia stala pre každého samozrejmou súčasťou ich každodenného života. Značka Orange prišla s úplne novým prístupom a zrozumiteľnou komunikáciou smerom k zákazníkom.

Po tom ako si spoločnosť Orange obhájila úspešnú pozíciu na trhu vo Veľkej Británii ako najrýchlejšie rastúca mobilná spoločnosť, začala svoju medzinárodnú expanziu. V súčasnosti má spoločnosť Orange viac ako 269 miliónov zákazníkov. V 29 krajinách sveta poskytuje služby pre širokú verejnosť a v biznisovom segmente pôsobí v 220 krajinách a teritóriách sveta.

Od uvedenia značky Orange sa veľa vecí neustále vyvíja. Pribúdajú nové technológie, nové témy, ktoré hýbu životom ľudí a naši zákazníci prichádzajú s rôznymi novými potrebami. Tomu zodpovedá aj portfólio našich služieb, ktoré sa neustále dopĺňa o nové produkty a rozširuje do nových oblastí podnikania. Aj značka Orange sa neustále vyvíja, ale stále platí to, čo pri jej vzniku, že ľudia sú pre nás dôležitejší než samotné technológie.

Vieme, že pre zákazníkov sú dôležité čo najjednoduchšie riešenia a hľadajú jednoduché pripojenie, osobný prístup a čo najväčšiu hodnotu. Z toho vychádza aj naša misia umožňovať ľuďom byť v spojení s tým, čo je pre ich život najdôležitejšie. Snažíme sa predvídať potreby našich zákazníkov, aby vedeli, že ich počúvame. Reagujeme na ich potreby a zjednodušujeme to, čo je podstatné.

Orange je optimistická, ľudská značka, ktorá verí, že budúcnosť môže byť lepšia už dnes. Značka, ktorá pomáha ľuďom lepšie komunikovať a spolupracovať tak, aby mohli žiť príjemnejší život a mohli byť v spojení s tým, čo je pre ich život najdôležitejšie.

Samotná značka Orange má v súčasnosti hodnotu 17,18 mld. USD a patrí jej 62. priečka v rebríčku najúspešnejších značiek vo svete podľa medzinárodnej prieskumnej agentúry Millward Brown.