Nastavenie MMS:
Telefón nie je nutné pre službu MMS nastavovať.
V prípade nefunkčnosti odporúčame skontrolovať:
Zapnutie MMS:
Menu - Nastavenia - Správy - MMS správy: Zapnute / Vypnuté *
* v prípade eSIM / dualSIM sa zobrazí povolenie MMS správ pre primárne aj sekundárne číslo
Zapnutie mobilných dát:
Menu - Nastavenia - Mobilné - Mobilné dáta: Zapnuté / Vypnuté
Ak máte mobilné dáta vypnuté, pri ukazovateli signalu sa nebude zobrazovať indikátor dátovej siete (E, 3G, 4G).
Zapnutie mobilných dát eSIM / dual SIM:
Menu - Nastavenia - Mobilné - Mobilné dáta: Vyberte Orange SIM (telefónne číslo)
Ak máte mobilné dáta vypnuté, pri ukazovateli signalu sa nebude zobrazovať indikátor dátovej siete (E, 3G, 4G).
V prípade, že mobilné dáta máte zapnuté a dátové služby naďalej nefungujú odporúčame nasledovný postup:
1. Reštart operačného systému:
Podržte naraz tlačidlá Power (zapínacie tlačidlo) a Volume down (hlasitosť dole) pokiaľ sa na obrazovke neobjaví logo Apple.
Restart operačného systému trvá cca 30 sekund a nepripraví Vás o žiadne uložené dáta. Službu otestujte.
2. Resetovanie nastavení siete:
Menu - Nastavenia - Všeobecné - Resetovanie - Resetovať nastavenia siete - Resetovať nastavenie siete
Na obrazovke sa Vám zobrazí logo spoločnosti Apple a nasledne ikonka načítavania. Po načitaní nastavení sa iPhone reštartuje.
Proces resetovania nastavení siete trvá približne 1 minútu a pripravý Vás o uložené Wi-Fi siete. Službu otestujte.
Nastavenie Video:
Pre správnu funkčnosť streamingu z OrangeTV alebo externých stránok je potrebné mať
správne nastavené a zvolené pripájacie konto Orange Internet.
(V prípade že tento profil nastavený nie je, pozrite nastavenie služby Internet pre tento telefón.)
Streaming z externých stránok nevieme zagarantovať
Nastavenie Internet:
Telefón nie je nutné pre službu Orange internet nastavovať.
APN internet je preddefinované a v telefóne sa zmeniť nedá.
V prípade nefunkčnosti odporúčame skontrolovať:
Zapnutie mobilných dát:
Menu - Nastavenia - Mobilné - Mobilné dáta: Zapnuté / Vypnuté
Ak máte mobilné dáta vypnuté, pri ukazovateli signalu sa nebude zobrazovať indikátor dátovej siete (E, 3G, 4G).
Zapnutie mobilných dát eSIM / dual SIM:
Menu - Nastavenia - Mobilné - Mobilné dáta: Vyberte Orange SIM (telefónne číslo)
Ak máte mobilné dáta vypnuté, pri ukazovateli signalu sa nebude zobrazovať indikátor dátovej siete (E, 3G, 4G).
Voľba sieťového režimu:
Menu - Nastavenia - Mobilné - Možnosti dát - Hlas a dáta: 4G, VoLTE zapnuté / 4G, VoLTE vypnuté / 3G
V prípade, že mobilné dáta máte zapnuté a dátové služby naďalej nefungujú odporúčame nasledovný postup:
1. Reštart operačného systému:
Podržte naraz tlačidlá Power (zapínacie tlačidlo) a Volume down (hlasitosť dole) pokiaľ sa na obrazovke neobjaví logo Apple.
Restart operačného systému trvá cca 30 sekund a nepripraví Vás o žiadne uložené dáta. Službu otestujte.
2. Resetovanie nastavení siete:
Menu - Nastavenia - Všeobecné - Resetovanie - Resetovať nastavenia siete - Resetovať nastavenie siete
Na obrazovke sa Vám zobrazí logo spoločnosti Apple a nasledne ikonka načítavania. Po načitaní nastavení sa iPhone reštartuje.
Proces resetovania nastavení siete trvá približne 1 minútu a pripravý Vás o uložené Wi-Fi siete. Službu otestujte.
Nastavenie E-mail:
Menu - Nastavenia - Heslá a účty - Pridať účet - Iné - Pridať emailový účet:
Meno: Vaše meno, prezývka,..(zobrazené v odchádzajúcich správach)
Email: +4219XXYYYZZZ@orangemail.sk (alias@orangemail.sk)
Heslo: ABCDEF (heslo k službe Orangemail)
Popis: Orangemail
Ďalej
Telefón začne overovať parametre účtu..(môže trvať cca 1 minútu)
Nasledne sa zobrazí hlásenie: "IMAP server 213.151.208.170 neodpovedá", povrďte OK.
Zvoľte typ účtu: IMAP / POP (aktívna voľba je modrá)
Meno: Vaše meno, prezývka,..(zobrazené v odchádzajúcich správach)
Email: +4219XXYYYZZZ@orangemail.sk (alias@orangemail.sk)
Popis: Orangemail
Server prichádzajúcej pošty:
Host: imap4.orangemail.sk / pop3.orangemail.sk
Meno: 09XXYYYZZZ (číslo služby, ku ktorej máte aktivovaný Orangemail)
Heslo: ABCDEF (heslo služby Orangemail)
Server odchádzajúcej pošty:
Host: smtp.orangemail.sk
Meno: 09XXYYYZZZ
Heslo: ABCDEF (heslo služby Orangemail)
Ďalej
Telefón začne overovať parametre účtu a zobrazí hlásenie: "Nie je možné overiť identitu servera"
Pokračovať
Telefón začne opäť overovať parametre účtu..(môže trvať do 1 minúty)
Email: zapnuté
Poznámky: vypnuté
Uložiť
Emailový účet Orangemail je úspešne nastavený.
Emailový klient ponúka aj rozšírené nastavenia:
Menu - Nastavenia - Mail:
Povoliť prístup pre mail:
Siri a vyhľadávanie:
Hlásenia:
Mobilné dáta: Zapnite
Zoznam správ:
Náhľad: Žiadny, 1, 2, 3, 4, 5 riadkov
Zobraziť Pre/Cc: Zap / Vyp
Možnosti potiahnutia:
Správy:
Povrdiť vymazanie: Zap / Vyp
Načítať obrázky: Zap / Vyp
Vlákna:
Zoradť do vlákien: Zap / Vyp
Zbaliť prečítané správy: Zap / Vyp
Najnovšie správy navrchu: Zap / Vyp
Kompletné vlákna: Zap / Vyp
Skryté vlákna: Označiť ako prečítané / archívovať alebo vymazať
Správy od blokovaných odosielateľov: Nerobiť nič / Označiť a ponechať / Presunúť do koša
Blokované: Pridať / zoznam blokovaných
Písanie:
Skryť kópiu sebe: Zap / Vyp
Označiť adresy:
Zvýšiť úroveň citácie: Zap / Vyp
Zahrnúť prílohy do odpovedí: Nikdy / Pri pridávaní príjemcov / Opýtať sa / Vždy
Podpis: Odoslané z iphonu ...
Predvolený účet: Orangemail (voliteľné)